Millaisia on 40-50 vuotiaat vapaat miehet?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat heistä ovat varattuja.
Parhaimmat vapaat ovat varattuja?
Täällä kirjoittelee yksi. Olen 43-vuotias, helsinkiläinen, korkeakoulutettu, teknillisellä alalla. En ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, nuorempana en kiinnostanut naisia, ottajia on ilmaantunut vasta neljäkymmentä täytettyäni (no poikuuden menetin 16-vuotiaana vuotta nuoremman tytön kanssa, mutta se suhde oli sellaista teinien sähellystä).
Olen tyytyväinen sinkkuuteeni, työni on vaativaa, ja lisäksi minulla on pari harrastusta, joihin käytän runsaasti aikaa, ja joista saan paljon iloa. Olen aika introvertti luonne, joten iltaisin on mukava kun ei tarvitse kenenkään kanssa seurustella.
Vapaana toivoo, että olisi suhteessa ja suhteessa toivoo että olisi vapaa. Samanlaisia kuin ne 30-40v kollit, mutta "vähän" rumempia ja viisaampia. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelee yksi. Olen 43-vuotias, helsinkiläinen, korkeakoulutettu, teknillisellä alalla. En ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, nuorempana en kiinnostanut naisia, ottajia on ilmaantunut vasta neljäkymmentä täytettyäni (no poikuuden menetin 16-vuotiaana vuotta nuoremman tytön kanssa, mutta se suhde oli sellaista teinien sähellystä).
Olen tyytyväinen sinkkuuteeni, työni on vaativaa, ja lisäksi minulla on pari harrastusta, joihin käytän runsaasti aikaa, ja joista saan paljon iloa. Olen aika introvertti luonne, joten iltaisin on mukava kun ei tarvitse kenenkään kanssa seurustella.
Minkälaisia nämä ottajat ovat? Ikä? Missä heitä tapaat? Eikö yhtään nappaa?
Mister 40 kirjoitti:
Vapaana toivoo, että olisi suhteessa ja suhteessa toivoo että olisi vapaa. Samanlaisia kuin ne 30-40v kollit, mutta "vähän" rumempia ja viisaampia. :)
Vaikea siis sitoutua yhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat heistä ovat varattuja.
Parhaimmat vapaat ovat varattuja?
jep
Olen 42v mies. Rahaa on niin paljon että matkustelen vaan nykyisin. Naisystävät ovat yleensä 18-24v, eivät koskaan suomalaisia.
Muutaman kuukauden treffikokemuksella sanoisin, että joka lähtöön löytyy. Onneksi lopulta löysin itselleni sopivan reilu nelikymppisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v mies. Rahaa on niin paljon että matkustelen vaan nykyisin. Naisystävät ovat yleensä 18-24v, eivät koskaan suomalaisia.
Onneksi löytyy naisia, jotka arvostavat paksuja kultaketjuja ja avoinna olevia ylimpiä nappeja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kuukauden treffikokemuksella sanoisin, että joka lähtöön löytyy. Onneksi lopulta löysin itselleni sopivan reilu nelikymppisen miehen.
Miten hait seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia nämä ottajat ovat? Ikä? Missä heitä tapaat? Eikö yhtään nappaa?
Työkaveri, harrastuskaveri (molemmat yh), erään toisen firman asiakasvastaava, iät 44, 42 ja 25. Tapaamispaikat tulikin jo. Ei napannut kukaan yhtään. Tuo nuorin oli kyllä nätti, mutta vähän liiankin nuori, ja lisäksi mt-potilas.
Vierailija kirjoitti:
Mister 40 kirjoitti:
Vaikea siis sitoutua yhä?
Riippuu ihmisestä tuo sitoutuminen ja siinä menestyminen. Nykypäivänä tuntuu, että ei sellaista naista ole olemassa. Ne hyväsydämiset naiset on jo viety ja toisen omaanhan ei ole asiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla seksielämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla seksielämää?
On panokaveri, mutta hän muutti kauas toiseen kaupunkiin muutama vuosi sitten. Sen jälkeen on tavattu vain kerran-pari vuodessa.
Naisena vastaam parista tuntemastani miehestä.
Toinen on alkoholisti ja sillälailla rasittava ihminen, siis humalassa. Ihmeen vastuullisesti hoitaa kyllä työnsä ja on juomattakin kohtalaisia aikoja jos on jokin vaativa ja antoisa projekti meneillään. Mutta korkkaa kyllä heti jos tulee jokin tunne-elämän vastoinkäyminen. (Tämä mies on siis isäni)
Toinen on leskimies, joka ei halua enää naista elämäänsä. (Tämä mieheni isä)
?