Tiedät että maailmanloppu on alkamassa, mitä teet?
Elätkö niinkuin ennenkin, koska et mielestäsi voi vaikuttaa asiaan millään tavalla?
Kommentit (64)
So what. Elämässä loppu on aina varma.
Ihan sama, koska syntymä on kuolemantuomio.
Äänestän Juttaa, koska Jutta käyttää verkkosukkia.
Jos minä tiedän, niin tietävät kaikki muutkin sen. Jos ainoastaan minä tiedän niin luultavasti olisin ihan hiljaa ja odottaisin että menee ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä tiedän, niin tietävät kaikki muutkin sen. Jos ainoastaan minä tiedän niin luultavasti olisin ihan hiljaa ja odottaisin että menee ohitse.
Lammas.
Sama kai missä sitä on kun loppu koittaa. Olisihan se kaunis ajatus että kumppani olisi vaikka samassa huoneessa ennen kuin höyrystyy kuoliaaksi ydinpommissa.
Portion Boysin sanoin: "Nautin elämästä, hetkestä kiiltävästä etkä kyyneltä sä nää."
Vierailija kirjoitti:
Sama kai missä sitä on kun loppu koittaa. Olisihan se kaunis ajatus että kumppani olisi vaikka samassa huoneessa ennen kuin höyrystyy kuoliaaksi ydinpommissa.
Aika runollista. Kerro lisää!
Istutan omenapuun.
Istun kuistilla ja ihailen punertavia iltapilviä.
Levolle laskeudun Luojani. Armias, ole suojani.
Se on alkanut joku 5 miljardia vuotta sitten. Jatkan samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lammas.
Vuohi!
Tulee jos on tullakseen. Mun elinaikana pitäny tulla jo monta kertaa, tosin vois nyt sanoa että saattaisi tullakin kun katselee tuonne idän suuntaan ja sitä riehumista, uhoomista ja hullutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sopivan näköalapaikan mistä on kätevä katella sitä maailmanloppua.
Savivuoren näköalatorni on siihen tarkoitukseen oikein sopiva. Saanko tehdä seuraa?
Otan niin paljon velkaa kuin suinkin saan irti, sen jälkeen loppuelämä menee kovien huumeiden, superautojen ja prostituoitujen parissa kunnes maailmanloppu tulee tai pumppu pettää.
Saattaa olla, että riipaisisin kovan kännin.
Medvedev on haaveillut maailmanlopusta pian jo 2 vuotta
Etsin sopivan näköalapaikan mistä on kätevä katella sitä maailmanloppua.