Euroviisut 2019 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI OFFICIAL
Kommentit (1592)
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetin hemmetti ! Joku mainitsi Rejman oli mukana tekemässä biisiä . Tuo oli mulle totaalinen yllätys luulin että tekijä oli vain Darude. Ihmettelin, miten suht fiksu Darude teki noin kaamean euroviisukliseisen sanotuksen. Mun kysymys onkin , tietääkö joku MITÄ Rejman teki siinä biisissä. Veikkaan. että just ton sanotuksen !
Wikipedian mukaan sävelsi ja sanoitti sekä lauloi kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi muuten mielenkiintoista tietää, millaisiin tuloksiin päädyttäisiin, jos maatunnukset poistettaisiin kappaleista.
Suomen kappale ei ollut vahva tänä vuonna, mutta väittäisin, ettei se ole NIIN huono, mitä tulokset antavat ymmärtää.
No kun ei se ollut huono ollenkaan! Jotain mystistä tuossa on, ei ymmärrä. Ehdotin tuossa edellä, että voitais kokeeksi jäädä kokonaan pois kilpailusta.
Lapsellista pillitystä! Ajattelepas sitä jos urheiljatkin jäisivät pois kisoista koska sattuivat yhdellä kerralla jäämään viimeisiksi?
Yhdellä kerralla? Jatkuvasti jumbosijoilla, eikä kuitenkaan vika ole musiikissa ja esityksissä.
Idioottimaista nillittää jostain sijoituksesta 1970-luvulla jos ei ymmärrä sen vertaa, että nykyään Euroviisut ovat maailman suurimmat musiikkimessut.
Sinne mennään edustamisen lisäksi myös markkinoimaan itseään artistina. Joltain se onnistuu ja toiselta se ei onnistu. Aina joku pitää 200 miljoonaisessa yleisössä jostakin pisteitäkin jääneestä kappaleesta ja artistista ja se realisoituu keikka- ja musiikkimyyntinä.
Yksikään Euroviisu-esiintyjä ei ole onnistunut tulemaan suosituksi muualla kuin omassa ja ehkä naapurimaassa. Vai kuinka monta Wurstin tai Zelmerlöwen biisiä tiedätte? Nimenomaan.
Sieltä ole vuosikymmeniin noussut yhtäkään menestyvää artistia. Vaikka voittaisit niin voittohuuma kattaa vain hetken. Jos vaikkapa Suomen edustaja Neiti Näppänä voittaisi ensi vuonna niin ei se Neiti Näppänän uraa nostaisi kukoistukseen tai suosioon kuin hetkeksi.
Miksi Yle ei reagoi siihen että katsojat eivät ole tyytyväisiä juontajaan? Euroviisut on sen verran iso tapahtuma että sillä on todellakin väliä kuka siellä on juontamassa. Ja Kristan on ihan turha luulla että tämä on vain muutaman ihmisen mielipide. Olen kuullut paljon valitusta, ja kaikki eivät todellakaan tule nettiin valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän epäilyttää tuo politikoinnin vaikutus esitysten onnistumisiin ja pisteisiin.
Esim. Pidettiinkö Suomen sanoitusta politisena? Kuvaus oli huonoa, kuutio kiellettiin, ääni huonoa.
Myös Madonnan esitys Epäonnistui pahasti. Onko ollut sabotointi?
Ihme pisteitä.
20.5 kirjoitettu 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yle ei reagoi siihen että katsojat eivät ole tyytyväisiä juontajaan? Euroviisut on sen verran iso tapahtuma että sillä on todellakin väliä kuka siellä on juontamassa. Ja Kristan on ihan turha luulla että tämä on vain muutaman ihmisen mielipide. Olen kuullut paljon valitusta, ja kaikki eivät todellakaan tule nettiin valittamaan.
Nythän YLE kysyy katsojien mielipiteitä Euroviisuista ja juontajista. Ei muuta kuin vastaamaan ja antamaan palautetta. Täällä valittaminen ei auta!
Vierailija kirjoitti:
Yksikään Euroviisu-esiintyjä ei ole onnistunut tulemaan suosituksi muualla kuin omassa ja ehkä naapurimaassa. Vai kuinka monta Wurstin tai Zelmerlöwen biisiä tiedätte? Nimenomaan.
Sieltä ole vuosikymmeniin noussut yhtäkään menestyvää artistia. Vaikka voittaisit niin voittohuuma kattaa vain hetken. Jos vaikkapa Suomen edustaja Neiti Näppänä voittaisi ensi vuonna niin ei se Neiti Näppänän uraa nostaisi kukoistukseen tai suosioon kuin hetkeksi.
Massasuosiosta en tiedä mutta itse kuuntelen aktiivisesti seuraavia Euroviisuista löytämiäni artisteja (myös ostanut heidän musiikkiaan):
- Roget Cicero
- Harel Skaat
- Boaz Mauda
- Mor Ve Ötesi
- Guy Sebastian
- Jessica Mauboy
- Zeljko Joksimovic
- Milan Stankovic
- Softengine
Ja siinä vasta ensimmäisenä mieleen tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Eleni Foureira on keikkaillut ahkerasti ympäri Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ole vuosikymmeniin noussut yhtäkään menestyvää artistia. Vaikka voittaisit niin voittohuuma kattaa vain hetken. Jos vaikkapa Suomen edustaja Neiti Näppänä voittaisi ensi vuonna niin ei se Neiti Näppänän uraa nostaisi kukoistukseen tai suosioon kuin hetkeksi.Massasuosiosta en tiedä mutta itse kuuntelen aktiivisesti seuraavia Euroviisuista löytämiäni artisteja (myös ostanut heidän musiikkiaan):
- Roget Cicero
- Harel Skaat
- Boaz Mauda
- Mor Ve Ötesi
- Guy Sebastian
- Jessica Mauboy
- Zeljko Joksimovic
- Milan Stankovic
- SoftengineJa siinä vasta ensimmäisenä mieleen tulleet.
Celine Dion räjäytti potin.
Viisuvuosi 2020 on edessä. Anna Ylelle palautetta ja sisältöideoita: https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/05/22/viisuvuosi-2020-on-edessa-anna… .
Räppäri ei edes tajunnut, missä ja minkä vuoksi hän oli Tel Avivissa.