Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun on kova kissakuume

Vierailija
17.05.2019 |

Taltuttakaa se, kiitos. En oikeasti voi ottaa kissaa, mutta jos saisi parannuksen tähän kuumeeseen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kisukisukisu aijai kuka se sieltä tuli jalkaa pökkimään pai pai kurrnau.

M

Vierailija
2/41 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas menee hermo meidän kissaan vaikka niin ihana onkin... Alkaa rampata makuuhuoneessa maukumassa heti kun menen nukkumaan, herättää ainakin kolme kertaa yössä. Karkailee koko ajan ulos. Vessassa haisee kissanpaska ja keittiössä kissanruoka. Imuroida pitää todella usein, kissatta pölyä ei ole nimeksikään. Jatkanko vai joko helpottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kisukisukisu aijai kuka se sieltä tuli jalkaa pökkimään pai pai kurrnau.

M

*hurrrr*

Vierailija
4/41 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne vuosi sitten ja se talttui sillä että otin sen oman kissan.

Olen hurahtanut täysin; kissa kulkee mukana monilla reissuilla. Sillä on oma reppu mistä kurkkii patikoidessa. Fillarissa menee omassa korissa. Puhun sille kuin kelle tahansa, välillä painan pään sen turkkiin.

Iltaisin sille tulee villiralli jolloin ajan sitä muristen takaa 😀

Elämä oli paljon tylsempää ilman omaa kattia!

Terveiset tutuille jotka tunnistaa 😀😀😀

Vierailija
5/41 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne vuosi sitten ja se talttui sillä että otin sen oman kissan.

Olen hurahtanut täysin; kissa kulkee mukana monilla reissuilla. Sillä on oma reppu mistä kurkkii patikoidessa. Fillarissa menee omassa korissa. Puhun sille kuin kelle tahansa, välillä painan pään sen turkkiin.

Iltaisin sille tulee villiralli jolloin ajan sitä muristen takaa 😀

Elämä oli paljon tylsempää ilman omaa kattia!

Terveiset tutuille jotka tunnistaa 😀😀😀

Luin kakkosen kommentit ja siitä tulisi vielä omaan tekstiin lisäkommenttina että meillä karvajalka nukkuu yöt hipihiljaa sängyn päässä eikä vessa haise (hyvä hiekka ja hajut sitova roskis)

Meilläkin kyllä katti karkailee jos pienikin mahdollisuus. Ja perskarvoissa saattaa joskus olla yllätyspökäle. Mutta onneksi harvoin 😀

Vierailija
6/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2 jatkaa. Totta, ettei vessa haise kunnon hiekkaa käyttäessä, ne on kuitenkin hinnaltaan moninkertaisesti kalliimpia kuin perushiekat eikä aina ole varaa niihin.

Tämä nukkumisen terrorisointi on rasittavinta ja tapahtuu myös lasta nukuttaessa: juuri kun lapsi on nukahtamaisillaan ryykää kissa huoneeseen maukumaan. Huoh..

Vierailija
7/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakuumeen kanssa pärjää kyllä. Myyräkuume olisi vakavampi juttu.

Vierailija
8/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistat jos otat kissan se on noin 20 v velvoite. Ei hetken mielijohteesta. Eikä niin kin pentu kasvaa iskee ns allergia kun olekkaan niin soma enää. Minulla on 2 nyt. N 3v. Edelliset eli 21v, 17v ja 13 v . Kissat on ihania mutta niillä on omat jutut ja kuviot. Jos et kestä pöydillä pomppimista sängyn valtausta, ruuan nirsostelua, kissanvessan putsausta, ilta hepuleita ym älä ota. Ja jos otat leikkauta. Älä pidä ulkona vapaana. Minun käyvät valjaissa häkissä ja narussa. Ja kävelyllä. Edelliset oli vappaana ja aina sai hätäillä viekö joku Ilves tai kettu kun maalla asun. Nämä olleet pennusta asti vain valvottuna ulkona. Turvallisempaa

Vierailija
9/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko hoitaa esimerkiksi eläinsuojeluyhdistyksen kissoja tilapäisesti? Tai tuttujen kissoja reissujen aikana.

Vierailija
10/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kissakuume, joka ei vaan laannu. Olisi ihana ottaa löytöeläintalolta aikuinen kissa tänne purisemaan <3

Olen koko ikäni asunut kissojen kanssa ja se että ei ole kissaa, saa asunnon tuntumaan siltä että jotain puuttuu. Valitettavasti mies on todella allerginen kissoille. :(

Vierailija
11/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun vaihtaa mies 😂 ne karvattomat rodut kuten peterbald ei niin allergisoi. Tosin rotu kissat maksaa noin 1000e ja yleensä perus maatiaiskissat ovat terveempiä. Jalostus tekee haittoja niinkuin koirilla . Hylättyjä kissoja on niin paljon . Jos adoptoi se on rakkausteko

Vierailija
12/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös kissakuume, joka ei vaan laannu. Olisi ihana ottaa löytöeläintalolta aikuinen kissa tänne purisemaan <3

Olen koko ikäni asunut kissojen kanssa ja se että ei ole kissaa, saa asunnon tuntumaan siltä että jotain puuttuu. Valitettavasti mies on todella allerginen kissoille. :(

Voih, kurja tilanne. Sympatiani sinulle. Itse en pystyisi edes aloittamaan seurustelua allergisen miehen kanssa, sillä itselleni kissat tekevät kodin.

Vierailija
13/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ryhtyä sijaiskodiksi? Tai mennä vapaaehtoiseksi eläinsuojeluyhdistykseen? Tosin eläinsuojelyhdistyksessä menettää uskon ihmisyyteen kun joutuu tekemisiin näiden kovia kokeneiden kissojen kanssa.

Vierailija
14/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas menee hermo meidän kissaan vaikka niin ihana onkin... Alkaa rampata makuuhuoneessa maukumassa heti kun menen nukkumaan, herättää ainakin kolme kertaa yössä. Karkailee koko ajan ulos. Vessassa haisee kissanpaska ja keittiössä kissanruoka. Imuroida pitää todella usein, kissatta pölyä ei ole nimeksikään. Jatkanko vai joko helpottaa?

Kissanpaska -ja ruoka eivät haise, kun ovat oikeanlaisia.

Vierailija
15/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi halusi kissan, sai sen, ja nyt on lapsi 19 ja kissa 14 vuotta. Kissasta on tullut äreä, nirso, takkuinen, pientä kulumaa lonkissa, että pitää lääkitä säännöllisesti, vaatii rapsuttelua, mutta väärin tai liian pitkään rapsuttaessa raapaisee kynsillä. Silti lämmin läikähdys tuntui rinnassa, kun kissa jaksoi hetken leikkiä heinänkorrella, kuin pentuna. Pitkä sitoumus, kun lemmikin hankkii.

Vierailija
16/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa juuri nukkumaan. Kissani tulee joka ilta viereeni nukkumaan, yrittää tulla niin lähelle kuin vain mahdollista. Tällä hetkellä hurisee ja leipoo pääni päällä. Tähän on hyvä nukahtaa...

Vierailija
17/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tästä varoittanut tytärtä että kun ottavat lapsiperheeseen niitä kissoja niin se on todella vastuutonta kun niistä voi tosiaan saada vaikka minkä kuumeen. Tässä se nyt taas nähtiin ja pitäisi kuunnella mitä vanhemmat ja viisaammat isoäidit sanovat. Täytyy näyttää tämä palsta tyttärelle esimerkkinä siitä mitä voi käydä kun niitä ottaa.

Vierailija
18/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tästä varoittanut tytärtä että kun ottavat lapsiperheeseen niitä kissoja niin se on todella vastuutonta kun niistä voi tosiaan saada vaikka minkä kuumeen. Tässä se nyt taas nähtiin ja pitäisi kuunnella mitä vanhemmat ja viisaammat isoäidit sanovat. Täytyy näyttää tämä palsta tyttärelle esimerkkinä siitä mitä voi käydä kun niitä ottaa.

Ja sen vielä lisään että ulkoa niitä bakteereja vasta tuleekin eläinten mukana sisällä mutta ei ne sisäkissatkaan ole turvallisia ja hiekkalaatikoissa pesii kuumebakteerit.

Vierailija
19/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä olisi kissanpentuja 5 joista 3varattu. Tule hakemaan, luovutus 3viikon päästä.

Vierailija
20/41 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti repii tapetit ja sohvankulmat ja vetää kakkapyllyään pitkin lempimattoasi, kun vähän peppua kutittaa. Nippusiteillä pistät katin pakettiin, että saat matolääkkeen annettua, eikä se onnistu sittenkään. Se seuraa sua kaikkialle ja tuijottaa.

Purrrrrr...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme