Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saksalaislehti julkaisi kuvan Lordista

Vierailija
23.05.2006 |

Se siitä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan vaan

Vierailija
2/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvojaan...

jote ei mikään salaisuus

Ja Ylellä on tullut dokumentti Lordista ilman maskeja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia kuvia ulkomaan lehtiin, ja kertomaan että tässä on Lordi.... Niin eivät tiedä kuka on oikeasti ;)

Vierailija
4/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia olisi mennyt pienemmällä hälyllä. Kakkua kun ei voi sekä pitää että säästää. Jos haluaa tehdä julkista työtä, julkisuutta ei voi sulkea täysin ulos.

Vierailija
5/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa näin nettiaikaan

Vierailija
6/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen naislaulajaan? Tahtoo tietää minkä näköinen se on=)

Vierailija
7/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin henkilökohtaisesti on yks ja sama vaikka henkilö roolihahmon takaa paljastuu. Ei mua kiinnosta heidän privaattihenkilöt, vaan musiikki ja huikea lavashow. Olisin kyllä enemmän järkyttynyt jos bändi alkaisi privaattipersoonillaan vetää showta. Odotan kun menen keikalle, että saan nauttia monsterishowsta. Kuten bändin keulahahmo on todennutkin henkilöt maskien takana eivät ole kiinnostavia. En minäkään privaatissa ole iloinen, huoliteltu, pirteän hymyilevä palvelualan ammattilainen, vaan joskus kotona katsoo monsteri peilistä.

Vierailija
8/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordiltahan tuo kasvottomuus oli todella VIISAS teko. Ajatelkaa nyt miten se mediaa ja ihmisiä kiinnostaa ja ihmisethän ovat luonnostaan uteliaita. Lordi pysyy lehtien sivuilla ja saa ilmaista mainontaa! Viisas mainoskikka, sanon minä!

Vierailija
9/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lordiltahan tuo kasvottomuus oli todella VIISAS teko. Ajatelkaa nyt miten se mediaa ja ihmisiä kiinnostaa ja ihmisethän ovat luonnostaan uteliaita. Lordi pysyy lehtien sivuilla ja saa ilmaista mainontaa! Viisas mainoskikka, sanon minä!

Vierailija
10/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Aamulehdessä kuva Bildin kannesta, jossa esiintyi Putaansuu. Eivät sitten kunnioita Lordin toivetta.

Vierailija
11/11 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkupupu:

Tänään oli Aamulehdessä kuva Bildin kannesta, jossa esiintyi Putaansuu. Eivät sitten kunnioita Lordin toivetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi