Minkä helvatan takia edes lievässä krapulassa on näin huono mieli??
Ja mitään en ole tehnyt! Juuri olin 4viikkoa tipattomalla, olen lomalla, olen mökillä, ei ristin sielua ole edes nähnyt mua kännissä!
Ja silti nyt tuntuu, ettei tästä päivästä oikein mitään tule. Ja tuntuu ettö on ihan ryyppäämiseksi menny lomakin.
On tää nyt ihan saatanasta, ettei enää kestä ottaa vähääkään.
Kommentit (13)
Just mietin miksi on näin nihkee olo ja maailma tuntuu olevan minua vastaan. Sitten muistin, että join eilen pullon viiniä :/ Join sitä pitkin päivää enkä tullut känniin, mutta se heikensi yöunta ja varmaan vaikuttaa yhä johonkin aivokemiaani.
Mulle tulee juomisesta nykyään aina morkkis, en todellakaan örvellä tai toilaile kännissä, mutta silti joka kerta on tosi pitkään hirveän huono mieli.
Krapulat on aina ihan syvältä. Siksi pitäisi itsekkin käyttää miedompaa 420 päihdettä. Kuitenkin kun juo niin sama korjata heti sillä millä tuli jos vain tilanne sen sallii. Eli on lomaa tai vapaata. Nytkin aloin heti aamukahvin jälkeen korjata ettei ala masentaa ja muuta sellaista shaibaa. Elämä on muutenkin kärsimistä niin juodessa on oma lupa siirtää sitä myöhemmäksi.
Se johtuu hormoneista ja myrkytystilasta.
Miehiä varmaan masentaa enempi kuin naisia koska testot laskee krabbessa ihan alas juuri kun humala on nostanut ne aivan ylös.
Sitten ne testot alkaa taas palautua normiin niin alkaa vielä haluttaakin sen lisäksi, että vielä potuttaakin ja sekös sitten lisää potutusta kun jos ei edes saa.
Loistavaa että huomasit sen. Olet älykäs ja teet huomioita.
Se on tosi hyvä.
Se on juuri niin .
Alkoholi alentaa tietoisuutesi tasoja.
Joten aloitat kuin alemmalta tasolta.
Joten olosi on sen mukainen.
viddu äijällä o sentää mökki!! ei pitäs masentaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sulla on aivoissa kemiat sekaisin. Kyllä se ohi menee. Älä nyt vaan ala ottamaan uutta kierrosta.
Mulla morkkis ja ahdistus kestää pari kolme päivää, vaikka huppelissa ei olisikaan tehnyt mitään hävettävää. Ahdistus vaan pahenee iän myötä. Ehkä se on ihan hyväkin asia. Ei tule otettua yhtä paljon kuin nuorempana. Ja sekaisin ei enää kestä juoda. Eikä vahvoja. Mietoja vain.
Mutta viinipullo on aika paljon pitkin päivääkin juotuna. Pitäydy mielummin vaikka kahdessa oluessa/siiderissä/lonkerossa.
Miksi oot yksin? Mä tahon tulla sun kans mökille!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aivoissa kemiat sekaisin. Kyllä se ohi menee. Älä nyt vaan ala ottamaan uutta kierrosta.
Mulla morkkis ja ahdistus kestää pari kolme päivää, vaikka huppelissa ei olisikaan tehnyt mitään hävettävää. Ahdistus vaan pahenee iän myötä. Ehkä se on ihan hyväkin asia.
Sama itsellä, ja kuin ap:lla, ja nimenomaan näin vanhemmiten. Tiedostan, että johtuu aivokemioista, mutta onhan se ikävä tunne. Mutta toisaalta hyväksi, kun sitä 3-4 päivän alakuloa ei tahdo "huvikseen" hommata random viikonlopputissuttelulla.
Itsellä alkoi nuo oireet pahentua huimasti neljänkympin tienoilla. Siihen asti saattoi ryypätä vaikka useita kertoja kesken työviikon, hölmöillä kännipäissään ja silti ei masentanut tai ahdistanut. Nyt jos vetää viikonloppuna kertakännit, niin ahdistaa vielä tiistainakin ja tuntuu että maailma kaatuu päälle. Plus armoton väsymys.
Masennuksen oireet. Tiedän omasta kokemuksestani.
Mulla vasta nyt helpottaa vaikka join tiistaina. Masentaa ja ahdistaa monia päiviä juomisen jälkeen.
Sama. Mutta jos on ollut hauskaa seuraa ja sillai sopivasti hauskaa, niin ei krapulaa.
Myös jos on yksin niin krapula pahempi.