Kuinka juntti pitää olla jotta jo hääkutsussa
Pyytää lahjaksi rahaa?
Pian kai myydään häihin pääsylippuja.
Kommentit (25)
meillä oli kyllä pienet häät, 50 lähisukulaista ja kavereita.
eli mitään ei vaadittu ja saatiin tosi kivoja lahjoja,
ei mitään tylsää pöytäliinaa tai koriste-esinettä!
mun mielestä jokainen maksakoot itse häänsä ja matkansa,
törkeää ilmottaa ettei päästä häämatkalle jos ette anna rahaa meille!!!
Jokainen kuitenkin kustantaa juhlansa ja matkansa itse. Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.
Vierailija:
Niin ja onhan se junttia tosiaan olla muistamatta, tai antamalla femma...kun miettii että yleisesti on häitä kohden per henkilö mennyt se parikymppiä..Joten voihan sitä sitäkin kautta ajatella että meneekö juhliin itse millä asenteella----että maksakaa te, minä haukun junteiksi.
Huvittaa lukea teidän nirppanokkien konservatiivien mäkätyksiä! Meidän piireissä on aivan tavallista ja hyväksyttyä kertoa suoraan, että MAHDOLLISET lahjat otetaan mielouiten vastaan rahana. En ole kyllä koskaan kuullutkaan kenestäkään, joka menisi häihin ilman lahjaa eli selviäisi juhlista ihan ilman rahanmenoa. Ehkä niitä teidän porvareitten häissä sitten vilisee, kun olette niin tuohtuneet siitä, että se raha meneekin suoraan rahana eikä kaikenlaisena turhana, epämieluisana tavarana, jota saa sitten ihmetellä häitten jälkeen ja tunkiea kaappien perukoille pölyyntymään.
Ko. parin vanhemmat maksavat häät, häämatkalle ei ole tarkoitus lähteä, eikä kutsussa ollut mitään mainitaa, mitä rahoilla aiotaan hankkia.
Taidan ostaa naapurin sekundataiteijalta jonkin pystin ja viedä sen lahjaksi. Ilman erillismainintaa olisin tietysti viennyt rahaa.
ja moni haluaa järjestä hyvät juhlat ystäville. Ja miksei pyytää rahaa, jos oikeasti ei halua lahjoja? Voi itse sitten ostaa mitä haluaa. Mun mielestä junttia on mennä häihin vitonen kourassa tai joku kauhea pyyheliina mukana. Tyylikkäämpää on antaa sitä rahaa. Juntti on se joka ei osaa pyýtää mitä haluaa.
Niin ja onhan se junttia tosiaan olla muistamatta, tai antamalla femma...kun miettii että yleisesti on häitä kohden per henkilö mennyt se parikymppiä..Joten voihan sitä sitäkin kautta ajatella että meneekö juhliin itse millä asenteella----että maksakaa te, minä haukun junteiksi.