Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnolliset miehet: Millaisen naisen kanssa haluaisit sitoutua loppuelämäksi?

Vierailija
16.05.2019 |

Henkisiä ja sen sellaisia ominaisuuksia tässä lähinnä kyselen, toki myös fyysisiä piirteitä saa laittaa. "Kunhan antaa tarpeeksi ja osaa tehdä ruokaa" -vastaukset on niin nähty.

Pohdin, että mitä omia piirteitäni minun kannattaa itsessäni tuoda erityisesti ilmi kumppanin haussa.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen nättiä ja alistuvaa naista, joka haluaa paljon lapsia.

Vierailija
2/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te halua niitä kuulla, ts. sellaiset ominaisuudet, mitä "hyvä mies" hakee tekee sitoutumishaluisesta miehestä huonon miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, jolle oma perhe on tärkeämpi kuin kolmannen maailman ongelmat. Sellaisen, joka ei ole hihhuli millään elämän osa-alueella.

Vierailija
4/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te halua niitä kuulla, ts. sellaiset ominaisuudet, mitä "hyvä mies" hakee tekee sitoutumishaluisesta miehestä huonon miehen.

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

Vierailija
5/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi ja ruoka on tosi tärkeitä asioita elämässäni, miksi ne eivät saisi vaikuttaa puolison valintaan? 

m33

Vierailija
6/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi ja ruoka on tosi tärkeitä asioita elämässäni, miksi ne eivät saisi vaikuttaa puolison valintaan? 

m33

Uteliaisuudesta kysyn, että oletatko kuitenkin sen seksistä pitävän naisen eläneen selibaatissa siihen saakka että sitoudutte?

ei-ap

Vierailija
7/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikea kysymys, joka vaatii todella paljon miettimistä. Tähän on ikään kuin helppo antaa vastaus, mutta jos vastauksen antanut mies alkaisi elää kuvailemansa naisen kanssa, niin hän saattaisi huomata, että eihän tällainen sovikaan minulle.

Itse en pysty vastaamaan tähän ollenkaan, koska en ole kunnollinen, enkä ole asunut naisen kanssa koskaan, joten minulla ei ole mitään käsitystä siitä, että millainen nainen minulle sopii.

Vierailija
8/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

No se tärkein piirre, mitä sinun kannatta tuoda esille on suhteellisen konservatiivinen suhtautuminen irtoseksiin, mutta samalla juuri minusta seksuaalisesti kiinnostunut. Kevytkenkäisyys, tai mikään siihen viittaava on isoin turn-off parisuhdetta ajatellen. Jostain miehen on pystyttävä ennustamaan, tuleeko nainen olemaan uskollinen. 

Vierailija
9/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m33

Uteliaisuudesta kysyn, että oletatko kuitenkin sen seksistä pitävän naisen eläneen selibaatissa siihen saakka että sitoudutte?

ei-ap

Tottamaar, ja oletetaan myös ettei nainen ole syönyt koskaan ennenkuin alkaa kokkailla minulle!!12

Vierailija
10/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin, älykkään, hedelmällisen, lapsia kanssani tahtovat, ekologisesti ajattelevan, taitavan ja käsistään kätevän, perusonnellisen, luonteeltaan monipuolisen, en tuhlaajan enkä turhan sipistelijän. En tahdo mitään muotioikkujen perässä kulkevaa älytöntä  nukkevaimoa.

Vierailija
11/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

No se tärkein piirre, mitä sinun kannatta tuoda esille on suhteellisen konservatiivinen suhtautuminen irtoseksiin, mutta samalla juuri minusta seksuaalisesti kiinnostunut. Kevytkenkäisyys, tai mikään siihen viittaava on isoin turn-off parisuhdetta ajatellen. Jostain miehen on pystyttävä ennustamaan, tuleeko nainen olemaan uskollinen. 

Eli himokas nainen, joka ei kuitenkaan koskaan ole halunnut seksiä, mutta on valmis haluamaan sitä juuri sinun kanssasi aika pian tutustumisen jälkeen. MOT.

Vierailija
12/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemaa ja vähän diivaa.

Vierailija
13/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen tai naisen näköinen mies kelpaa, jos on mukava.

Ei ole hirveästi vaatimuksia vaatimattomalta mieheltä.

Olen sangen kunnianhimoinen hankkeissani ja mutta naisten kanssa ei pidä olla ronkeli.

Tälläisen neuvon asetan ihan jokaiselle miehelle. Toki jos on jotain naputtamista niin jonon perään vaan, niin pistän vaan nippuun. Anttaa tulla seuraavaa päälle, niin pistän nippuun.

Vierailija
14/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän etsimisen jälkeen (neljäs kerta naimisissa :-), löysin itselleni täydellisen naisen.

-uskollinen, lievästi uskonnollinen.

-ei pidä alkoholista. Tupakoi, mutta se ei ole ongelma minulle.

-älykäs, riittävän älykäs.

-melko kaunis.

-hoikka, siro, pienirintainen ja perseinen :-)

-meikkaa hillitysti, eikä käytä aikaansa liikaa itsensä restaurointiin.

-introvertti, kuten otsekin olen, joskin vihaa vähemmän ihmiskuntaa kuin minä.

-pitää samoista asioista kanssani, moottoripyörä, matkailu, lähinnä vaelluksista erämaissa.

-viisveisaa rahasta, enkä sille itsekään paljon arvoa anna.

10 vuotta yhdessä ja edelleen tämä nainen on täydellinen kumppani minulle :-)

Vierailija
15/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen joka on oma itsensä ja itsevarma, mahdollisine makkaroineen. "Mä oon niin lihava" saa veren kiehahtamaan. Jos koet niin, tee asialle jotain äläkä ulvo sohvalla maaten jäätelopaketti kourassa.

Ei pahoja psykooseja / neurooseja koska niihin menee hermot kun pitää kääntyä tunnin ajomatkan jälkeen takaisin katsomaan olihan se kahvinkeittimen töpseli varmasti poissa seinästä.

Vierailija
16/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

Eli himokas nainen, joka ei kuitenkaan koskaan ole halunnut seksiä, mutta on valmis haluamaan sitä juuri sinun kanssasi aika pian tutustumisen jälkeen. MOT.

Entä sitten? Kyllä heitäkin on, mutta valitetavan vaikea tunnistaa treffaillessa. 

Vierailija
17/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

Demiseksuaali nainen on aina ollut miesten ihanne. Eli nainen jota ihan oikeasti ei kiinnosta seksi muiden kanssa, mutta Sen Oikean kanssa sitten sitäkin enemmän.

Miesten epäonneksi meitä on aika vähän.

Vierailija
18/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisen siitostamman tai -lehmän kanssa.

Vierailija
19/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi meni reisille jo otsikossa. Netissä kunnollisella miehellä ei tarkoiteta sitä, mitä sinä ymmärrät kunnollisella. Sillä tarkoitetaan kokemattomia, naisvihamiehisiä ja passivisaggressiivisia miehiä, joilla on huono itsetunto ja neitsytfetissi.

Vierailija
20/95 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sietokykyäni! ;)

-Ap

No mä ainakin haluan (ja harrastan) paljon seksiä, mutta vain silloin kun minulla on romanttisia tunteita miestä kohtaan. En siis harrasta irtoseksiä (olen kokeillut ja siksi tiedän ettei tosiaan ole mun juttu) vaan näin sinkkuna elän ihan tyytyväisenä selibaatissa.

Muista naisista en toki tiedä, mutta tuskin olen tässä(kään) asiassa kovinkaan uniikki lumihiutale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi