Väsyttääkö teitä IKINÄ töissä?
Mitä teet työksesi? Väsyttääkö sinua IKINÄ töissä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin niissä vuoroissa kun ensin aamuvuoro 5-13 ja siitä takaisin yövuoroon klo 22-06. On niin väsynyt aamulla kun pääsee kotiin ettei saa nukuttua, käy aivan kierroksilla.
Vieläkö jossain tehdään tuollaista vuoroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin niissä vuoroissa kun ensin aamuvuoro 5-13 ja siitä takaisin yövuoroon klo 22-06. On niin väsynyt aamulla kun pääsee kotiin ettei saa nukuttua, käy aivan kierroksilla.
Vieläkö jossain tehdään tuollaista vuoroa?
Miten niin vieläkin? Tää on halputus ketjun innovatiivinen, upea ajatus.
Väsyttäå, ja samalla tylsistyttää joka päivä kykkiä sama 8 tuntia töissä, kun tekee itse 2 tunnin aikana päivän tavoitteet / sen verran mitä muut koko päivänä. Mutta ylenmääräisestä huhkimisesta ei palkita muulla kuin lisätöillä. Ja tämä valtiolla.
Jos olen nukkunut huonosti niin väsyttää mutta yleensä ei työpäivän aikana en ole väsynyt. Väsymys iskee kun pääsen kotiin.
Väsyttää. Joskus iskee ihan tolkuton väsymys. Myös esim koko päivän luentokoulutukset ovat mahdottomia. Nukahdan ihan väkisin jossain kohtaa, vaikka luento olisi supermielenkiintoinen.
No ei kyllä ehdi väsymistä miettimään kun on työaikaa leikattu, ylitöitä vältettävä, mutta työtehtävät pysyneet samana. Hyvä kun ehtii henkeä välillä vetää. Vielä kun joku kertoisi lehmille, että lomittajan työaikana ei heittäydytä hankalaksi, sairastuta tai ruveta vasikkaa tekemään, niin olis hyvä juttu.
Eli maatalouslomittaja olen.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää useinkin. Teen toimistohommia.
Toimistohommathan ne henkisesti raskaimpia ovatkin. Ensin on ne varsinaiset työt, ja sitten täytyy vielä osallistua siihen seurustelutouhuunkin. Ja jollet osallistu, niin olet yhteistyökyvytön ja epäsosiaalinen henkilö, ja sinut siivotaan pois seuraavissa yt-neuvotteluissa. Juuri jokin aika sitten juttelin tästä asiasta yhden henkilön kanssa.
Ei juurikaa, riippuu tosin siitä monelta olen mennyt Nukkumaan edellisenä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää joka iltapäivä. Veto loppuu noin kuuden työtunnin jälkeen.
Ainakin näin, ellei pitkin päivää.
Lähes aina. Iltapäivällä iskee järkyttävä uupumus. Joskus joudun kotimatkalla pysähtyyn torkuille matkalla. 30min automatka kotiin. Kilpirauhasen.vajaatoiminta on perussairaus. Nukun öisin 8-9h.
Vierailija kirjoitti:
Te keitö väsyttää, miksi ette mene riittävän aikaisin nukkumaan???
Noku ei nukuta. Ja vaikka nukkuis sata tuntia, väsyttäis töissä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes aina. Iltapäivällä iskee järkyttävä uupumus. Joskus joudun kotimatkalla pysähtyyn torkuille matkalla. 30min automatka kotiin. Kilpirauhasen.vajaatoiminta on perussairaus. Nukun öisin 8-9h.
Suosittelen käymään pään magneettikuvassa. Minulta löytyi aivokasvain väsymyksen taustalta.
Minua väsytti aina töissä aivan jumalattomasti, mutta kun lopetin kahvin juonnin niin väsymys katosi reilussa viikossa. Syytä en ole vieläkään keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Minua väsytti aina töissä aivan jumalattomasti, mutta kun lopetin kahvin juonnin niin väsymys katosi reilussa viikossa. Syytä en ole vieläkään keksinyt.
Tämä on muuten hyvä vinkki. Täytyykin kokeilla pärjätä pelkällä aamukahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Kofeiini heikentää unen laatua, vaikkei sitä itse huomaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten hyvä vinkki. Täytyykin kokeilla pärjätä pelkällä aamukahvilla.
Ei vaikutusta, testattu on.
Te keitö väsyttää, miksi ette mene riittävän aikaisin nukkumaan???