Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia on 40-50 vuotiaat vapaat miehet?

Vierailija
14.05.2019 |

Kokemuksia.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan hyvännökösiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ne nuoremman naisen?

Vierailija
4/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat heistä ovat varattuja.

Vierailija
5/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat vapaat ovat varattuja?

Vierailija
6/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia olette?

Vierailija
7/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee yksi. Olen 43-vuotias, helsinkiläinen, korkeakoulutettu, teknillisellä alalla. En ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, nuorempana en kiinnostanut naisia, ottajia on ilmaantunut vasta neljäkymmentä täytettyäni (no poikuuden menetin 16-vuotiaana vuotta nuoremman tytön kanssa, mutta se suhde oli sellaista teinien sähellystä). 

Olen tyytyväinen sinkkuuteeni, työni on vaativaa, ja lisäksi minulla on pari harrastusta, joihin käytän runsaasti aikaa, ja joista saan paljon iloa. Olen aika introvertti luonne, joten iltaisin on mukava kun ei tarvitse kenenkään kanssa seurustella.

Vierailija
8/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaana toivoo, että olisi suhteessa ja suhteessa toivoo että olisi vapaa. Samanlaisia kuin ne 30-40v kollit, mutta "vähän" rumempia ja viisaampia. :)

Vierailija
9/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittelee yksi. Olen 43-vuotias, helsinkiläinen, korkeakoulutettu, teknillisellä alalla. En ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, nuorempana en kiinnostanut naisia, ottajia on ilmaantunut vasta neljäkymmentä täytettyäni (no poikuuden menetin 16-vuotiaana vuotta nuoremman tytön kanssa, mutta se suhde oli sellaista teinien sähellystä). 

Olen tyytyväinen sinkkuuteeni, työni on vaativaa, ja lisäksi minulla on pari harrastusta, joihin käytän runsaasti aikaa, ja joista saan paljon iloa. Olen aika introvertti luonne, joten iltaisin on mukava kun ei tarvitse kenenkään kanssa seurustella.

Minkälaisia nämä ottajat ovat? Ikä? Missä heitä tapaat? Eikö yhtään nappaa?

Vierailija
10/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mister 40 kirjoitti:

Vapaana toivoo, että olisi suhteessa ja suhteessa toivoo että olisi vapaa. Samanlaisia kuin ne 30-40v kollit, mutta "vähän" rumempia ja viisaampia. :)

Vaikea siis sitoutua yhä?

Vierailija
11/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat vapaat ovat varattuja?

jep

Vierailija
12/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v mies. Rahaa on niin paljon että matkustelen vaan nykyisin. Naisystävät ovat yleensä 18-24v, eivät koskaan suomalaisia.

Vierailija
13/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden treffikokemuksella sanoisin, että joka lähtöön löytyy. Onneksi lopulta löysin itselleni sopivan reilu nelikymppisen miehen.

Vierailija
14/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v mies. Rahaa on niin paljon että matkustelen vaan nykyisin. Naisystävät ovat yleensä 18-24v, eivät koskaan suomalaisia.

Onneksi löytyy naisia, jotka arvostavat paksuja kultaketjuja ja avoinna olevia ylimpiä nappeja. ;)

Vierailija
15/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kuukauden treffikokemuksella sanoisin, että joka lähtöön löytyy. Onneksi lopulta löysin itselleni sopivan reilu nelikymppisen miehen.

Miten hait seuraa?

Vierailija
16/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia nämä ottajat ovat? Ikä? Missä heitä tapaat? Eikö yhtään nappaa?

Työkaveri, harrastuskaveri (molemmat yh), erään toisen firman asiakasvastaava, iät 44, 42 ja 25. Tapaamispaikat tulikin jo. Ei napannut kukaan yhtään. Tuo nuorin oli kyllä nätti, mutta vähän liiankin nuori, ja lisäksi mt-potilas.

Vierailija
17/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mister 40 kirjoitti:

Vaikea siis sitoutua yhä?

Riippuu ihmisestä tuo sitoutuminen ja siinä menestyminen. Nykypäivänä tuntuu, että ei sellaista naista ole olemassa. Ne hyväsydämiset naiset on jo viety ja toisen omaanhan ei ole asiaa :)

Vierailija
18/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla seksielämää?

Vierailija
19/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla seksielämää?

On panokaveri, mutta hän muutti kauas toiseen kaupunkiin muutama vuosi sitten. Sen jälkeen on tavattu vain kerran-pari vuodessa.

Vierailija
20/35 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaam parista tuntemastani miehestä.

Toinen on alkoholisti ja sillälailla rasittava ihminen, siis humalassa. Ihmeen vastuullisesti hoitaa kyllä työnsä ja on juomattakin kohtalaisia aikoja jos on jokin vaativa ja antoisa projekti meneillään. Mutta korkkaa kyllä heti jos tulee jokin tunne-elämän vastoinkäyminen. (Tämä mies on siis isäni)

Toinen on leskimies, joka ei halua enää naista elämäänsä. (Tämä mieheni isä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän