Euroviisut 2019 VIRALLINEN LIVEKOMMENTOINTI OFFICIAL
Kommentit (1592)
Ongelma on, että UMK:ssa ei ole minkäänlaista tulosvastuuta. Olis kiinnostavaa, jos homma toimis niin, että myös sen artistien valitsijat/esityksen tekijät ym. laitettais koko jengi vaihtoon ellei finaalipaikkaa irtoa. Tulos tai ulos niin alkais tulla vähän kiinnostavampaa. Ei missään muussakaan työpaikassa saa mokailla vaan vuosi toisen perään!
Vierailija kirjoitti:
Euran yläaste 1988-1991 kirjoitti:
Olen niiiin tyytyväinen ja vahingoniloinen kun eräs vanhoista kiusaajistani sai paskat palkaksi! 😄
Darude?
Sepä se. 🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtun UMK vttu. Täysin epäonnistunut karsintajärjestelmä joka pitää päivittää nykyaikaan. Siis tällä vuosikymmenellä Suomi on menestynyt vain 2014. Naurettavaa. Anssi Autio ja hänen pikku piirinsä ansaitsee potkut. UMK:hon tarvitaan raikasta ja modernia otetta. Haluan että Suomi menestyy Viisuissa, mutta tämä nykyinen UMK-väki pitää Viisuja vain glitterinä ja sekoiluna. Argh sekoan. En jaksa katsella Ylen toimintaa enää.
Kuule se ainoa ongelma on siinä että oikeat artistit ei edes lähde tohon roskakisaan. Minkä Yle sille voi
Kyllä sille voi paljonkin. Pitäisi antaa UMK:sta ammattimaisempi kuva. Voisivat muuttaa imagoaan sellaiseksi, että vakavastiotettava ja laadukas musiikki on toivottavampaa kuin kulahtanut huumorimusa. Koko umk-tiimin voisi vaihtaa. Finaalista pitäisi jättää tuo itsensä alentaminen vitsiksi -meininki pois. Pitäisi luopua siitä farssimaisesta over the top glitter -örvellyksestä, mikä nyt vallitsee Umk-finaalishowssa. Huumoria voi tehdä myös hyvällä maulla. Mutta pääosin vakavampi, ammattimaisempi ote koko touhuun.
Saako kysyä millä tavoin hän sinua kiusasi yläasteella? Olen kuullut aiemminkin huhuja hänen koulukiusaajataustastaan, joten hyvin mahdollista, vaikka nyt aikuisena antaakin itsestään sympaattisemman kuvan. Pyysikö hän kiusaamistaan koskaan anteeksi?
Jos tarkkaan sanotaan, oli ennemminkin kiusaamisen mahdollistaja. Jos kaverinsa iski esim kiusattua päähän ja siihen tuli jotain sanomista opettajakunnan puolelta (mikä harvinaista, tuolloin useatkaan opettajat eivät halunneet 'panna itseään likoon') niin oli suunapäänä puolustamassa kaveriaan ja väittämässä että kiusattu -minä- valehtelee, mikä toimikin.
Oli jotenkin ikäistään vanhemman oloinen ja sanavalmis eli kykeni jyräämään heikkotahtoisemman opettajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi kuuluu Itä-Eurooppaan.
Ei vaan pohjois eurooppaan. Itä ja pohjoinen ei ole sama asia😘
Olet niin nuori ettet muista että kyllä Suomi kuuluu Itä -Eurooppaan muiden Varsovan liiton maiden kanssa ja Venäjän etupiiriin. Suomi oli myös aina mukana kommunistimaiden Intervisionissa joka oli heidän euroviisut
Minusta Suomi oli ihan jees, Islanti ja Puola hyviä.
Belgia, Serbia, Valko-Venäjä, Eesti järkyttäviä. En ymmärrä miten Eestin ruotsalainen kaveri pääsi jatkoon.
Nananaanaa biisi kuulosti jotenkin tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin nauramaan kun San Marino pääsi finaaliin. "Asiantuntija "raatien vaikea tehtävä, antaako pojoja Suomelle vai San Marinolle. Siinäs näitte , San Marinon papparainenkin voitti Suomen !
SAY NA NA NAA! olen nauranut tänään niin paljon, kun olen lukenut ihmisten kommentteja youtubessa san marinon esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Suomi oli ihan jees, Islanti ja Puola hyviä.
Belgia, Serbia, Valko-Venäjä, Eesti järkyttäviä. En ymmärrä miten Eestin ruotsalainen kaveri pääsi jatkoon.
Mun suosikit oli myös Islanti ja Puola! Australiallekin olen useamman kuuntelun jälkeen lämmennyt, vaikken yleensä välitä viisuista, joihin on ympätty oopperaa. Mutta onhan se laulaja ihan älyttömän lahjakas ja esitys hienoa katseltavaa!
Komppaan myös tuota järkyttävien listaa, tosin lisään siihen kärkipaikalle San Marinon sedän. Sen biisin sanat oli ihan kamalaa limailulähentelyä ("jos tunnet itsesi yksinäiseksi, voimme edetä hitaasti") ja ne yhdistettynä laulajan lipevään habitukseen, hrrrr. Eikä tyyppi edes pysynyt vireessä. Oli monella tapaa karmaiseva esitys tuo!
Euroviisuissa menestyvät ne valtiot, josta kansalaiset haluavat pois. Ulkomailla ollessaan nämä siirtolaiset äänestävät kotimaataan. Suomi ei menesty, koska täältä ei lähdetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin nauramaan kun San Marino pääsi finaaliin. "Asiantuntija "raatien vaikea tehtävä, antaako pojoja Suomelle vai San Marinolle. Siinäs näitte , San Marinon papparainenkin voitti Suomen !
SAY NA NA NAA! olen nauranut tänään niin paljon, kun olen lukenut ihmisten kommentteja youtubessa san marinon esityksestä.
Ei hemmetti tuo San Marinon laulaja onkin " vain " 55 ! Luulin ihan oikeasti että se on 70
Joko jossain on adressi uudesta euroviisukarsintojen järjestäjästä ylen tilalle?
Mun mielestä todella ala-arvoista toimintaa, että esityksen ja tarinankerronnan kannalta olennainen elementti (kuutio) jäi pois. Olevinaan niin panostetaan ja sitten kukaan ei vaivaudu edes tarkistamaan, mitä sinne lavalle voi edes viedä. Turha valittaa, että tunnetut artistit ei lähde UMK:hon kun taso on tämä.
Samaan aikaan muilla mailla todella ammattimaisesti tehtyjä, tarinallisia esityksiä, joissa hyödynnettiin esiintymislava täysin ja kameroiden kuvakulmat harkittu tarkkaan. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että UMK:ssa ei ole minkäänlaista tulosvastuuta. Olis kiinnostavaa, jos homma toimis niin, että myös sen artistien valitsijat/esityksen tekijät ym. laitettais koko jengi vaihtoon ellei finaalipaikkaa irtoa. Tulos tai ulos niin alkais tulla vähän kiinnostavampaa. Ei missään muussakaan työpaikassa saa mokailla vaan vuosi toisen perään!
Minkä kukaan sille voi, miten jopa lähes 200 miljoonaa katsojaa lähes 40 eri maassa haluaa äänensä antaa?
Miksi ihmeessä Suomessa aina pitää ajatella, että kaikki on mennyt pieleen eikä missään onnistuttu, vaikka tälläkin kertaa maallamme on ollut tyylikäs ja hyvin toteutettu edustus, jossa ei ollut mitään hävettävää?
Viron ostopoika veti niin överiväärin että multa kuuroutui korvat ja silmät. Ja se Remu kanssa 😄😄😄😄 onko se limapatukin ostettu Ruotsista? Miksei me ostetaan Ruotsista esiintyjää, biisiä, esitystä ja kassillista nuuskaa? Vaikka se Prisma perhe hoilaamaan heissanhopsanfalleralleraata? Raadit hämmentyneenä että täyttä pas*aahan tämä on mutta eiks tää on ruotsalaisten tekemä? 12 pistettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä on kommentoitu?
San Marinon jatkopaikka kuvaa täydellisesti sitä, miten suuri merkitys esiintymisjärjestyksellä on, sillä tyypillistä on, että viimeisenä esiintynyt saa enemmän ääniä kuin ohjelman alussa esiintyvät maat.
Viron edustaja vaikuttaa lavan ulkopuolella jotenkin ylimieliseltä ja siltä, että pitää itseään muita parempana ja hänellä tuntuu olevan erittäin kova tarve menestyä näissä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä on kommentoitu?
San Marinon jatkopaikka kuvaa täydellisesti sitä, miten suuri merkitys esiintymisjärjestyksellä on, sillä tyypillistä on, että viimeisenä esiintynyt saa enemmän ääniä kuin ohjelman alussa esiintyvät maat.
Siellä on naurettu esimerkiksi sitä, että tämä Serhat oli ilmeisesti sanonut, että on kirjoittanut laulun viidessä minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Viron edustaja vaikuttaa lavan ulkopuolella jotenkin ylimieliseltä ja siltä, että pitää itseään muita parempana ja hänellä tuntuu olevan erittäin kova tarve menestyä näissä kisoissa.
Aijaa? Olen saanut hänestä aika päinvastaisen kuvan. Biisinsä on täysin yhdentekevä eikä Victor laulutaidoillaan juhli, mutta jatkoon päästyään vaikutti nöyrältä ja pettyneeltä itseensä epävireisen semifinaalivedon jälkeen ja siltä että haluaa oikeasti parantaa finaalissa ja päästä edes omalle tasolleen. Minusta ihan asiallisen oloinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Robin olisi saanut hyvän ponnahduksen englanninkieliselle uralleen, kun olisi mennyt tuonne jonkun tarttuvan biisin kanssa.
Miks ihmeessä Robin menisi euroviisuihin? Viisuilla on Suomessa todella huono maine. Ei viisuja pidetä Suomessa isona hienona juttuna, kuten näkyy. Viisut on enemmänkin vitsi.