Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna ilman

Vierailija
14.05.2019 |

Olen sinkkunainen ja ollut ilman s.ksiä nyt 1,7 vuotta, sillä en halua 1 illan juttuja. Enkä löydä vakituista kumppania.
Alkaa jo vähän ketuttamaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia valintoja.

Vierailija
2/29 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä fwb-ratkaisuja naiselle....

Vierailija
4/29 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten sama tilanne, mutta viimeisin seksikokemus on viidentoista vuoden takaa. Sekin oli niin yhdentekevä kokemus, että olisi saanut jäädä olematta. Viimeisin hyvä kokemus on vuodelta 1998.

Ei tämä tosiaan kivaa ole, kun mieli tekee pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.

Ensimmäinen vastaaja oli tietenkin sitä mieltä, että omista valinnoista on kyse. Ei se välttämättä ole, varsinkaan, jos haluaa vain hyvää seksiä, jollaiseksi katsoo seksin oman kumppanin kanssa. Siis sellaisen ihmisen, joka on muutenkin kiinnostunut kuin vain sänkyyn päästäkseen.

Vierailija
5/29 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua matemaattisesta osaamisestasi. Tarkoitit oletettavasti 1 vuosi ja 7 kuukautta, mikä ei ole 1,7 vuotta. 

Vierailija
6/29 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin sinkkuna ilman kuin suhteessa.

Vierailija
7/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua matemaattisesta osaamisestasi. Tarkoitit oletettavasti 1 vuosi ja 7 kuukautta, mikä ei ole 1,7 vuotta. 

Matemaattisella osaamisella ei ole tekemistä sen kanssa, että toinen ei saa seksiä.

Sinun vittumainen nillittämisesi taas on este hyvinkin todennäköisesti. Ohis.

Vierailija
8/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika tehdä jotain asian eteen?

Tuskin se karvarintainen sadun prinssi sinua sieltä kotisohvalta ikinä löytää.

Vierailija
9/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,7 vuotta olisi 1 vuosi ja 8,4 kuukautta.

Vierailija
10/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkkuunnuttuani saanut reilussa vuodessa seksiä enemmän kuin edeltävinä 12 avioliittovuotena yhteensä. Ja ilmeisesti enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Ja vieläpä elämäni parasta.

Ihan kannattaa katsella ympärilleen ja tehdä aloite mieluisan ihmisen suuntaan.

Vierailija
11/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti-sinkuilla on se yhdistävä piirre, että ne istuvat kotona somettamassa. Ei siellä ihmisiä kohdata!

Vierailija
12/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä tapa ilmaista että seksittömyyttä on jatkunut vuosi, 8 kk, 2 vk ja pari päivää

Vierailija
13/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tapa ilmaista että seksittömyyttä on jatkunut vuosi, 8 kk, 2 vk ja pari päivää

Aika jännä tapa myös keskittyä muuhun, kuin asian oleelliseen sisältöön.

Vierailija
14/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut jonkinlaisessa suhteessa jo jokusen vuoden, mutta seksiä ei mieheltä heru. Itsetunto mennyt kun ei saa tuntea itseään oikeaksi naiseksi ollenkaan:( 

Vierailija
15/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia sinkkumiehelle. Varmaan 3v jo menty ilman.

M36

Vierailija
16/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on muuten sama tilanne, mutta viimeisin seksikokemus on viidentoista vuoden takaa. Sekin oli niin yhdentekevä kokemus, että olisi saanut jäädä olematta. Viimeisin hyvä kokemus on vuodelta 1998.

Ei tämä tosiaan kivaa ole, kun mieli tekee pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä.

Ensimmäinen vastaaja oli tietenkin sitä mieltä, että omista valinnoista on kyse. Ei se välttämättä ole, varsinkaan, jos haluaa vain hyvää seksiä, jollaiseksi katsoo seksin oman kumppanin kanssa. Siis sellaisen ihmisen, joka on muutenkin kiinnostunut kuin vain sänkyyn päästäkseen.

Jos nainen on ollut 15v ilman niin ei ole todellakaan kyse mistään muusta kuin omista valinnoista eli helvetin korkeista vaatimuksista. Miehen kohdalla sanottaisiin takuulla "ettei sulle selkeesti kelpaa kuin instabeibet".

Vierailija
17/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti-sinkuilla on se yhdistävä piirre, että ne istuvat kotona somettamassa. Ei siellä ihmisiä kohdata!

Miksi pitäisi kotona istua jos somettaa? Tiesitkö, että älypuhelin kulkee mukana minne vaan?

Vierailija
18/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ollut 15v ilman niin ei ole todellakaan kyse mistään muusta kuin omista valinnoista eli helvetin korkeista vaatimuksista. Miehen kohdalla sanottaisiin takuulla "ettei sulle selkeesti kelpaa kuin instabeibet".

Pitää olla vaatimuksia, jos nainenkin haluaa saada siitä seksistä jotain irti. Esim orgasmin. Sitä on ennemmin kokonaan ilman kuin harrastaa huonoa.

Eri (mutta joka on ollut miehen kanssa viimeksi seitsemän vuotta sitten).

Vierailija
19/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla vaatimuksia, jos nainenkin haluaa saada siitä seksistä jotain irti. Esim orgasmin. Sitä on ennemmin kokonaan ilman kuin harrastaa huonoa.

Eri (mutta joka on ollut miehen kanssa viimeksi seitsemän vuotta sitten).

Jos 15v on yksin niin voi miettiä niitä omia vaatimuksia onko ne realistisia. Oikeasti näissä on kyse monesti oikeasti jo siitä ettei oikeasti edes haluta muutosta tilanteeseen eikä.osata edes olla enää parisuhteessa.

20/29 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkunainen ja ollut ilman s.ksiä nyt 1,7 vuotta, sillä en halua 1 illan juttuja. Enkä löydä vakituista kumppania.

Alkaa jo vähän ketuttamaan.

Ymmärrän kyllä vallan hyvin ketutuksen, kovin tuttua :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi