65kg->60kg laihdutus kasvissosekeitoilla
Mitenköhän nopeasti onnistuu?
Jos syön päivälliseksi pääsääntöisesti pakastekasvissosekeittoa, jossa 35kcal/100g ja välillä pinaattikeittoa, jossa 60kcal/100g.
Aamupalat ja iltapalat ajattelin syödä kananmunaa ja hedelmiä, välillä protskuvanukkaan, jos mieli tekee.
Eikös tossa jää päivän kalorimäärä pakostakin aika alhaiseksi?
Urheilen nyt jo päivittäin, pelkällä liikunnalla en ole saanut painoa putoamaan, joten pitää ottaa dieetti käyttöön.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö rasvat kalaöljytableteista :D
Ajattelin pitää tän dieetin yllä sen aikaa että laihdun ja sit palata normaaliin.
Lihoin siis talven aikana 58kg->65kg. En ymmärrä miten, kokoajan olen urheillut ja syönyt mielestäni samoin kuin ennen, kilot vain tulivat.
ApSä lihot ne takas välittömästi kun lopetat dieetin.
Toivottavasti en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan kuulosta ylipainoselta ellet ole reilusti alle 160cm eli miksi on tarve laihduttaa? Jos ei ole ns. luonnostaan hoikka tai siro niin tarviiko siihen väkisin pyrkiä itseään rääkkimällä? Kun laihduttaminen lihottaa kuitenkin.
Oon 170cm. Oon aina ollut luonnostani hoikka, 55-58kg. Haluan siis lähemmäksi tätä painoa.
Et taida kuitenkaan olla enää mikään teinityttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pitää tän dieetin yllä sen aikaa että laihdun ja sit palata normaaliin.
Lihoin siis talven aikana 58kg->65kg. En ymmärrä miten, kokoajan olen urheillut ja syönyt mielestäni samoin kuin ennen, kilot vain tulivat.
ApEn usko, että lihon takaisin, koska normaalipainoni on aina ollut alhaisempi. Tää paino on mulle epänormaali, niin uskon etten liho takaisin, jso jatkan samalla urheilua yms. Ap
Rakas lapsi kun sinullekin tulee sitä ikää lisää ja aineenvaihduntasi hidastuu. Sinun on muututtava sen mukana ettei tule niitä salakavalia kiloja, kun syöt ja liikut niin kuin ennenkin.
Näinon luultavasti käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman riittävää proteiinia ei kannata yrittää,vaikka laihtuisit lihot takaisin.
Ainakin pinaattikeitossa on proteiinia,ja jos syö aamu- ja/tai iltapalana kananmunaa, niin uskon et proteiinia tulee tarpeeksi.
Kuinka monta kananmunaa? Vihannesten aminohapot ovat aika huonoja.Rasvan palaminen ei ole sama asia kuin painon putoaminen.
Voisit ehkä kokeilla sitten vetää juuri aamu ja iltapalalla pelkkää kananmunaa, ilman mitään hiilareita. Mahdollisesti vaikka jotain kaalisalaattia. Saisit siihen aika pitkän rasvanpolttojakson joka vuorokausi, ja elimistösi tottuisi käyttämään rasvaa ravintona. Vähän sellainen osa-aika karppaus, jossa hyodynnetään sitä, että että yöunien aikana tulee automaattisesti sellainen minipaasto.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Iän karttuessa lihaskudoksen määrä vähenee ja näin myösn energiankulutus pienenee, joten on liikuttava enemmän tai syötävä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman riittävää proteiinia ei kannata yrittää,vaikka laihtuisit lihot takaisin.
Ainakin pinaattikeitossa on proteiinia,ja jos syö aamu- ja/tai iltapalana kananmunaa, niin uskon et proteiinia tulee tarpeeksi.
Kuinka monta kananmunaa? Vihannesten aminohapot ovat aika huonoja.Rasvan palaminen ei ole sama asia kuin painon putoaminen.
Voisit ehkä kokeilla sitten vetää juuri aamu ja iltapalalla pelkkää kananmunaa, ilman mitään hiilareita. Mahdollisesti vaikka jotain kaalisalaattia. Saisit siihen aika pitkän rasvanpolttojakson joka vuorokausi, ja elimistösi tottuisi käyttämään rasvaa ravintona. Vähän sellainen osa-aika karppaus, jossa hyodynnetään sitä, että että yöunien aikana tulee automaattisesti sellainen minipaasto.
Hyvä idea kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKilot ei vain tule :D
Kalaöljyn pitkäaikainen käyttö voi olla maksalle vaarallista.
Kalaöljystä on pelkkää hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos sitä saa oikeasta ruuasta 1-2 kertaa viikossa, mutta joka päivä purkista se onkin sitten jo ihan toinen tarina. Toivottavasti ap on keskustellut kalaöljykapseleiden syömisestä lääkärinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole
On luettu Schwappin hatusta vedettyjä horinoita,ja vitamiinipillereistäkin on kuulemma pelkkää haittaa...
Ruokavaliossa tulee olla proteinia 1-1.5g/painokilo. Hiilihydraattia 3-4g/painokilo, Rasvoja 0,5-1g/painokilo.
Kannattaa välillä vaikka syödä keiton kanssa vaikka raejuustoa tms. Pysyy nälkä poissa pidempään.
Likakaivo kirjoitti:
Ruokavaliossa tulee olla proteinia 1-1.5g/painokilo. Hiilihydraattia 3-4g/painokilo, Rasvoja 0,5-1g/painokilo.
Kenen määräyksestä ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos sitä saa oikeasta ruuasta 1-2 kertaa viikossa, mutta joka päivä purkista se onkin sitten jo ihan toinen tarina. Toivottavasti ap on keskustellut kalaöljykapseleiden syömisestä lääkärinsä kanssa.
No tämä koskee ehkä enemmän niitä, joilla on jotain verenohennus lääkitystä. Voisin kuitenkin kuvitella, että naisten ei kannattaisi syödä noita kuukautisten aikana, koska ne aika varmasti lisäävät verenvuotoa.
Likakaivo kirjoitti:
Proteiinin osalta pitää suurinpiirtein paikkansa. Hiilareita taas tarvitsee vaan 20-30 grammaa päivässä. Sen voi ihan itse päättää, ottaako ne loput kalorit sitten rasvasta vai hiilareista. Rasvanpuutetta kai harvalle tulee, ellei ihan tosissaan yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä koskee ehkä enemmän niitä, joilla on jotain verenohennus lääkitystä. Voisin kuitenkin kuvitella, että naisten ei kannattaisi syödä noita kuukautisten aikana, koska ne aika varmasti lisäävät verenvuotoa.
Verenvuotoa voi tulla, vaikka ei olisi lääkitystäkään. Mulla kyllä nokka vuotaa verta, jos kalaöljyvalmistetta syön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenvuotoa voi tulla, vaikka ei olisi lääkitystäkään. Mulla kyllä nokka vuotaa verta, jos kalaöljyvalmistetta syön.
Verenvuotoa voisi ehkäistä syömällä vastapainoksi enemmän mm pinaattia, lehtikaalia, parsakaalia, nokkosta ja persiljaa. Nämä edistävät veren hyytymistä, ja näillä voi tavallaan poistaa sen verta ohentavan vaikutuksen. Näitä ei luultavasti kannata syödä suuria määriä ainakaan ainakaan jatkuvasti etenkään ,jos on syytä olettaa, että verisuonisto ei ole hyvässä kunnossa, koska ne saattavat edesauttaa veritulpan syntymistä hyytymisellään.
Nenän vuodossa syynä voi olla myös korkeampi verenpaine tai muu ruokavalio. Jos syö samaan aikaan paljon muita verta ohentavia elintarvikkeita, kuten inkivääriä, valkosipulia, kanelia, kurkumaa, pellavan siemeniä, cheyenne pippuria (en tiedä onko muilla chileillä sama vaikutus, kun cheyenne on harvinaisen tulinen annuum lajike, kun taas monet yleiset tulisemmat lajikkeet ovat chinense tai frutescens lajia.
Jos on terveys huonossa kunnossa, lääkärin kanssa varmaan kannattaa keskustella. Mieluiten kardiologin, eikä arvauskeskuksen nuoren yleislääkäriharjoittelijan kanssa. Kardiologeja on terveyskeskuksissa aivan liian vähän, huomioonottaen sydänsairauksien yleisyys.
Naurattaa kyllä nämä kaiken maailman pussikeittodieetit ja kaalikeitot ja kasvissosekeitot.
Ei herranjestas, laskekaa niitä kaloreita. Ei tarvitse aloittaa mitään päätöntä ihmedieettiä.
Vierailija kirjoitti:
Missä rasvat?
Keltuaisissa on rasvaa aika paljon. Lyhyen dieetin aikana ei varmasti paljoa muuta rasvaa tarvitse. Hyvänlaatuista kylmäpuristettua kasvisöljyä voi lorauttaa vähän siihen keittoon mukaan (1 rkl=.
Rakas lapsi kun sinullekin tulee sitä ikää lisää ja aineenvaihduntasi hidastuu. Sinun on muututtava sen mukana ettei tule niitä salakavalia kiloja, kun syöt ja liikut niin kuin ennenkin.