Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna ilman

Vierailija
14.05.2019 |

Olen sinkkunainen ja ollut ilman s.ksiä nyt 1,7 vuotta, sillä en halua 1 illan juttuja. Enkä löydä vakituista kumppania.
Alkaa jo vähän ketuttamaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten sama tilanne, mutta viimeisin seksikokemus on viidentoista vuoden takaa. Sekin oli niin yhdentekevä kokemus, että olisi saanut jäädä olematta. Viimeisin hyvä kokemus on vuodelta 1998.

Ei tämä tosiaan kivaa ole, kun mieli tekee pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.

Ensimmäinen vastaaja oli tietenkin sitä mieltä, että omista valinnoista on kyse. Ei se välttämättä ole, varsinkaan, jos haluaa vain hyvää seksiä, jollaiseksi katsoo seksin oman kumppanin kanssa. Siis sellaisen ihmisen, joka on muutenkin kiinnostunut kuin vain sänkyyn päästäkseen.

Jos nainen on ollut 15v ilman niin ei ole todellakaan kyse mistään muusta kuin omista valinnoista eli helvetin korkeista vaatimuksista. Miehen kohdalla sanottaisiin takuulla "ettei sulle selkeesti kelpaa kuin instabeibet".

Pitää olla vaatimuksia, jos nainenkin haluaa saada siitä seksistä jotain irti. Esim orgasmin. Sitä on ennemmin kokonaan ilman kuin harrastaa huonoa.

Miten ihmeessä pystyt ennakkoon varmistamaan orgasmin tai sen, ettei seksi ole huonoa? Kuulostaa aika kovalta vaatimukselta sille toiselle ihmiselle. 

Vierailija
22/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v täällä.

T: 29v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienestä valitat. Itse olen ollut 35 vuotta sinkkuna ja ilman seksiä. N35

Vierailija
24/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 5v ilman ja ikää 26, suht nätti mimmi. Sitä suhdetta odotellessa kans. Ainiin mut en haluu parisuhdetta, koska huonot kokemukset ja tarve olla paljon yksin. :D

Vierailija
25/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 5v ilman ja ikää 26, suht nätti mimmi. Sitä suhdetta odotellessa kans. Ainiin mut en haluu parisuhdetta, koska huonot kokemukset ja tarve olla paljon yksin. :D

Hyvä, että joku nainen on edes rehellinen oikeasta syystä.

Vierailija
26/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sua M kukaan kotoa hae. Ulos ja lenkille ja ihmisten pariin.

Vierailija
27/29 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten sama tilanne, mutta viimeisin seksikokemus on viidentoista vuoden takaa. Sekin oli niin yhdentekevä kokemus, että olisi saanut jäädä olematta. Viimeisin hyvä kokemus on vuodelta 1998.

Ei tämä tosiaan kivaa ole, kun mieli tekee pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.

Ensimmäinen vastaaja oli tietenkin sitä mieltä, että omista valinnoista on kyse. Ei se välttämättä ole, varsinkaan, jos haluaa vain hyvää seksiä, jollaiseksi katsoo seksin oman kumppanin kanssa. Siis sellaisen ihmisen, joka on muutenkin kiinnostunut kuin vain sänkyyn päästäkseen.

Jos nainen on ollut 15v ilman niin ei ole todellakaan kyse mistään muusta kuin omista valinnoista eli helvetin korkeista vaatimuksista. Miehen kohdalla sanottaisiin takuulla "ettei sulle selkeesti kelpaa kuin instabeibet".

Pitää olla vaatimuksia, jos nainenkin haluaa saada siitä seksistä jotain irti. Esim orgasmin. Sitä on ennemmin kokonaan ilman kuin harrastaa huonoa.

Miten ihmeessä pystyt ennakkoon varmistamaan orgasmin tai sen, ettei seksi ole huonoa? Kuulostaa aika kovalta vaatimukselta sille toiselle ihmiselle. 

Missä on sanottu, että orgasmin pystyy varmistamaan ennalta? Ainoastaan sen tietää, kenen kanssa ei ainakaan saa. Eikä niitä silloin kannata panna.

Esimerkiksi toisen haluaminen on aika iso indikaattori sille, onko seksi hyvää vai ei. Jos tyytyy, ei todennäköisesti tyydyty. Katsos kun kaikille seksi ei ole mikään mekaaninen suoritus.

Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
28/29 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua matemaattisesta osaamisestasi. Tarkoitit oletettavasti 1 vuosi ja 7 kuukautta, mikä ei ole 1,7 vuotta. 

Matemaattisella osaamisella ei ole tekemistä sen kanssa, että toinen ei saa seksiä.

Sinun vittumainen nillittämisesi taas on este hyvinkin todennäköisesti. Ohis.

Minä saan kyllä joka päivä :) 

Vierailija
29/29 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri (mutta joka on ollut miehen kanssa viimeksi seitsemän vuotta sitten).

Jos 15v on yksin niin voi miettiä niitä omia vaatimuksia onko ne realistisia. Oikeasti näissä on kyse monesti oikeasti jo siitä ettei oikeasti edes haluta muutosta tilanteeseen eikä.osata edes olla enää parisuhteessa.

No jos muutosta ei edes haluta niin miksi ne vaatimukset pitäisi uudelleenarvioida? Silloinhan kaikki on hyvin.

Olen itse ollut suhteessa viimeksi kymmenen vuotta sitten. Luultavasti en tule koskaan enää seurustelemaan, koska ihastun niin harvoin enkä näe mitään pointtia seurustella vain seurustelun vuoksi. Mulle tämä asia ei ole mikään ongelma.

Muistuttaisin, että tyytyminen on se ensimmäinen syy sille, miksi ihminen on lopulta seksittömässä liitossa. Miten yksin oleminen ei ole parempi vaihtoehto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme