Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah! Alle minuutti pelattu ja USA meni jo johtoon! :)

Vierailija
13.05.2019 |

:)

Voi voi, ei taideta päästä torille juhlimaan kultaa tänäkään vuonna. :(

Mut hei, ainahan torille voi mennä kukin tahollaan muistelemaan vaikka -95 & -11. Nevö foget! :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut oikea ap! Minä en ole perheellinen koska elämäni mies tapasi toisen naisen Havis Amandalla -95 munasillaan enkä minä voi enää sietää jääkiekkoa!!!!

Ap

Vierailija
42/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te trollaatte, ei tuo ole hauskaa. Jääkiekko on liian nopea laji minulle niin siksi haukun sitä jos haluan!! Se pieni musta muoviesine liukuu sinne tänne niin nopeasti ettei edes kissani saa sitä televisiosta täpättyä tassullaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-2 👌😉 suolaa ap:n haavoihin

Vierailija
44/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ota aivoon joku random ap mutta mua ärsyttää mainokset kun ne menee pelitilanteiden päälle. Mua ottaa aivoon iltapäivälehtien muka_asiantuntijat, jotka ihmettelee miksi Jalonen haastaa Slovakian maalin ja videotarkistuksen uudelleen kun täytyy katkaista hurmos ja laittaa vastustajalle jännä päälle, pelata omille aikaa rauhoittua ja tarkistaa oliko se maila maalivahdin polvitaipeissa. Mua ärsyttää mediapellet, jotka repii otsikoita Kaapo junnumatsissa, Kaapo keittiössä ja Kaapon pappa - onneksi Jalonen on laittanut haastattelut pannaan ja antaa pelirauhan. Joku ap on ihan sama.

Vierailija
45/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapo Kakkoja pitäis olla enemmän.

Vierailija
46/46 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-2 Suomelle, jeeeeeeeee!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan