Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olikos se Krista S. sitten siinä - mollaa muita

Vierailija
17.05.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006108323.html

Itse katsoin tiistain viisuja ja särähti korvaan tuo aikas karkea tyyli. Miksi ihmeessä suositteli jääkaappitaukoa tmv. kun joku esiintyi. Eilen en katsonut, näköjään sama linja jatkui. Ei asiallista ollenkaan. Itse olin käsittänyt Kristan olevan sydämellinen ja empaattinen ihminen, paljastuikin kiusaajaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% narsisti! Hyi hemmetti! Yök!

Vierailija
2/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajua, miksi tuota pitää pitää mukana noissa viisujutuissa. Ei osaa laulaa saatikka juontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkö oli juttua kun Sebu uiskenteli Kuolleessa meressä. Näytti olevan enempikin porukkaa mukana, hienoa kun saadaan kaikki maksaa tuosta hyvästä. Kuinkahan iso se Suomen delegaatio on? Miksi näistä ei puhuta, kertoisitko Anssi Autio?

Vierailija
4/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmnetä henkeä on Suomen delegaatio. Maksoimmehan me viime vuonna lomalle Saaran nyksänkin...

Vierailija
5/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilenkö oli juttua kun Sebu uiskenteli Kuolleessa meressä. Näytti olevan enempikin porukkaa mukana, hienoa kun saadaan kaikki maksaa tuosta hyvästä. Kuinkahan iso se Suomen delegaatio on? Miksi näistä ei puhuta, kertoisitko Anssi Autio?

Eiköhän tuollaiset ole hoidettu viisujärjestäjän puolelta. Mikä olisikaan parempaa mainosta turisteille kuin instagram yms päivitykset jostain turistirysästä?

Vierailija
6/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me maksamme verorahoista tälläistä pskaa?

Vierailija
7/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista on kyllä niin raskas. Tuon esitysten mollaamisen lisäksi koko ajan huutelee jotain sinkku-läppää kun joku komea mies esiintyy, aina kun jollain on valkoinen mekko niin pitää muistaa mainita että hei tolla on MUN häämekko päällä ja ketään ei varmaan kiinnosta minkä maan delegaation kanssa tai missä meinaavat bailata illalla.

Vierailija
8/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista on Yksi Iso Itseään Täynnä Oleva Pelle.

Vierailija
9/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuollaiset ole hoidettu viisujärjestäjän puolelta. Mikä olisikaan parempaa mainosta turisteille kuin instagram yms päivitykset jostain turistirysästä?

No totta kyllä, helppoa ja edullista heittää noita tolloja eri paikkoihin kun ovat jo kerran paikan päällä. Koska se porukka on sinne verovaroin lähetetty.

Vierailija
10/10 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristaa oli tosi raskas kuunnella.

”Tuo kävi deitillä mun kaverin kanssa tshsihiihi”

Kaikessa tuo esiin itseään, jollain tapaa.

Ja sen kieliosaaminen (joka välissä englantia, ruotsia, tanskaa, norjaa) tosi ärsyttävää.

Ja nimenomaan sen esiintuominen mistä ei itse pidä yhtään ja mistä taas piti yli kaiken (ylläri pylläri ruotsi).