Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut, kuinka paljon kaipaatte miestä/naista elämäänne?

Vierailija
14.05.2019 |

Vai oletteko tyytyväisiä sinkkuuteenne?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa lainkaan. Viihdyn yksin enkä pidä seksistä, ja sitähän parisuhteessa pitäisi kai harrastaa. Elämäni on juuri hyvää nyt. :)

N29

Vierailija
42/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko seksittömyys hankalalta?

Siis jos sitä ei ollenkaan ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joku tapailukumppani?

Kauan olette olleet sinkkuna?

Ikänne?

Ap

Ei ole tapailukumppania.

Olen ollut sinkku 36 vuotta.

Ikäni 36 vuotta, olen nainen.

En enää kaipaa miestä.

Vierailija
44/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ollenkaan ja aion viettää loppuelämäni yksin.

t. n

Vierailija
45/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu.

Vierailija
46/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 37v, ei tapailukumppania, sinkkuna koko elämä. Onneksi pääsin niistä "oispa parisuhde"-tuskista eroon jokunen vuosi sitten, ei haittaa enää.

Sama täällä. Olen tyytyväinen näin. N36

Vierailija
47/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, pian 37v, 2,5v sinkkuäitinä, tapailukumppaneita ollut, tosin hyvin harvoilla tapaamisilla. Yksikin riittäisi.

Olen nauttinut sinkkuudesta, parisuhdetta voisin harkita ellei asuttaisi yhdessä eikä mies haluaisi enempää lapsia. Mutta kemiat täytyy todella kohdata, kämppis- tai ihan ok- suhde ei enää kelpaa.

Parin pidemmän vastauksen laittaneella naisella oli paljon samaa omien ajatusteni kanssa.

Vierailija
48/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä joku tapailukumppani?

Kauan olette olleet sinkkuna?

Ikänne?

Ap

Jos on tapailukumppani, silloin ei kai ole sinkku.

Aina

Kohta 45

Jos tapailukumppaniin ei ole sitoutunut, eikä hänelle ole tilivelvollinen tekemisistään ja menemisistään, eikä olla sovittu seurustelusta, niin kyllä silloin ollaan mielestäni sinkkuja. Itse tässä tapailusuhteessa saan tyydytettyä läheisyyden ja seksin tarpeet ja nautin mukavan ihmisen seurasta ilman arjen velvotteita. Epäilen vahvasti, että perinteinen parisuhde ei välillämme vaan toimisi. Ehkä tämä on semmoinen rusinat pullasta suhde. Olet vapaa ja itsenäinen ja on kuitenkin hyvä henkinen ja fyysinen suhde toiseen ihmiseen.

N44, sinkku tapailusuhteesta huolimatta

Vierailija
49/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin, että miehillä varmaan kovempi paikka ja saattaa aiheuttaa "turhautumista".

Vierailija
50/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan kaipaa. M34, olin sinkku 27-v saakka, sitten kahdessa eri suhteessa viime talveen saakka. Kun erosi viimeisemmästä, tuntui kuin olisi palannut kuuden vuoden harharetkeltä kotiin. Minulla on itselleni aina jotain tekemistä, suunnitelmia ja menoja jotka tukahtuivat parisuhteessa. Olisi kiva säätää tai tapailla naista, mutta en tiedä tuleeko siitä mitään, jos ei kuitenkaan halua mitään vakavampaa.

Vierailija
51/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna 10 vuotta, ei oikeastaan ole aikoihin ollut mitään tapailukumppaneitakaan. En oikeastaan enää edes osaa kaivata ketään, niin tottunut tähän. Välillä tulee mieleen miten erilainen tilanteeni on niihin ihmisiin verrattuna jotka siirtyvät sujuvasti suhteesta toiseen eivätkä koskaan ole yksin. En tiedä miksi minun on niin vaikea löytää ketään. En toisaalta tiedä toisiko se mitään lisäarvoa elämääni varsinaisesti. No joskus olisi kiva kun on seuraa. Ja kun on oikein rakastunut toiseen ihmiseen ja voi sen kanssa olla, niin onhan se ihan parasta. Mutta en ole usein rakastunut. T. Nainen 45v

Vierailija
52/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tuntuu silloin, jos jostain syystä ei voi sitä hankkia. Saan onneksi kuitenkin suhteellisen säännöllisesti. Toisaalta tunnen ihmisiä, jotka parisuhteessa saavat harvemmin kuin minä sinkkuna.

Vierailija
53/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että en kaipaa seksiä. Haluan muutenkin seksiä vain jos olen rakastunut johonkin ja kun en ole niin en edes ajattele asiaa. t. nainen 45v

Vierailija
54/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun jättää lääkkeet pois ja alkaa vetää rehellistä alkoholia niin näkee rakkausunia.

Vierailija
55/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin, että miehillä varmaan kovempi paikka ja saattaa aiheuttaa "turhautumista".

Omassa exparisuhteessa mies oli se haluton ja todella turhauttavaa se oli minulle naisena.

Enää en ala seksittömiin suhteisiin, ennemmin sinkkuna.

Vierailija
56/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan! Tosin enpä kyllä tiedä mitä "menetänkään", kun en ole koskaan harrastanut seksiä. :D

Vierailija
57/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 15 vuotta sitten eikä ole sen jälkeen ollut mitään sutinaa vaan nyt jo teiniä yksin olen kasvatellut. Kohta hän lentää pesästä ja olen miettinyt tulevia uuden elämän juttuja 100 % sillä ajatuksella että yksin olen edelleen, ilman mitään kumppania. Toisaalta olisi kiva että olisi joku joka lähtisi mukaan esim. matkoille, hotellihuonekin on halvempi 2 h huoneessa kuin yhden. Mutta ehkä tästä ongelmasta pääsee airbnb:llä? Joka tapauksessa tutustuin muutamia kuukausia sitten yhteen mieheen jonka kanssa olemme ihan täysin pelkästään harrastuskavereita, mutta huomaan ajattelevani että voisin hänen kanssaan kyllä harkita jonkintasoista suhdettakin mutta ei mitään perinteistä kotileikkiä kuitenkaan enää. Tosin epäilen onko hän kiinnostunutkaan sillä tavalla kun ei ole mitään yrittänyt.

Olen varhaiskeski-ikäinen nainen.

Vierailija
58/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko sinkut suuremmissa kaupungeissa?

Asun pienemmällä paikkakunnalla ja täällä ”kaikki” ikäiseni tuntuvat olevan suhteessa/ aviossa. Lapsia tehty vaikka kuinka monta.

Tunnen itseni melkein kummajaiseksi, lapsettomuus jo sinällään aiheuttaa sen..

Olen kyllä asunut suuremmassa kaupungissakin, sinne sinkkuus sopii mielestäni paremmin. Taidan asua väärässä paikassa.

N40

Vierailija
59/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa rakastaa ja valitsin aina väärin. Ja pölvästi jatkoin suhdetta, vaikka ei oikein tuntunut miltään. Olen olkut naimisissa, josta liitosta kaksi jo aikuista lasta, heitä osaan rakastaa.

Kaipaisin suhdetta yhdessäoloon, turvaan, kesämökki olisi kiva, baariin kaveriksi, mutta en jatkuvaan asumiseen yhdessä. En enää osaisi, olen asunut yksin kohta 20 vuotta. Seksiä en kauheasti kaipaa, ikä ehkä vaikuttaa, enkä ole koskaan niin kauheasti ollut seksin perään.

Vierailija
60/92 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon taitaa päivystää sinkkuja vauvapalstalla.