Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maratoonari nainen, kuin kuiva orava nykyään..

Vierailija
13.05.2019 |

Olin häissä aikoinaan. Todella kaunis ja näyttävä nainen.
Nyt härkähain kun näin kuvan. Iho kireällä ja näkee että ruokavalio on vedetty tiukalle ja energia mennyt juoksenteluun.
Lisäksi hiuksetkin oli kiristetty äärimmilleen metrille.
Kauneus hälventymässä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans tiedän näitä maratoonareita ja siksi en itse juoksentele. Tykkään itsestäni tällaisena ja urheiluni on ennemminkin voimaharjoittelua kuin juoksua.

Vierailija
42/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kumma, että lihavista saa tehdä satoja haukkumisketjuja päivässä, mutta jos mainitset alipainosen niin heti mammat lähtee hyökkäysmoodiin. Miksi pitää hyväksyä vain tietynlaiset epäterveelliset vartalot? Ei, ei ole myöskään terveellistä, että naisella ei ole rasvaa ollenkaan.

Mitä ketjua luet? En ole havainnut mitään hyökkäysmoodia.

Taisit tehdä ketjun pskamyrskyn toivossa ja nyt harmittaa kun ei oikein lähtenytkään...

Ps. Googlaa noiden tänne linkattujen juoksijoiden kuvia: ihan ok-näköisiä naisia silloin, kun eivät ole pinnistämässä viime voimillaan maratoonimatkan maalisuoralla.

Terveisin rehevähkö av-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on kuiva orava??

Sanonta kuuluu "kuin kuivan kesän orava",

että ottaa päähän kun sanontoja käytetään ihan väärin :(

Vierailija
44/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen hyväkuntoinen, hoikka ja jäntevä, kuin huonokuntoinen läski. En välitä vaikka kateelliset mammat haukkuu. 

T: juoksija.

Mä olen mielummin ok kuntoinen pullukka kuin 20v. ikäistä vanhemman näköinen ja muodoton.

Näin meitä on erilaisia ihmisiä jotka haluavat eri asioita. Ulkomuodostasi en ole yhtään kateellinen.

Sitten ollaan tasoissa, en minäkään haluaisi olla sinun näköisesi.

No niin eikös ole hyvä, että kummatkin on tyytyväisiä itseensä ja sinäkin ymmärrät että kaikki ei ole kateutta.

Jep, ja sinä ymmärrät, että läski ei ole muodokkuutta / kurvikkuutta.

Joo jos on uber jenkkiläski niin silloin kyllä en sitä läskiä muodokkuudeksi lue mutta jos on rinnat (jotka on suurilta osin läskiä) ja hyvä lantio vyötärö suhde niin silloin on kurvikas. Harva himo maratoonari näitä omaa.

Vierailija
45/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin olen hyväkuntoinen, hoikka ja jäntevä, kuin huonokuntoinen läski. En välitä vaikka kateelliset mammat haukkuu. 

T: juoksija.

Mä olen mielummin ok kuntoinen pullukka kuin 20v. ikäistä vanhemman näköinen ja muodoton.

Näin meitä on erilaisia ihmisiä jotka haluavat eri asioita. Ulkomuodostasi en ole yhtään kateellinen.

Sitten ollaan tasoissa, en minäkään haluaisi olla sinun näköisesi.

No niin eikös ole hyvä, että kummatkin on tyytyväisiä itseensä ja sinäkin ymmärrät että kaikki ei ole kateutta.

Jep, ja sinä ymmärrät, että läski ei ole muodokkuutta / kurvikkuutta.

Joo jos on uber jenkkiläski niin silloin kyllä en sitä läskiä muodokkuudeksi lue mutta jos on rinnat (jotka on suurilta osin läskiä) ja hyvä lantio vyötärö suhde niin silloin on kurvikas. Harva himo maratoonari näitä omaa.

Näinpä. Valitettavan harvalla vaan on hyvä lantio vyötärö suhde, Paitsi tietenkin sinulla.

Vierailija
46/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pääasiahan on, että nainen on hoikka! Tuon olemme kuulleet palstau-leilta satoja kertoja: naisilla on helppoa, riittää kun vana on hoikka.

Eikö siis riitäkään?

Sinä raukka menit uskomaan että u leille jokin riittäisi? Kuule, semmoista naista ei olekaan josta ei jotain vikaa löytyisi, onhan ihminen jo ihan lähtökohtaisesti pilalla siinä vaiheessa kun saa xx-kromosomit.

Vierailija
47/47 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te pyöreätkään näyttäisi yhtään sen paremmalta maratonin jälkeen naama punaisena irvistyksessä. Kyllä esimerkiksi tuo Anne-Mari Hyryläinen on ns "siviilissä" ihan normaalin näköinen nainen. Ja ei muuten varmasti kituuta millään vähällä ruokamäärällä. Te ketkä ette ole tottuneet liikkumaan paljoa, ette ymmärrä kuinka paljon oikeasti pitää syödä jos harrastaa kestävyysurheilua. Siinä 2000kcal on ihan pikku määrä ruokaa. Todellakin nuo parhaat maratoonarit syövät suuria määriä energiapitoista ruokaa, ei kukaan muuten jaksa juosta parintunnin lenkkejä. Se nyt vaan on niin että jos oikeasti treenaa kunnolla niin ei siinä kropassa paljoa turhaa rasvaa voi olla. Ja se on täysin ok jos kroppa toimii ja on hyvä olla. Liian alhaisen energiamäärän myötä hormoonitoiminta voi mennä sekaisin, mutta me emme voi päällepäin sanoa ihmisestä kenellä näin on käynyt, se on niin yksilöllistä kenen kroppa on terve missäkin rasvoissa.

Minun mielestäni on vain ihailtavaa kun joku omistautuu harrastukselleen intohimoisesti. Sitä äärimmäisen kovan urheilun tuottamaa fiilistä ei ymmärrä jos sitä ei itse koe, joten en periaatteessa odotakaan täällä kovin monen ymmärtävän mitä järkeä on elää noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä