Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisit nyt, kuinka nopeasti luulisit saavasi uuden kumppanin?

Vierailija
14.05.2019 |

Peli seurustelumarkkinoilla kovenee koko ajan. Luulen, että en saisi enää samanlaista koskaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on jo moni sanonut, löytäisin luultavasti seksikavereita joidenkin kuukausien kuluessa, mutta tuskin mitään sellaista jonka kanssa haluaisin vakavampaa. Seurusteluiden välissä on minulla mennyt vähintään kaksi vuotta.

Nykyinen nainen on niin hyvä, että en usko että löytäisin enää ikinä vastaavaa. Ajatus siitä, että menettäisin hänet ja pitäisi taas alkaa sinkkuilla, on suorastaan ahdistava.

Vierailija
42/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä hetkestä, kun alkaisin oikeasti etsiä? Alle puoli vuotta aikaisemman kokemukseni perusteella.

M33, ylipainoinen nörtti

Täällä on yksi nörttinainen 31v sitten jo jonossa jos vapaudut.

Miksi jonotat ja vokottelet varattua, etkä hanki omaa vapaata? Suomessa on aika suuri määrä sinkkuna olevia nörttimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään saisi samanlaista ikinä, koska jokainen ja etenkin nykyinen on oma ainutlaatuinen itsensä.... mutta toisen saisin viikossa. Satun tietämään tyypin joka on ainakin hieman ihastunut minuun. En ole erityisen kiinnostunut vaikka olisin sinkkukin, mutta siis jos ei olisi väliä kumppanilla vaan parisuhdestatuksella niin helppoahan tämä olisi. N28

Vierailija
44/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eroaisin, haluaisin ehdottomasti olla sinkkuna jonkin aikaa. En etsisi uutta kumppania vähään aikaan.

Minustakin olisi aika outo lähtökohta "laittaa uutta matoa koukkuun" heti erottua. Tosin jotkut julkkikset ovat katsoneet sen "uuden rakkaan" jo valmiiksi siinä vaiheessa kun ovat eroamassa siitä edellisestä suhteesta. Terveen ihmisen pitää osata olla myös omissa oloissaan, mutta osa ihmisistä on kylläkin sellaisia seurustelun ammattilaisia jostain 15-vuotiaasta lähtien että he eivät osaa olla yksin.

Vierailija
45/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 3 kk sitten ja olen yrittänyt opetella yksin olemista. Saisin uuden suhteen eräään naisen kanssa vaikka heti, mutta en halua vielä, koska en ole siihen valmis ja olen vielä ikävissäni ex-vaimon perään. Satunnaisia kumppaneita on toki ollut, ja sellaisena haluan pitää tilanteen ainakin seuraavan puoli vuotta.

Vierailija
46/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nopeasti, kun olen alfa silver fox: varakas, akateeminen ammatti, työelämästä jo varaa down shiftata vaikka mammona menis kahteenkin osaan. Alusvaatemallin vartalo 50+ iässä. Matkustan, pidän ruoanlaitosta, kulttuurista. Olen sosiaalinen ja huumorintajuinen. Pelit ja vehkeet toimivat myös : ) Itsetunnossakaan ei ole vikaa.

Vierailija
47/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nopeasti, kun olen alfa silver fox: varakas, akateeminen ammatti, työelämästä jo varaa down shiftata vaikka mammona menis kahteenkin osaan. Alusvaatemallin vartalo 50+ iässä. Matkustan, pidän ruoanlaitosta, kulttuurista. Olen sosiaalinen ja huumorintajuinen. Pelit ja vehkeet toimivat myös : ) Itsetunnossakaan ei ole vikaa.

Vaatimaton luonne, selvästikin. Hupaisaa tuo miesten itsevarmuus :D

Vierailija
48/48 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä tai parissa. Tietty "kakkosnainen" odottaa vuoroaan, kuvio ollut sovittuna jo vuosia.

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän