Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, kuinka paljon kaipaatte miestä/naista elämäänne?

Vierailija
14.05.2019 |

Vai oletteko tyytyväisiä sinkkuuteenne?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v nainen. Sinkku 4 v. Oon tässä pikku hiljaa yrittänyt löytää jotakin sutinaa mutta eipä niistä vielä mitään sen kummempaa ole kehkeytynyt. Ihan tyytyväinen olen yksinkin, mutta kyllähän sitä läheisyyttä kaipaa ja haluaisi rakastua (niin että tunne olisi molemminpuolinen).

Ainoastaan kaksi lyhyehköä seurustelusuhdetta takana. Ehkä vielä joskus löytyy se joku.

Vierailija
82/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viihdyn mutta jossain kohtaa ehdottomasti haluisin uuden kumppanin. Selvästi taidan olla parisuhde-tyyppiä..

N30v. Sinkkuna 6 kk. Ei tapailukumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kyllä. En tosin ole koskaan ajatellut perustavani perhettä enkä halua asua kenenkään kanssa yhdessä, mutta kyllä minä kumppanin haluaisin.

Toisaalta taas olen realisti/kyyninen. Tähänkään saakka minusta eivät ole kiinnostuneet kuin kehitysvammaisen oloiset hyypiöt tai 60v kusethousussakylillä -alkoholistit. Ns. tavallisille miehille olen kelvannut yhden illan panoksi (sellaiseksi jolta revitään housut jalasta ja käännetään sitten selin jottei tarvitse nähdä naamaa, ei ole aamukahveja keitelty eikä puhelinnumeroita koskaan kyselty).

Nyt olen jo 35, joten lienee turha kuvitella, että joku kiva mies kiinnostuisi minusta. En myöskään ole kaunis/nätti, joten miehet eivät vapaa-ajalla vaivaudu olemaan mulle kivoja, töissä toki peruskohteliaita. En esim. yhtään tiedä mitä on flirtti tai "kun katseet kohtaavat". Mun käsitys silmäpelistä on se kun satut vahingossa katsomaan jotain miestä päin ja hän kääntää inhoten ja järkyttyneenä katseensa pois, ehkä jopa siirtyy monta metriä kauemmas. Ei kukaan ole koskaan ollut muhun ihastunut tai edes tullut juttelemaan sillä tavalla hyväntuulisen kiinnostuneena mitä näen kavereille tapahtuvan jatkuvasti.

N35, mikä kyllä suurimmalle osalle varmaan ilmeni tekstistä.

Vierailija
84/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään ja aina olen ollut sinkku. Nainen 29v. Kaipaan kumppania äärimmäisen paljon.

Vierailija
85/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä iässä (50 v.) ei tule edes ajatelleeksi koko asiaa

Vierailija
86/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jonkun söpön neitosen kanssa käydä vaikak matkoilla jossain keskieuroopassa.

M33

Vierailija
87/92 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 37 v, en kaipaa kumppania. Hyväksyin jo vuosia sitten, että sellaista ei todennäköisesti minulle koskaan löydy. En ole ikinä ollut vakavassa parisuhteessa, ainoastaan pari kertaa oli jotain säätöä/tapailua parikymppisenä. En usko, että osaisin enää edes sovittaa omaa itselle sopivaksi muodostunutta elämään yhteen jonkun toisen kanssa. Enkä myöskään pidä ryhtymistä parisuhteeseen sen riskin arvoisena, että mies osoittautuu kusipääksi, joka päätyy vahingoittamaan minua tavalla tai toisella (maailma kun valitettavasti on lähtökohtaisesti paska paikka :)).

Olen 39v mies eli 2 vuotta sua vanhempi. Uskallan väittää ymmärtäväni sinua. En itsekään ole seurustellut tai paremminkin se oli vain muutaman kerran säätö joskus kun täytin 30v. Olen nähnyt tuttujen parisuhteita. Osa on onnellisia ja osa hajonnut. Mietin että on hirveä riski jos aloittaa suhteen ja se epäonnistuu. Luulen että sulle on käynyt kuten itsellenikin että olet sopeutunut tilanteeseen ja oppinut olemaan kaipaamatta. Minusta on taas tullut välinpitämätön ihmisten suhteen enkä jaksa oikein edes etsiä. Toki katson naisia sillä silmällä mutta yhdenyön seurakaan ei ole enää minulle mikään innoituksen aihe. Kai olen jonkunlainen erakkoluonnen kun olen ollut näin kauan yksin enkä ole kärsinyt asiasta suuremmin. Naiset tuntuvat kyllä vaistoavan tuon piirteen minussa ja eihän luonnettaan voi muuttaa. Ehkä joku erakkoluonteinen nainen olisi minulle sopiva.

Vierailija
88/92 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä. En tosin ole koskaan ajatellut perustavani perhettä enkä halua asua kenenkään kanssa yhdessä, mutta kyllä minä kumppanin haluaisin.

Toisaalta taas olen realisti/kyyninen. Tähänkään saakka minusta eivät ole kiinnostuneet kuin kehitysvammaisen oloiset hyypiöt tai 60v kusethousussakylillä -alkoholistit. Ns. tavallisille miehille olen kelvannut yhden illan panoksi (sellaiseksi jolta revitään housut jalasta ja käännetään sitten selin jottei tarvitse nähdä naamaa, ei ole aamukahveja keitelty eikä puhelinnumeroita koskaan kyselty).

Nyt olen jo 35, joten lienee turha kuvitella, että joku kiva mies kiinnostuisi minusta. En myöskään ole kaunis/nätti, joten miehet eivät vapaa-ajalla vaivaudu olemaan mulle kivoja, töissä toki peruskohteliaita. En esim. yhtään tiedä mitä on flirtti tai "kun katseet kohtaavat". Mun käsitys silmäpelistä on se kun satut vahingossa katsomaan jotain miestä päin ja hän kääntää inhoten ja järkyttyneenä katseensa pois, ehkä jopa siirtyy monta metriä kauemmas. Ei kukaan ole koskaan ollut muhun ihastunut tai edes tullut juttelemaan sillä tavalla hyväntuulisen kiinnostuneena mitä näen kavereille tapahtuvan jatkuvasti.

N35, mikä kyllä suurimmalle osalle varmaan ilmeni tekstistä.

Olen mies jolle on tullut tutuksi se vaivoin naisen kätkemä inhon ilme minut nähdessään. No kai komeus/kauneus on katsojan silmässä. Mulla oli kerran pieni säätö ns. ruman naisen kanssa. Se loppui kun nainen oli vastaeronnut eikä halunnut jatkaa laastari suhdetta. Haluan kuitenkin sanoa että sen mitä se kesti ja kun olin ihastunut tuo nainen oli mulle maailman kaunein.

Vierailija
89/92 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä iässä (50 v.) ei tule edes ajatelleeksi koko asiaa

Ainakin minä ajattelen päivittäin.

Vierailija
90/92 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40, sinkkuna nyt kymmenen vuotta. Olen tosi tyytyväinen näin, en koe että multa puuttuisi yhtään mitään. Voisin seurustella, jos tulisi vastaan joku täysin vastustamaton, mutta tähän ikään mennessä olen ollut ihastunut tasan kaksi kertaa, joten en pidä kovin todennäköisenä että enää kohtaisin ketään kiinnostavaa. ”Ihan kiva” ei siis todellakaan kelpaa.

Nuorempana onneksi kokeilin jo asua miehen kanssa, joten siitä en haaveile enää. On ihanaa tulla töistä kotiin niin ettei aloita uusi työsarka toisen jälkien siivoamisen ja muiden kotihommien parissa. Tai ettei joku koko ajan vaadi, valita ja vttuile. Seksikin mulla hoituu paljon paremmin yksin kuin miesten kanssa.

Niin, eli en mä nyt oikein tiedä, miksi pitäisi olla joku. Jos joku tietty persoona vie jalat alta niin en vastusta, mutta tuskinpa niin käy.

Vierailija
91/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, mut tajuan jo et tulee liian kalliiksi se touhu eikä jaksa sekuntiakaan enää ylimäärästä draamaa.

Vierailija
92/92 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.