Kunnolliset miehet: Millaisen naisen kanssa haluaisit sitoutua loppuelämäksi?
Henkisiä ja sen sellaisia ominaisuuksia tässä lähinnä kyselen, toki myös fyysisiä piirteitä saa laittaa. "Kunhan antaa tarpeeksi ja osaa tehdä ruokaa" -vastaukset on niin nähty.
Pohdin, että mitä omia piirteitäni minun kannattaa itsessäni tuoda erityisesti ilmi kumppanin haussa.
Kommentit (95)
Tatuoimaton, tupakoimaton, naapurintyttömäinen ja iloinen. Sellainen perusnätti ja itsestä huolta pitävä. Jalat maassa ja järki päässä. Sellaisia on yllättävän vähän täällä pk-seudulla.
Sellaisen joka ei odota minun auttavan häntä omissa projekteissaan vain siksi että hän on nainen. Sellainen joka hyväksyy että minullakin voi olla kiire ja hän ei saa aina huomiotani. Sanoo missä mättää eikä vihjaile. Osaa suhtautua maailmaan kriittisesti, ja ajattelee omilla aivoillaan, ei mene lauman mukana sokeasti. Ymmärtää tasa-arvon koskevan molempia sukupuolia, niin myötä kuin vastamäessä. Innokas oppimaan uutta ja ymmärtää mitä tarkoittaa riittävän hyvä. Maalaisjärki ja edes jonkinmoinen liikkuminen on korvaamattomia asioita. Ulkonäkö ei loppupeleissä merkkaa, vaan on ylimääräinen bonus. En tosin ole ajatellut sitoutua, mutta jos tämänkaltainen neito tulee vastaan, niin olen varma että mieleni muuttuu.
Ulkonäöltään sellainen suloisen naapurintyttömäinen <3, esim. http://focusmicrosites.s3.amazonaws.com/assets/uploads/post_58b97ab6ef8…
Opiskelee maisterintutkintoon (tai vastaavaan, esim. lääkäri) johtavaa korkeakoulutusta
Tykkää liikunnasta ja tulee kuntosalille minun kanssa
Tulee toimeen ihmisten kanssa
Ei montaa aikaisempaa parisuhdetta tai mitään linnakundeja exänä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton, tupakoimaton, naapurintyttömäinen ja iloinen. Sellainen perusnätti ja itsestä huolta pitävä. Jalat maassa ja järki päässä. Sellaisia on yllättävän vähän täällä pk-seudulla.
??
Tällaisia me kaikki olemme...
En ehkä minä, kun ikää on ja tyttömäisyys kaukana, mutta olen opettajana haaga-heliassa, ja yli puolet sopii kuvaukseen.
No tuo iloisuus kyllä on minulle kova vaatimus. Onko kaikki tätä vaativat miehet iloisia, ja mistä ihmeestä kaikki jaksaa koko ajan iloita? Olisitteko iloisia vaikka saisitte jonkun vakavan taudin vai onko tämä iloisuus päällä vain silloin kun menee hyvin? Kummastelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Tällaisia me kaikki olemme...En ehkä minä, kun ikää on ja tyttömäisyys kaukana, mutta olen opettajana haaga-heliassa, ja yli puolet sopii kuvaukseen.
Oppilaista? Joo varmasti sinkkuina. Odotas kun pääsee parisuhteeseen. Katoaa järki, katoaa itsestään huolehtiminen (ei jaksa salille, saalis on jo napattu), en tiedä miten mutta katoaa järkikin.
Sitten eron jälkeen treenataan kostokroppa ja tsempataan kunnes seuraava menee halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Tällaisia me kaikki olemme...En ehkä minä, kun ikää on ja tyttömäisyys kaukana, mutta olen opettajana haaga-heliassa, ja yli puolet sopii kuvaukseen.
Aijjaijai. Nyt mammat rynnii selvittämään henkilöllisyytesi!
Vierailija kirjoitti:
Pitkän etsimisen jälkeen (neljäs kerta naimisissa :-), löysin itselleni täydellisen naisen.
-uskollinen, lievästi uskonnollinen.
-ei pidä alkoholista. Tupakoi, mutta se ei ole ongelma minulle.
-älykäs, riittävän älykäs.
-melko kaunis.
-hoikka, siro, pienirintainen ja perseinen :-)
-meikkaa hillitysti, eikä käytä aikaansa liikaa itsensä restaurointiin.
-introvertti, kuten otsekin olen, joskin vihaa vähemmän ihmiskuntaa kuin minä.
-pitää samoista asioista kanssani, moottoripyörä, matkailu, lähinnä vaelluksista erämaissa.
-viisveisaa rahasta, enkä sille itsekään paljon arvoa anna.
10 vuotta yhdessä ja edelleen tämä nainen on täydellinen kumppani minulle :-)
Kuulostaa mahtavalta, harmi että nämä ovat harvassa. Varsinkin tuo asennoituminen rahaan on mahtava ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Oppilaista? Joo varmasti sinkkuina. Odotas kun pääsee parisuhteeseen. Katoaa järki, katoaa itsestään huolehtiminen (ei jaksa salille, saalis on jo napattu), en tiedä miten mutta katoaa järkikin.
Sitten eron jälkeen treenataan kostokroppa ja tsempataan kunnes seuraava menee halpaan.
Sinkkuja, kai.
Eli etsit vanhempaa?
No, minä täytän kriteerit, vaikka olen 50 😂
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään sellainen suloisen naapurintyttömäinen <3, esim. http://focusmicrosites.s3.amazonaws.com/assets/uploads/post_58b97ab6ef8…
Opiskelee maisterintutkintoon (tai vastaavaan, esim. lääkäri) johtavaa korkeakoulutusta
Taas naapurintyttömäinen sans a kuva todellisesta kaunottaresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas naapurintyttömäinen sans a kuva todellisesta kaunottaresta.
Joo, maailmankuulu filmitähti, James Bondin vaimo, edustaa naapurintyttöä ulkonäöltään...onko Daniel Craig sitten naapurin poika? : D
Ei ole kateellinen mitä muut omistaa, tai mitä heillä on. Ei kilpaile elämässä muita naisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Sinkkuja, kai.
Eli etsit vanhempaa?
No, minä täytän kriteerit, vaikka olen 50 😂
Jos etsisin parisuhdetta, etsisin sitä sanotaanko 35- 50 väliltä.
Ja onneksi olkoon kriteerien täyttymisestä, olet vähemmistössä ikäluokassasi (ja tiedät sen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkän etsimisen jälkeen (neljäs kerta naimisissa :-), löysin itselleni täydellisen naisen.
-uskollinen, lievästi uskonnollinen.
-ei pidä alkoholista. Tupakoi, mutta se ei ole ongelma minulle.
-älykäs, riittävän älykäs.
-melko kaunis.
-hoikka, siro, pienirintainen ja perseinen :-)
-meikkaa hillitysti, eikä käytä aikaansa liikaa itsensä restaurointiin.
-introvertti, kuten otsekin olen, joskin vihaa vähemmän ihmiskuntaa kuin minä.
-pitää samoista asioista kanssani, moottoripyörä, matkailu, lähinnä vaelluksista erämaissa.
-viisveisaa rahasta, enkä sille itsekään paljon arvoa anna.
10 vuotta yhdessä ja edelleen tämä nainen on täydellinen kumppani minulle :-)
Kuulostaa mahtavalta, harmi että nämä ovat harvassa. Varsinkin tuo asennoituminen rahaan on mahtava ominaisuus.
Miksi rahasta ei saisi tykätä? Sillä saa kaikkea kivaa ja elämänlaatu paranee huomattavasti kun sitä on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Aijjaijai. Nyt mammat rynnii selvittämään henkilöllisyytesi!
Haaga-heliassa on satoja opettajia, ja 60 prossaa naisia.
Miehet, oletteko te itse iloisia (ja kaiketi nauravaiaia, hymyileviä jne), vai saatteko te olla suurimman osan ajasta ihan neutraalilla tuulella?
Kaunis, normaalipainoinen, meillä synkkaisi hyvin ja haluaa lapsia. Tuossa ne tärkeimmät.
Ei tarvitse olla henkisesti lahkakas lunhan on karjalaisen synnyttäjäeukon lanteet ja ryntäät
Vähän (miehiä) takana tavallinen mukava kotona viihtyvä nainen joka tykkää matkustella
mies51v