Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat konservatiivisempia kuin naiset?

Vierailija
15.05.2019 |

Näissä uuskonservatiivisissa liikkeissä on johtohahmoina ja jäseninä paljon miehiä.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, itse olen konservatiivinen (nuori) nainen. Ja tunnen kyllä useita kanssani saman arvomaailman jakavia naisia. Nuorten keskuudessahan konservatiivisuus näyttää yleistyvän. Uskon sen olevan ainakin osittain vastareaktio tälle kaikelle woke-sekoilulle. Ainakin itsestäni tunnistan sen, että olen "radikalisoitunut" oikeistokonservatiiviseen suuntaan sen takia, että kaikki tämä woke-, suvaitsevaisuus-, sensitiivisyys- ym. liikkeet ovat menneet minusta aivan liian pitkälle, niin pitkälle että ne aiheuttavat enemmän haittaa kuin hyvää yhteiskunnalle, ja niitä vastaan on noustava. Minulle konservatiivisuus kuvastaa ns. järjen ääntä sekopäisyyden keskellä. 

Jos tämä oli oikeasti naisen kirjoittama teksti, Suomella on vielä toivoa tulevaisuudesta. Tuossa kirjoituksessa on järjen ääntä. Toivon ihan vilpittömästi että tuo ajatusmalli saa enempi jalansijaa. Ketään ei tietenkään saa eikä tarvitse vihata eikä aliarvioida. Se että kunnioittaa konservatiivisia toimintatapoja, ei tarkoita sitä että inhoaa, tai ei hyväksy erilaisuutta. Wokettajatyms ääriliikkeet sekoittaa hyvin mielellään nämä kaksi asiaa, joko tarkoituksella tai tietämättömyyttään.

Vierailija
142/142 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska konservatiivisissa yhteiskuntamalleissa (valkoisilla hetero)miehillä on enemmän valtaa, arvoa ja oikeuksia kuin muilla ihmisryhmillä, miehet haluavat pitää niistä kiinni. Tavallaan ovat siis tekopyhiä minäminä-ihmisiä.

Osaavat miehet vallankumouksiakin tehdä, jos katsovat että heillä on vähemmän oikeuksia kuin muilla 

Voisitko antaa esimerkin yhteiskuntamallista, missä miehillä on valkoista heteromiestä enemmän vähemmän valtaa?

Kysymyksesi on kyllä ihan seko, mutta kaikki diktatuurit. Eivät ne katso alaistensa väriä, yhtä lailla kaikki pakotetaan nuolemaan pebaa tai murskataan rautasaappalla. Maailmassa on tälläkin hetkellä iso kasa diktaattoreita, joista suurin osa kantaa jotain muuta väriä kuin valkoista. Ja homous tuskin tekisi heistä yhtään sen parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla