Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnolliset miehet: Millaisen naisen kanssa haluaisit sitoutua loppuelämäksi?

Vierailija
16.05.2019 |

Henkisiä ja sen sellaisia ominaisuuksia tässä lähinnä kyselen, toki myös fyysisiä piirteitä saa laittaa. "Kunhan antaa tarpeeksi ja osaa tehdä ruokaa" -vastaukset on niin nähty.

Pohdin, että mitä omia piirteitäni minun kannattaa itsessäni tuoda erityisesti ilmi kumppanin haussa.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän (miehiä) takana tavallinen mukava kotona viihtyvä nainen joka tykkää matkustella

mies51v

:D kotona viihtyvä joka tykkää matkustella ? Niin että mitä? Matkustellaanko sitä sitten kotona?

Vierailija
42/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni sanoo että pitää haluta lapsia. Eihän kukaan mies halua lapsia??? Tällä palstalla aina (muka) miehet sanoo että vaimo on halunnut lapset ja jopa huijannut ja tehnyt lapset salaa mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te halua niitä kuulla, ts. sellaiset ominaisuudet, mitä "hyvä mies" hakee tekee sitoutumishaluisesta miehestä huonon miehen.

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

No se tärkein piirre, mitä sinun kannatta tuoda esille on suhteellisen konservatiivinen suhtautuminen irtoseksiin, mutta samalla juuri minusta seksuaalisesti kiinnostunut. Kevytkenkäisyys, tai mikään siihen viittaava on isoin turn-off parisuhdetta ajatellen. Jostain miehen on pystyttävä ennustamaan, tuleeko nainen olemaan uskollinen. 

Eli himokas nainen, joka ei kuitenkaan koskaan ole halunnut seksiä, mutta on valmis haluamaan sitä juuri sinun kanssasi aika pian tutustumisen jälkeen. MOT.

Demiseksuaali nainen on aina ollut miesten ihanne. Eli nainen jota ihan oikeasti ei kiinnosta seksi muiden kanssa, mutta Sen Oikean kanssa sitten sitäkin enemmän.

Miesten epäonneksi meitä on aika vähän.

Kuinka pitkän seurustelun jälkeen demiseksuaali harrastaa seksiä?

Vierailija
44/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän etsimisen jälkeen (neljäs kerta naimisissa :-), löysin itselleni täydellisen naisen.

-uskollinen, lievästi uskonnollinen.

-ei pidä alkoholista. Tupakoi, mutta se ei ole ongelma minulle.

-älykäs, riittävän älykäs.

-melko kaunis.

-hoikka, siro, pienirintainen ja perseinen :-)

-meikkaa hillitysti, eikä käytä aikaansa liikaa itsensä restaurointiin.

-introvertti, kuten otsekin olen, joskin vihaa vähemmän ihmiskuntaa kuin minä.

-pitää samoista asioista kanssani, moottoripyörä, matkailu, lähinnä vaelluksista erämaissa.

-viisveisaa rahasta, enkä sille itsekään paljon arvoa anna.

10 vuotta yhdessä ja edelleen tämä nainen on täydellinen kumppani minulle :-)

Kuulostaa mahtavalta, harmi että nämä ovat harvassa. Varsinkin tuo asennoituminen rahaan on mahtava ominaisuus.

Miksi rahasta ei saisi tykätä? Sillä saa kaikkea kivaa ja elämänlaatu paranee huomattavasti kun sitä on enemmän.

Eri. Ehkä sinä opit tämän myöhemmin, tätä on aivan turha yrittää selittää sellaiselle jolle raha on tärkeää. Voit tietysti miettiä, onko elämänlaatu parempaa kun saa kaikkea kivaa.

Vierailija
45/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, oletteko te itse iloisia (ja kaiketi nauravaiaia, hymyileviä jne), vai saatteko te olla suurimman osan ajasta ihan neutraalilla tuulella?

Täällä yksi joka on iloinen, jos kumppani ei kaada omia murheitaan niskaani. Sinkkuna olen ollut kolmen vuoden aikana kaksi päivää huonolla tuulella. Tykkään olla paljon myös omissa oloissani, enkä enää jaksa murehtia pikkujuttuja, asiat hoituvat ilman meteliäkin :)

Vierailija
46/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän etsimisen jälkeen (neljäs kerta naimisissa :-), löysin itselleni täydellisen naisen.

-melko kaunis.

-pitää samoista asioista kanssani, moottoripyörä, matkailu, lähinnä vaelluksista erämaissa.

Kuulostaa mahtavalta, harmi että nämä ovat harvassa. Varsinkin tuo asennoituminen rahaan on mahtava ominaisuus.

Miksi rahasta ei saisi tykätä? Sillä saa kaikkea kivaa ja elämänlaatu paranee huomattavasti kun sitä on enemmän.

Eri. Ehkä sinä opit tämän myöhemmin, tätä on aivan turha yrittää selittää sellaiselle jolle raha on tärkeää. Voit tietysti miettiä, onko elämänlaatu parempaa kun saa kaikkea kivaa.

Vai pelkäätkö ettet osaakaan perustella sitä tarpeeksi vakuuttavasti? Mitä sitten vaikka raha on minulle tärkeää? Kai sitä nyt voidaan eri näkökulmista keskustella?

Vierailija
47/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, oletteko te itse iloisia (ja kaiketi nauravaiaia, hymyileviä jne), vai saatteko te olla suurimman osan ajasta ihan neutraalilla tuulella?

Täällä yksi joka on iloinen, jos kumppani ei kaada omia murheitaan niskaani. Sinkkuna olen ollut kolmen vuoden aikana kaksi päivää huonolla tuulella. Tykkään olla paljon myös omissa oloissani, enkä enää jaksa murehtia pikkujuttuja, asiat hoituvat ilman meteliäkin :)

Siis, jos vaikka kumppanilla todetaan syöpä, ja hän itkeskelee asiaa vaikka puoli vuotta, niin jäätkö vai lähdetkö, mitä luulet? Montako huonoa päivää saa olla vuodessa max?

Vierailija
48/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän (miehiä) takana tavallinen mukava kotona viihtyvä nainen joka tykkää matkustella

mies51v

:D kotona viihtyvä joka tykkää matkustella ? Niin että mitä? Matkustellaanko sitä sitten kotona?

Eikö sinun mielestä voi sekä viihtyä kotona että pitää matkustelusta? Eiväthän ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
49/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-melko kaunis.

Vai pelkäätkö ettet osaakaan perustella sitä tarpeeksi vakuuttavasti? Mitä sitten vaikka raha on minulle tärkeää? Kai sitä nyt voidaan eri näkökulmista keskustella?

En pelkää. Rahan hankkiminen vie aikaa elämästä nauttimisesta. Raha on välttämätön paha jota tarvitsee saadakseen välttämättömät asiat. Näillä asioilla tarkoitan perustoimeentuloon kuuluvia asioita. Raha on taitava tekemään ihmisistä kateellisia.

Vierailija
50/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata tähän, vaikka olen nainen:

Kauniin, sporttisen (mutta ei mikään fitnesshullu), pitkätukkaisen. Sellaisen, joka nauraa sun jutuille ja jonka kanssa on hyvä olla, kemiaa. Sellaisen, joka haluaa paljon seksiä. Fiksu ja maanläheinen, sellainen jolle sisin merkitsee loppujen lopuksi ulkokuorta ja materiaa enemmän. Rento eikä mikään nipottaja ja nalkuttaja.

Vierailija
51/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoimaton, tupakoimaton, naapurintyttömäinen ja iloinen. Sellainen perusnätti ja itsestä huolta pitävä. Jalat maassa ja järki päässä. Sellaisia on yllättävän vähän täällä pk-seudulla.

??

Tällaisia me kaikki olemme...

En ehkä minä, kun ikää on ja tyttömäisyys kaukana, mutta olen opettajana haaga-heliassa, ja yli puolet sopii kuvaukseen.

Oppilaista? Joo varmasti sinkkuina. Odotas kun pääsee parisuhteeseen. Katoaa järki, katoaa itsestään huolehtiminen (ei jaksa salille, saalis on jo napattu), en tiedä miten mutta katoaa järkikin.

Sitten eron jälkeen treenataan kostokroppa ja tsempataan kunnes seuraava menee halpaan.

Sinkkuja, kai.

Eli etsit vanhempaa?

No, minä täytän kriteerit, vaikka olen 50 😂

Jos etsisin parisuhdetta, etsisin sitä sanotaanko 35- 50 väliltä.

Ja onneksi olkoon kriteerien täyttymisestä, olet vähemmistössä ikäluokassasi (ja tiedät sen).

Olen eri, jolle vastasit. Ihmettelen, missä piireissä oikein liikut, sillä minun tuttavapiirissäni (itseni mukaanlukien) suurin osa täyttää kaikki nuo kriteerit. Ikää meillä on yli 40 v.

Vierailija
52/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoimaton, tupakoimaton, naapurintyttömäinen ja iloinen. Sellainen perusnätti ja itsestä huolta pitävä. Jalat maassa ja järki päässä. Sellaisia on yllättävän vähän täällä pk-seudulla.

??

En ehkä minä, kun ikää on ja tyttömäisyys kaukana, mutta olen opettajana haaga-heliassa, ja yli puolet sopii kuvaukseen.

Oppilaista? Joo varmasti sinkkuina. Odotas kun pääsee parisuhteeseen. Katoaa järki, katoaa itsestään huolehtiminen (ei jaksa salille, saalis on jo napattu), en tiedä miten mutta katoaa järkikin.

Sitten eron jälkeen treenataan kostokroppa ja tsempataan kunnes seuraava menee halpaan.

Sinkkuja, kai.

Eli etsit vanhempaa?

Ja onneksi olkoon kriteerien täyttymisestä, olet vähemmistössä ikäluokassasi (ja tiedät sen).

Olen eri, jolle vastasit. Ihmettelen, missä piireissä oikein liikut, sillä minun tuttavapiirissäni (itseni mukaanlukien) suurin osa täyttää kaikki nuo kriteerit. Ikää meillä on yli 40 v.

Mistä olet tänään ollut iloinen? Miten se näkyi?

Vierailija
53/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos vaikka kumppanilla todetaan syöpä, ja hän itkeskelee asiaa vaikka puoli vuotta, niin jäätkö vai lähdetkö, mitä luulet? Montako huonoa päivää saa olla vuodessa max?

Noniin ja taas lähti laukalle. Tietenkin jään, mutta syöpä ei ole ihan arkipäiväinen asia. En myöskään hymyile jos päähäni tippuu tiili, tai kumppani sattuu harmittelemaan seitsämättä kertaa muumimukien loppumista.

Vierailija
54/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata tähän, vaikka olen nainen:

Kauniin, sporttisen (mutta ei mikään fitnesshullu), pitkätukkaisen. Sellaisen, joka nauraa sun jutuille ja jonka kanssa on hyvä olla, kemiaa. Sellaisen, joka haluaa paljon seksiä. Fiksu ja maanläheinen, sellainen jolle sisin merkitsee loppujen lopuksi ulkokuorta ja materiaa enemmän. Rento eikä mikään nipottaja ja nalkuttaja.

Viisikymppisen tukka on niin ohut (ainakin minun suvussani) ettei sitä kannata pitää pitkänä. Myös kauneus on haasteellista ylläpitää. Mutta sinäkin tarkoitit "naisilla" toki alle 30 v naisia...

Vierailija
55/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin ja taas lähti laukalle. Tietenkin jään, mutta syöpä ei ole ihan arkipäiväinen asia. En myöskään hymyile jos päähäni tippuu tiili, tai kumppani sattuu harmittelemaan seitsämättä kertaa muumimukien loppumista.

Joka 3. suomalainen sairastuu elämänsä aikana syöpään, joten on se sikäli arkipäiväinen monen elämässä, eikä lainkaan "laukalle lähtöä" .

Vierailija
56/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on sellainen että tykkää itsestään. Ei koskaan moiti ulkonäköään, eikä toistenkaan ulkonäköjä. Ei meikkaa, eikä laittaudu muutenkaan, on sellainen luonnonlapsi. On todella fiksu, paljon fiksumpi kuin minä. Ei hätäile eikä kitise turhia, eikä koko ajan ole käskemässä. Remonttejakin tehdään yhteisellä aikatalulla, ei hänen määräämällä tahdilla. Ei ole tuuliviiri, vaikka taisteleekin itsensä kanssa aika ajoin, niin ei tarvitse pelätä milloin hän päättää nostaa suhteestamme kytkintä. Haluaa olla juuri minun kanssani, ja näyttää ja kertoo sen aika ajoin. On hyvin kiinnostunut petipuuhista kanssani. On introvertti, kuten minäkin, en jaksaisi jatkuvaa kälätystä ja joka paikassa hyppäämistä, enkä suurta kotonani kestittävää kaveripiiriä. Summasummarum, vaimoni on minulle juuri hyvä, mutta se oletko sinä tällainen, ja onko mies jonka haluat, sellainen kuin minä, onkin sitten jo ihan eri juttu :)

M37

Vierailija
57/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Sinkkuja, kai.

Eli etsit vanhempaa?

Mistä olet tänään ollut iloinen? Miten se näkyi?

Olin loistavalla tuulella, kun sain aikaiseksi tehtyä pitkän pyörälenkin (olen tehnyt sen jo kolmena päivänä peräkkäin) ja ilma oli mitä kaunein. Ostin tuliaisiksi kotiin herkkuja ja lauleskelin itsekseni.

Vierailija
58/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos on huono päivä, niin se ei todellakaan tarkoita että muillakin tarvitsee olla huono päivä, tuo on jo lapsellista.

Vierailija
59/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on sellainen että tykkää itsestään. Ei koskaan moiti ulkonäköään, eikä toistenkaan ulkonäköjä. Ei meikkaa, eikä laittaudu muutenkaan, on sellainen luonnonlapsi. On todella fiksu, paljon fiksumpi kuin minä. Ei hätäile eikä kitise turhia, eikä koko ajan ole käskemässä. Remonttejakin tehdään yhteisellä aikatalulla, ei hänen määräämällä tahdilla. Ei ole tuuliviiri, vaikka taisteleekin itsensä kanssa aika ajoin, niin ei tarvitse pelätä milloin hän päättää nostaa suhteestamme kytkintä. Haluaa olla juuri minun kanssani, ja näyttää ja kertoo sen aika ajoin. On hyvin kiinnostunut petipuuhista kanssani. On introvertti, kuten minäkin, en jaksaisi jatkuvaa kälätystä ja joka paikassa hyppäämistä, enkä suurta kotonani kestittävää kaveripiiriä. Summasummarum, vaimoni on minulle juuri hyvä, mutta se oletko sinä tällainen, ja onko mies jonka haluat, sellainen kuin minä, onkin sitten jo ihan eri juttu :)

M37

Haluaisin miespuolisen vastineen vaimostasi itselleni elämänkumppaniksi. t. nainen

Vierailija
60/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-melko kaunis.

En pelkää. Rahan hankkiminen vie aikaa elämästä nauttimisesta. Raha on välttämätön paha jota tarvitsee saadakseen välttämättömät asiat. Näillä asioilla tarkoitan perustoimeentuloon kuuluvia asioita. Raha on taitava tekemään ihmisistä kateellisia.

No joo jos haluaa ajatella noin ja mielipiteenä on, että rahasta pitäisi kokonaisvaltaisesti päästä eroon.

Minusta ei kuitenkaan voi syyttää rahaa ihmisten kateellisuudesta. Ihmisillä on tapana syyttää ulkopuolisia asioita omista vioistaan ja välttää näin oma vastuu.

Raha on pelkkä väline jolla ostetaan asioita.

Surullista että monet liittävät niin paljon negatiivisuutta rahaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä