Jos lopettaa kahvin juomisen niin millä korvata piristys ja suolen toiminta?
Uusien ystävien kautta minustakin on tullut vegaani mutta yksin ollessa hörpin kahvia maidolla koska kahvi piristää ja laittaa suolen liikkeelle. Ystävät juovat vihreää teetä jota opettelen juomaan mutta kahvista on vaikea päästä eroon. Miten korvata kahvi?
Kommentit (20)
Jätä kahvista maito pois tai vaihda kauramaitoon. Totut pian.
Jos haluat luopua kahvista, luulisin että totut myös kahvittomuuteen pian ja suoli alkaa toimia vaikka vain aamuisen vesilasin voimalla.
Älytöntä luopua kahvista. Sillä on hyviä terveysvaikutuksia!
Kannattaa lopettaa syöminen kokonaan, koska kaikesta kieltäytyminen on niin hirveän mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vegaani ei voi juoda kahvia?
Ystävät juovat vain vihreää teetä kahvia ei juoda
Luovu tuollaisista ystävistä. Tai käännytä heidät kahvisteiksi.
Ei jaksaisi näitä vegaaniprovoja, mutta kahvi kiinnostaa. Olen ollut puoli vuotta kofeiiniton raskauden (=hysterian) takia, ja ei sitä kahvia korvaa mikään. Normaalisti joisin kupin espressoa ja litran vahvaa teetä päivässä, mikä ylittää suositusrajat. Päätä särkee ja ummetus vaivaa jatkuvasti.
Ymmärrän tuskasi. Omassa elämässäni olen kans vaikean luopumisen äärellä, olen ryhtymässä konservatiiviseksi oikeistolaiseksi mutta tykkään Curtis Mayfieldin musiikista (saa jo pelkällä äänellä minut kosteaksi). Onko kenelläkään mitään suositusta tilalle Barry Manilowista en tykkää yhtään!
Miksi suolen toiminta pitäisi jollakin korvata?
Eikö se ole kiva että suoli toimisi?
Vierailija kirjoitti:
Jätä kahvista maito pois tai vaihda kauramaitoon. Totut pian.
Jos haluat luopua kahvista, luulisin että totut myös kahvittomuuteen pian ja suoli alkaa toimia vaikka vain aamuisen vesilasin voimalla.
Ystävät voivat paremmin kun eivät juo muuta kuin vihreää teetä. Minun on voitettava riippuvaisuuteni kahvista. En tykkää soija- ja kauramaidosta.
Kannabis toimii korvikkeena. Suoli toimii ja piristääkin.
Rupea juomaan KALJAA ! Se on hyvää, ja se tekEE hyvää !
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa syöminen kokonaan, koska kaikesta kieltäytyminen on niin hirveän mukavaa!
Rauhoitu en nyt jaksa ilkeilevää provoilijaa, rauhaa ja rakkautta kevääseen sinullekkin!
Stressi saa mahan sekaisin kivasti ja piristääkin.
Paljon vettä ja hedelmiä, erityisesti c-vitamiinipitoisia (kiivi, sitrushedelmät).
Lisäksi ottaisin Levolac -lisän pari kertaa viikossa...
Vierailija kirjoitti:
Paljon vettä ja hedelmiä, erityisesti c-vitamiinipitoisia (kiivi, sitrushedelmät).
Lisäksi ottaisin Levolac -lisän pari kertaa viikossa...
Kiitos avusta. Pitää kokeilla näitä ja lopettaa kahvin juonti. :)
Vierailija kirjoitti:
Piri, se on vegaanista.
vegepiri on kuuminta hottia, sitä voi laittaa luomusti virtsan seassa perseeseén.
Miksi vegaani ei voi juoda kahvia?