Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on hyvässäkin suhteessakin saatava olla päivittäin myös aivan itsekseni tai sisään kertyy huonoa oloa.

Vierailija
14.05.2019 |

Se on tärkein syy, miksen ole voinut muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Siis jopa verenpaine kohoaa ihan mitattavasti ja ilman muuta syytä ja palautuu yksinäisyydessä.

Siis seuralaisesta riippumatta. (Olen lievästi asperger ja erityisherkkä nainen)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla on yrittäjämies ja ihan hyvin toimii. Tarvitsen siis myös sitä omaa aikaa paljon

Vierailija
2/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin tartten, väsyn liikaa jos toinen vieres koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lapsien saaminen oli järkytys, kun omaa aikaa ei enää ollutkaan. Pikkuhiljaa olen tottunut tähän. Kohta en osaa olla enää yksin.

Vierailija
4/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi haluan olla välillä olla myös ihan "kadoksissa" tai "poissaolevana", en kestä mitään oletuksia tai ajallisia tekemisistä sopimisia ym mitä ihmissuhteissa aina tulee. Ja ylipäätään missään asiassa. Tai huono olo alkaa tikittää.

Ei ratkaisu, vaikka olisi kumppanin 500 neliön kartano.

Ap

Vierailija
5/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin, olen vahvasti introvertti. Silti olen 7 vuotta asunut mieheni kanssa saman katon alla. Miehellä on paljon omia harrastuksia ja meillä on eri työajat, joten omaa rauhallista aikaa saa päivittäin. Lapseton pari kun ollaan, voi elellä hyvin omilla ehdoilla.

Vierailija
6/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Toimii kyllä nykyisessä suhteessa ihan hyvin, koska mies on samanlainen. Monesti ollaan arkena molemmat koko ilta kotona eri huoneissa tekemässä omia juttuja. Kommunikoidaan sen verran että sovitaan kumpi laittaa ruokaa ja mitä ruokaa vai laitetaanko yhdessä. Viikonloppuisin vietetään enemmän aikaa keskenämme kun ei ole tarvinnut olla töissä kahdeksaa tuntia sosiaalisena.

Vierailija
7/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun asian tiedostaa, osaa valita samanlaisen kumppanin. Yhdessä asuminenkin sujuu kun ei olla liian ahtaasti eli molemmille oma huone. Eikä se oma rakas välttämättä niin paljon ahdista kun muut ihmiset, oppii olemaan ”yksin yhdessä”.

Kolikon toinen puoli on se, ettei toisen tilantarvetta tiedä. Minä olen ollut se tietämätön osapuoli. Kolmatta vuotta yhdessä ja asia tullut vähitellen selväksi. Koen, että mies on omissa oloissaan 90% vapaa-ajastaan. Ehkä kerran viikossa hän on mun seurassa jopa pari tuntia kerrallaan. Koen itseni pettyneeksi, surulliseksi ja usein yksinäiseksi. Olisi ollut parempi molemmille kun oltaisi tämä tiedetty molemmat, ei tässä kummallakaan ollut tarkoitus vaatia toiselta sitä mitä hän ei voi antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi