Euroviisut 2019 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI OFFICIAL
Kommentit (1592)
Allekirjoittakaa UMK-tuotantotiimi vaihtoon -adressi:
https://www.adr essit.com/euroviisujen_suomen_tuotanto_vaihdettava?uv=15199741
Vierailija kirjoitti:
Yleisö taas täynnä homoja
Voi kamala. Jaxulit! Minä kiinnitin huomioni pelkästään musiikkin ja niiden esittäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pääsevät sisään Slovenian esityksen maailmaan, jotkut eivät. Itse pääsin ja rakastan heidän kappalettaan.
Ovatko Slovenian esiintyjät pari oikeassa elämässä? Kristan juonto meni itseltäni vähän ohi, jotain että ensin sanoivat olevansa pari ja sitten toisessa yhteydessä että ovat vain ystäviä.
Ovat pari. Tyttö sanoi viisujen avajaisissa vitsillä, että ovat ainoastaan kavereita, mutta kyllä he todellisuudessa ovat pari.
Mua harmitti kun tuo Espanja ei pärjännyt. Mä tykkäsin niiden positiivisesta meiningistä, eikä biisikään mikään huono ollut. Laulajakin oli tosi symppis.
Täällä haukutaan Kristaa, mutta kyllä kamalinta kuunneltavaa oli Madonna.
Vierailija kirjoitti:
Madonna kyllä lauloi korviinpistävän epäpuhtaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna kyllä lauloi korviinpistävän epäpuhtaasti.
Laulu ei ollut edes sinne päinkään ja sen lisäksi ääni oli aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen Tamtassa jotain samaan aikaan söpöä ja tuhmaa. Varmaan sai paljon ääniä olemuksellaan ja riisuuntumisellaan.
T. mies
Köyhän miehen Eleni sekä ulkoisesti että kappaleellaan. Vähän sama juttu kuin Madonnan kanssa, ei kukaan halua nähdä mummoa puolialasti.
Hän on 38-vuotias. Upea nainen, mieletön kroppa ja esitys viimeisen päälle.
Niin, kyllähän 38-vuotias nainen on jo mummo, pitäisi varmaan alkaa katselemaan jo arkkua valmiiksi. T. 38-v mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pääsevät sisään Slovenian esityksen maailmaan, jotkut eivät. Itse pääsin ja rakastan heidän kappalettaan.
Ovatko Slovenian esiintyjät pari oikeassa elämässä? Kristan juonto meni itseltäni vähän ohi, jotain että ensin sanoivat olevansa pari ja sitten toisessa yhteydessä että ovat vain ystäviä.
En tiedä, mutta olivat kyllä molemmat kauniita nuoria ihmisiä. Toivottavasti olisivat pari, niin tällainen kaltaiseni yksinäinen kyynikkokin uskoisi edes vähän aikaa rakkauteen.
Kauniita?
Etenkin tyttö Zala vaikuttaa vähän oudolta, yhdessäkään haastattelussa ei saanut suutaan auki, tai yritti sanoa jotakin, heittäytyi avuttomaksi ja poika sitten jatkoi puhemiehenä. Youtubessa on kuitenkin vino pino Zalan lauluesityksiä. Indiemuusikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen Tamtassa jotain samaan aikaan söpöä ja tuhmaa. Varmaan sai paljon ääniä olemuksellaan ja riisuuntumisellaan.
T. mies
Köyhän miehen Eleni sekä ulkoisesti että kappaleellaan. Vähän sama juttu kuin Madonnan kanssa, ei kukaan halua nähdä mummoa puolialasti.
Hän on 38-vuotias. Upea nainen, mieletön kroppa ja esitys viimeisen päälle.
Niin, kyllähän 38-vuotias nainen on jo mummo, pitäisi varmaan alkaa katselemaan jo arkkua valmiiksi. T. 38-v mummo
Kyproksen laulaja varmaan kohta onkin kun lapsensakin on jo 22.
Viisut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se Ruotsin edustajan ilme kyllä melkoinen, kun yleisön äänet annettiin.
En viittiny valvoa, joten en nähny pistelaskentaa. Olisko missään kuvaa tai videota sen ruotsin omahyväisen guugerin naamasta tappion hetkellä?
Esim täällä Ruotsin häviö
Kannatti jaksaa valvoa että sai nähdä tämän 😂 onneksi Norja sai enemmän pisteitä kuin Ruotsi!
Kaikesta sitä ihminen voi saada hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viisuvastaavat Suomelta vaihtoon, niin voisi tulla jopa jotain tuloksia. Ylen poppoon käsitys euroviisuista on tunkkainen ja vanhanaikainen.
Darudella olisi ollut mahiksia jopa voittoon, mutta kappaleiksi valittiin yliyritettyjä ja liian turvallisia euroviisuja, joka koitui kohtaloksi. Äijä on vieläpä julkaissut lähiaikoina moderneja edm-kipaleita, joilla finaaliin olisi mennyt heittämällä.
Niinpä, olisipa joku Yletiimistä vaan uskaltanut avata suunsa ja sanoa suoraan, että haluamme EDM:ää, piste.
Darude oli kyllä itse vaatinut, että jos lähtee mukaan niin haluaa tehdä omaa juttuaan eikä mitään euroviisupoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta olivat kyllä molemmat kauniita nuoria ihmisiä. Toivottavasti olisivat pari, niin tällainen kaltaiseni yksinäinen kyynikkokin uskoisi edes vähän aikaa rakkauteen.
Kauniita?
Etenkin tyttö Zala vaikuttaa vähän oudolta, yhdessäkään haastattelussa ei saanut suutaan auki, tai yritti sanoa jotakin, heittäytyi avuttomaksi ja poika sitten jatkoi puhemiehenä. Youtubessa on kuitenkin vino pino Zalan lauluesityksiä. Indiemuusikko.
Ujoja introverttejä. Myönsivät ihan avoimesti, etteivät tunne kuuluvansa joukkoon euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Madonnalla oli se silmälappu? Oliko vain rekvisiittaa vai oliko ollut jossain silmäleikkauksessa? Vai oli sillä joku symbolinen merkitys tyyliin ummistamme silmämme Palestiinan tapahtumille?
Viittaa nimenomaan siihen, että Hamasin pitäisi nyt älytä perääntyä ja jättää ihmiset rauhaan.
Makedonia ehdottomasti paras. Ei Alankomaat, joka tavanomainen.
23ff32 kirjoitti:
Darude oli kyllä itse vaatinut, että jos lähtee mukaan niin haluaa tehdä omaa juttuaan eikä mitään euroviisupoppia.
Ongelmat lähtivät eteenpäin kun piti löytää laulaja. Sebulla ja Darudella muutaman vuoden vanha biisintekoleirillä tehty biisi, jota vielä lähettiin viisuistamaan yleisölle mieluisammaksi.
Minua ei oikeastaan haitannut, että Suomi ei ollut finaalissa. Rennompaa katsoa, kun ei koko ajan vouhkattu, että tämän jälkeen enää kuusi esitystä ja sitten on SUOMEN vuoro, tätä esitystä on ennakkoon veikattu SUOMEN pahimmaksi uhaksi, nyt kuvissa taustalla näkyy myös SUOMI...jne.
Muutenkin Euroviisut kannattaa ottaa tosissaan, mutta ei vakavasti😁
Tiedän, että on mahdotonta, mutta olisi hienoa, jos jotenkin saataisiin ns. sokkoäänestys, eli oikeasti ei tiedettäisi, mitä maata äänestettäisiin, vaan annettaisiin äänet vain esityksen ja biisin perusteella. Esim. perus Kreikka ja Kypros antoivat täydet pisteet toisilleen, kuten taisi Azerbaidzhan(?) tehdä Venäjän kanssa.
Itse harvoin löydän kuunneltavia artisteja Euroviisuista, mutta Puolan Tulia meni suoraan soittolistalleni. Kuuntelen Värttinää, ja näissä kahdessa on todella paljon samaa, vaikka Tulian musiikki on modernimpaa verrattuna Värttinään. Harmi, ettei päässyt finaaliin. Aiemmin löysin Alexander Rybakin, ah niitä muistoja kun olin yläasteella ja lähes kaikki tytöt laittoivat Fairytalen soittoääneksi. :D Fanitin hetken aikaa myös Jedwardia.
Se oli pilale menneen silmäluomileikkauksen peite tai että ei paha silmä näy.