Maratoonari nainen, kuin kuiva orava nykyään..
Olin häissä aikoinaan. Todella kaunis ja näyttävä nainen.
Nyt härkähain kun näin kuvan. Iho kireällä ja näkee että ruokavalio on vedetty tiukalle ja energia mennyt juoksenteluun.
Lisäksi hiuksetkin oli kiristetty äärimmilleen metrille.
Kauneus hälventymässä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, varmaan samantyyppinen kuin Celine Dion nykyään. Nahkaa ja luuta.
Ei sentään niin järkky.
Mutta pääasiahan on, että nainen on hoikka! Tuon olemme kuulleet palstau-leilta satoja kertoja: naisilla on helppoa, riittää kun vana on hoikka.
Eikö siis riitäkään?
On se kyllä kumma, että lihavista saa tehdä satoja haukkumisketjuja päivässä, mutta jos mainitset alipainosen niin heti mammat lähtee hyökkäysmoodiin. Miksi pitää hyväksyä vain tietynlaiset epäterveelliset vartalot? Ei, ei ole myöskään terveellistä, että naisella ei ole rasvaa ollenkaan.
Vartalosta en osaa sanoa mutta kasvoista näkyy kuihtuminen, se ei todellakaan kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen hyväkuntoinen, hoikka ja jäntevä, kuin huonokuntoinen läski. En välitä vaikka kateelliset mammat haukkuu.
T: juoksija.
Mä olen mielummin ok kuntoinen pullukka kuin 20v. ikäistä vanhemman näköinen ja muodoton.
Näin meitä on erilaisia ihmisiä jotka haluavat eri asioita. Ulkomuodostasi en ole yhtään kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin olen hyväkuntoinen, hoikka ja jäntevä, kuin huonokuntoinen läski. En välitä vaikka kateelliset mammat haukkuu.
Mä olen mielummin ok kuntoinen pullukka kuin 20v. ikäistä vanhemman näköinen ja muodoton.
Näin meitä on erilaisia ihmisiä jotka haluavat eri asioita. Ulkomuodostasi en ole yhtään kateellinen.
Pullukka ei ole koskaan OK kuntoinen, joten toiveesi on mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vartalosta en osaa sanoa mutta kasvoista näkyy kuihtuminen, se ei todellakaan kaunista.
Jaaaaaa mitenköhän se taas sun persettäs kaivaa?
Vau kun te taas puhutte kauniisti kanssaihmisten ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen lihava mamma moittii pulla suussa itsestään huolta pitäviä.
Tämä mullekin tuli mieleen. Ehkä pullamamman mies on jopa erehtynyt sanomaan jotain positiivista maratoonarin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukka ei ole koskaan OK kuntoinen, joten toiveesi on mahdoton.
Pöh pöh, kyllä pullukka voi hyvinkin olla ok kuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ollaan tasoissa, en minäkään haluaisi olla sinun näköisesi.
Jos se vetää pirii päivät sillo on o aika lommollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin eikös ole hyvä, että kummatkin on tyytyväisiä itseensä ja sinäkin ymmärrät että kaikki ei ole kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Noh noh, olen myös maratoonari mutta läski. Juoksen kokomaratoneja. Ei läski tarkoita huonokuntoista.
T. 165/74kg
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin 28-vuotiaaksi asti siinä sarjassa että jatkuvasti sai kuulla kuinka pitäisi syödä enemmän. Olin kuitenkin tuolloin varsin terve ja harrastukseni antoivat minulle todella paljon sisältöä elämään, sekä itse tekemisen että yhteisöjen kautta. Kun vammauduin kolarissa, asiat muuttuivat. Jouduin eroon urheiluharrastuksistani, painoa on kertynyt ja mt-ongelmat ovat alkaneet nostaa päätään. Ottaisin koska tahansa takaisin tuon vanhan elämäni vaikka sainkin kuulla vielä nykyistä enemmän vinoilua ulkomuodostani.
Niin minäkin valashain kun sinut näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin eikös ole hyvä, että kummatkin on tyytyväisiä itseensä ja sinäkin ymmärrät että kaikki ei ole kateutta.
Jep, ja sinä ymmärrät, että läski ei ole muodokkuutta / kurvikkuutta.
Tämä tuli heti mieleen kun näin sen kuvan.
Letitkin oli kiristetty äärimmilleen.
Se kuvasti asiaa.