Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(
Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.
Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko itsetunto on kiinni tuosta? Että et saa huomiota kännisiltä miehiltä baarissa?
En tajua.
Mä olen kaunis, pitkä, hoikka nainen ja hiton vaikeesti lähestyttävä ja todella harvoin kukaan mies uskaltaa edes jutella. Missään. Jos mun itsetunto olis pelkästään miesten huomiosta kiinni niin sitä ei olis ollenkaan.
Helppohan se on sun sanoa, kun itsekin tiedostat olevasi kaunis. Silloin tietenkin sitä vakuuttelua tarvitsee ulkopuolelta vähemmän. Jos on itsestään epävarma eikä ole koskaan kokenut itseään kauniiksi, ulkopuolelta tulevat kehut merkitsevät enemmän.
Muistamme METOOn emmekä lähety ketään! Baarin menen ,jos esiintyy hyvä bändi, kuuntelemaan musaa. Ei paljon naiset kiinnosta, oli sitten läskiä eli ei.
Höpö höpö taas, ulkopuoliset kehut on pelkkää vonkaamista. Itsetunto rakentuu ihan muusta kun vonkaajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse pyytämään kikulia. Kikulin saaminen ei ole itsestäänselvyys.
Silleen sitä ei ainakaan saa 😩 aina sanotaan että saa, mutta käytännössä vain vaikeasti tavoiteltavuus toimii.
Ei pidä paikkaansa. Itse en ainakaan jaksa leikkiä vaikeasti tavoiteltaa jos tiedän mitä haluan. Ei oo vielä tullut pakkeja.
Niin, tämä sai yläpeukkuja, mutta jos mies menee heittämään, että saiskos p... niin on ällöttävä sika!
Eipä ole koskaan tullut naista skipattua sen takia, että hänellä on lasit. Rumia ja läskejä olen kyllä kiertänyt kaukaa. Mutta siihenkin yleensä auttaa viina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen sitä ei ainakaan saa 😩 aina sanotaan että saa, mutta käytännössä vain vaikeasti tavoiteltavuus toimii.
Ei pidä paikkaansa. Itse en ainakaan jaksa leikkiä vaikeasti tavoiteltaa jos tiedän mitä haluan. Ei oo vielä tullut pakkeja.
Niin, tämä sai yläpeukkuja, mutta jos mies menee heittämään, että saiskos p... niin on ällöttävä sika!
Miksi miehet ovst niin helppoja, että alatyylin kysymykseenkin pitää vastata joo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naiset typeriä. Miehet useimmiten joutuvat lähtemään yksin kotiin baarista. Pakkeja tulee kymmeniltä ennen kun löytyy joku halukas. Useasti todella tylyt pakit. Haukkumista, kiroilua...
Ja sitten prinsessa on täällä itkemässä kun YHDEN kerran ei löytynyt seuraa. Ei viddu.
Niinpä..pilalle hemmoteltu ylietuoikeutettu sukupuoli. Prkle kun pistää vihaksi koko naissuku.
Huh mikä asenne. Kellään ei ole velvollisuutta antaa seksiä, ei naisella, miehellä, rumalla eikä köyhällä. Baarissa liikuskelee muitakin kuin seksin hakijoita. Yksi kymmenestä on jo hyvin ja haukut ansaittuja.
No ihan samalla tavalla kukaan mies ei ole baarissa velkaa minkäänlaista positiivista huomiota tai flirttiä, mutta ap:n saaman sympatian perusteella voisi ajatella, että ny on tapahtunut jonkinlainen rikos. :-D
ja tietenkin kaverikin saa hieman lähteä omille poluilleen , jos on kiinnostavaa miesseuraa tiedossa. Näin itsellenikin on tehty usein, jos olen ollu viettämässä iltaa naispuolisten kavereiden kanssa. Jossain vaiheessa ne vain katoaa, mutta jos heillä on mahdollisuus näin löytää seuraa niin Good for her! Ja itsekin olen näin tehnyt muutaman kerran, naiskaverit ovat jopa katsoneet baarista minulle sopivia likkoja ja usuttaneet kimppuun. :-)
Tietenkin tuollainen tilanne hieman harmittaa, mutta olisi se ny paljon itsekkäämpää pilata toisten mahdollisuus löytää onnea ainoastaan sen takia, että itselle ei löydy ketään. Varmaan miehetkin suhtautuu tähän realistisemmin ja myötämielisimmin.
Itselläni on yksi naiskaverit, joka aina valittaa siitä, että häntä ei tulla iskemään baarissa ( mikä on kyllä valetta, sillä useimmiten ainakin kaksi ihmistä tulee hänelle juttelemaan mukavia, mutta aina hän haluaa kadottaa ne kannoiltansa). Toki hänen kaverinsa saavat enemmän huomiota, mutta tämä ei tarkoita, etteikö myös hän saisi jossain määrin. Tämä on vielä ihan ok, mutta jos hän tuntee jääneensä ilman huomiota illan aikana, niin voi jeezus mikä draamakuningatar nousee esille. Ensiksi yritetään kiskoa naiskavereita uusien miestuttavien luota tanssilattialle, mikä ei aina onnistu, mistä hän sitten suuttuu. Tämän seurauksena likalla on tapana vetää täysin överikännit ja jäädä istuskelemaan lattialle. Portsari sitten kyselee, että tunnetaanko me häntä ja heittää pihalle. Ja näin on käynyt useammin kuin kerran. :-D jälkeen päin likalla on tapana esittää olevansa kamalan pahoillaan, eikä kuulemma tiedä mikä häneen menee, mutta onhan se ny selvää, että kateus kavereita kohtaan on vaan suuri ja tuo on hänen tapansa reagoida. Tästä on jopa käyty riitelyitä illan päätteeksi.
Joten summa suumarum: on ihan ok jättää kaveri, aikuinen ihminen, hetkeksi yksin baarissa. Eikä kukaan todellakaan ole minkäänlaista huomiota velkaa kenellekään baarissa, mutta myös naisilta tämä tuntuu välillä unohtuvan. Ja usein kun naiset valittavat, että heitä ei lähestytä, niin heitä kyllä lähestytään ( ehkä ei joka kerta), mutta heillä on tapana verrata omaa tilannettansa kavereiden tilanteeseen. Tällöin voi vaikuttaa ankealta, jos kaverilla on jatkuvasti vientiä, eikä ne itseä lähestyvät miehet ole välttämättä niitä baarin komeimpia.
Jos ollaan kaveriporukkalla tultu viettämään iltaa baariin niin siinä porukassa pysytään ,tulipa siellä mikä tahansa vastaan. Millaisia seuran pettureita te oikein olette? Aplle tsemppiä ja tämän välttää sillä kun ei lähde idioottien kanssa minnekään.
Ei ap voi olla lähtemättä, koska hän hakee muiden hyväksyntää, eikä ymmärrä, että itsetunto ja itsensä hyväksyminen lähtee ihan itsestä, ei toisista ihmisistä.
Kyllä se itsetunto perustuu myös siihen miten muut kohtelevat sinua. Miten pystyn kehittämään hyvän itsetunnon. jos minua ei kukaan halua? Ap
Minulla on hyvä itsetunto, joka ei perustu ulkonäköön ( joka on ruma) eikä muille ihmisille kelpaamiseen. Olen älykäs, itsenäinen ja halutessani myös hauska. Aina on juttuseuraa löytynyt ja haluamani miehen olen saanut iskettyä. Itsetunto lähtee sieltä ihmisestä itsestään, ei se tule ulkoapäin.
Toisinsanoen, sulla on hyvä itsetunto koska ominaisuutesi ovat riittäneet elämässä pärjäämiseen ja haluamiesi juttujen saavuttamiseen ja olet sitä kautta saanut MUILTA sen palautteen/todisteet kelpaavuudestasi.
Höpö höpö. Muiden ihmisten mielipiteet ei voisi vähempää kiinnostaa. En heilauta mihinkään suuntaan. Yleensä tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen, mutta en siitä mitään kicksejä saa, enkä pidä sitä minään saavutuksena.
Mutta mihin perustaisit sen hyvän itsetuntosi, jos et tulisi toimeen muiden kanssa etkä vaikka ikinä olisi saanut haluamaasi miestä? Sehän olisi itsepetosta ja harhaa väittää olevansa "hyvä ja kelpaava" silloin. Itse sitä on jäävi arvostelemaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä täysin päinvastaisia kokemuksia viikonlopulta. Olin pitkästä aikaa viikonloppuna ulkona yksin ja vieraassa kaupungissa (työmatka).
Ilmeisesti lämmin sää oli saanut ihmiset sekoamaan positiivisella tavalla, ja porukka oli sosiaalisempaa kuin yleensä. Kävin neljässä eri paikassa, ja jokaisessa paikassa naiset hakeutuivat juttusille aktiivisesti. Käytännössä jokainen, johon otti katsekontaktin kolmea sekuntia pidemmäksi ajaksi, tulivat jossain kohtaa keskustelemaan ja tekemään tuttavuutta. Ja mikäs siinä, mukavaa oli rupatella.
Talviaikaan näin ei yleensä tapahdu, vaan ihmiset on enemmän masentuneen oloisia ravintolassakin kuin iloisia.
Toki alfalle käy noin. Minulle ei tultaisi juttelemaan nymfomaanien naisvankilassakaan.
No jaa, en kyllä koe olevani alfa. Pikemminkin ihan tavallinen mies hyveineni ja paheineni. Toki olen sinut itseni kanssa, eikä muiden mielipiteet asioista saa päivääni pilalle.
Ehkä se sitten jollain tapaa näkyy ulospäin, että minulla on asiat kunnossa ja olen rehellisesti sitä mitä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä täysin päinvastaisia kokemuksia viikonlopulta. Olin pitkästä aikaa viikonloppuna ulkona yksin ja vieraassa kaupungissa (työmatka).
Ilmeisesti lämmin sää oli saanut ihmiset sekoamaan positiivisella tavalla, ja porukka oli sosiaalisempaa kuin yleensä. Kävin neljässä eri paikassa, ja jokaisessa paikassa naiset hakeutuivat juttusille aktiivisesti. Käytännössä jokainen, johon otti katsekontaktin kolmea sekuntia pidemmäksi ajaksi, tulivat jossain kohtaa keskustelemaan ja tekemään tuttavuutta. Ja mikäs siinä, mukavaa oli rupatella.
Talviaikaan näin ei yleensä tapahdu, vaan ihmiset on enemmän masentuneen oloisia ravintolassakin kuin iloisia.
Toki alfalle käy noin. Minulle ei tultaisi juttelemaan nymfomaanien naisvankilassakaan.
No jaa, en kyllä koe olevani alfa. Pikemminkin ihan tavallinen mies hyveineni ja paheineni. Toki olen sinut itseni kanssa, eikä muiden mielipiteet asioista saa päivääni pilalle.
Ehkä se sitten jollain tapaa näkyy ulospäin, että minulla on asiat kunnossa ja olen rehellisesti sitä mitä olen.
Ihanaa, täällä on normaali mies :) ei ihme, että saat seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä valkoritari satuilua. Olen minäkin ollut nuori, pilaantumaton ja katkeroitumaton eikä ikinä tullut kukaan juttelemaan. Nyt on toki eri asia, vaikka väitäkin että ei se ulospäin näykään.
Sait siis yhtenä iltana vähintään neljä lähestymistä ja väität , että et ole alfa! Se on neljä enemmän kuin koko minun paskassa elämässäni.
Ap, otit katsekontaktia ja hymyilit. Miksi et mennyt juttelemaan miehille? Naistenkin pitää olla aktiivisia jos haluaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä valkoritari satuilua. Olen minäkin ollut nuori, pilaantumaton ja katkeroitumaton eikä ikinä tullut kukaan juttelemaan. Nyt on toki eri asia, vaikka väitäkin että ei se ulospäin näykään.
Sait siis yhtenä iltana vähintään neljä lähestymistä ja väität , että et ole alfa! Se on neljä enemmän kuin koko minun paskassa elämässäni.
Joo aikamoista satuilua. Ihan keskivertomiehellekään ei tee naiset aloitteita kuin ehkä kerran viidessä vuodessa.
Ap
Tää on niin tuttua.Vttko olet sen lhmän seuraneitinä, sitä sä vaan oot sille. Jätä se ja etsi arvoistasi seuraa!!!!!!!
Minä olen ainakin mennyt aina iskemään minua kiinnostavat miehet. Se, että mies tulee tyrkyttämään minulle itseään, on aina jotenkin luotaantyöntävää, vaikka olisi millainen komistus tahansa kyseessä. Koen, että suurin osa naisista on vähän sellaisia luuserihissukoita, kun istuvat vaan odottamassa, että joku heitä miellyttävä yksilö tulisi iskemään. Semisti säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovst niin helppoja, että alatyylin kysymykseenkin pitää vastata joo?
Miksi tehdä asioista vaikeita jos toinen haluaa mun@a ja toinen pimpp@a?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta tuo kuulostaa normaalilta baari-illalta.
Kaveriporukassa on yksi mies jota tullaan välillä iskemään, ja iskemisen kohde on aina se sama mies. Muut ihan näkymättömiä naisille.Tämä on niin totta. Joku tai se yksi on paremman näköinen yms. Muistakaa miehet, että hyvä itsetunto vetää naisia puoleensa. Sellainen tietty itsevarmuus.
Hyvä ulkonäkö vetää naisia puoleensa. Itsevarmuus tulee ulkonäöstä. Tavista tai tavista rumempaa ei mikään itsevarmuus muuta haluttavammaksi, varsinkin jossain baarissa jossa on lähes aina takuulla hyvännäköistä miesseuraa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaanpa nyt vielä niille jotka eivät tajua.
Yritin oikeasti panostaa ulkonäkööni, mutta silti en saanut huomiota. Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hväksytty toisten ihmisten silmissä. Minä jäin täysin vaille tuota kokemusta baari-iltana. Kukaan mies ei lähestynyt minua ja tämä oli kyllä aikamoinen kolaus itsetunnolle. Näen miten kaveria ja muita naisia kyllä viedään. Väkisinkin ajattelee, että minä vika minussa on.
No voi kyynel.
Miesten tehtävänä ei ole kohottaa sinun itsetuntoasi.
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole sulmälaseja eikä ylipainoa ja ikinä ei ole baarissa kukaan lähestynyt. Syy:olen todella lyhyt.
Olin jo kirjoittamassa että ei se pituus auta kun minäkin olin aikoinaan silmälasiton lihaksikas mutta hoikka ja pitkä. Aina olen saanut itse hoitaa lähestymiset. Kerran kuitenkin ollessani tanssilattialla mies tarttui minua kädestä ja yritti viedä mennessään. Joten taitaa siitä pituudesta olla jotain hyötyä. :)
silmälasit on seksikkäät läähpuuh
Tuollaistahan se naisten elämä on. Koko ajan saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Helppoa siinä on hurskastella hyvästä asenteesta ja itsetunnosta. Kyllä se miesmaku on pitkä ja klassisen komea. Variaatioita voi olla tyylissä ja hiustenvärissä, mutta pituudesta ja kasvojen mittasuhteista jne ei.