Mistä opiskelupaikoista tai harrastuksista ym. löytyisi paljon 30-40v naisia?
Siinä se kysymys olikin, ei tässä varmaan mitään sen kummempaa taustietoa tai motiiveja tarvitse antaa. En jaksaisi mennä yliopistoon kuitenkaan. No, kerrotaan nyt sen verran että vaikka minustakin löytyy monia vikoja olen kuitenkin ihan fiksu ja hyväkäytöksinen mieheksi.
Kommentit (79)
Jooga on huono jos seuraa etsit. Ei siellä juuri voi jutella niille muille. Tanssikursseilla on tapana jutella.
Kuinka monta tarvitset? Täällä olis yks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuntoklubit, MLL perhekahvilat, lastenvaatekirppikset.
Olisi varmaan pitänyt tehdä sittenkin pari tarkennusta aloitukseeni.
Ap
No kerro ne tarkennukset, niin me autetaan vinkeillä.
Hyvännäköisiä, vapaita, fiksuja ja lapsettomia naisia pääasiassa haluaisin. Paljon täällä onkin tullut hyviä vinkkejä.
Mistäköhän saisin itse tarvittavaa energiaa taistellakseni painovoimaa vastaan? Tyhjiössä voisin leijailla naisten luokse. Tai he minun...
Ap
Oletko sinä hyvännäköinen?
Niin arvelinkin. Fiksuus selvisi jo.
On kyllä aika epätodennäköistä että ap et ole löytänyt ketään naista. Etkö todellakaan ole huomannut miten epätoivoisia suurin osa naisista on? Miesten huomion takia tehdään ihan mitä vaan.
Naisia on hirveän paljon enemmän kuin miehiä, niin miksi et löydä seuraa? Naisillehan se vaikeata on, ei miehille. Riittää kun olet vaan mies, niin naiset lankeaa jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Salsatanssikurssit, varsinkin paritanssisalsa.
Kävin yhdellä paritanssisalsakurssilla poikaystäväni kanssa. Osallistujista vain kaksi oli miehiä, kaikki muut naisia, suurin osa selvästi siellä toivoen tapaavansa miehiä. Ja kun tanssit vaativat parin kanssa tanssimista, niin niillä kahdella miehellä oli kova kysyntä! Kurssi oli siis ihan aloittelijoille, joten voi mennä ilman mitään aikaisempaa taustaa. Suosittelen!
Noh tämäkin hieman riippuu. Itse olen ollut parisalsan alkeet kurssilla ja joka kerralla taisi miehiä olla yksi tai kaksi enemmän kuin naisia, joskus enemmänkin
Olen harrastanut lähes kaikkea, mitä tässä ketjussa on mainittu ja joitakin juttuja tosi sitkeästi ja pitkään.
Kommentoinpa esim.tuota tanssiasiaa: tanssimaan ei välttämättä kannata lähteä jos itse laji ei kiinnosta. Joidenkin mielestä tämä näkyy päältä, mutta en ole itse tästä varma. Joka tapauksessa ainakin yksilötansseissa osallistujilla on yleensä kova kiire päästä takaisin kotiin tai muihin hommiin tunnin jälkeen plus että joidenkin lajien tunneilla suurin osa osallistujista on alaikäisiä, vaikka kyse olisi periaatteessa aikuisten tunneista. Useimmissa lajeissa näin ei kuitenkaan ole ja ikärajat ovat selvempiä riippuen siitä missä harrastaa.
Tietysti jos asuu ei-niin-suuressa kaupungissa, on aina mahdollisuus, että törmää ja verkostoituu samojen ihmisten kanssa vapaa-aikana ja jos yhdistys tai seura järjestää varsinaisten opetustuntien lisäksi myös juhlia, näytöksiä, talkoita tms. niin niissä on tietysti lisää mahdollisuuksia tutustumiseen. Mutta jos kyse on tapahtumaluontoisesta tai esim.työväenopiston kurssista, vaihtuvuus henkilöissä on suurta ja ryhmähenkeä ei samalla tavalla ole, vaikka joskus noissakin järjestetään virallisten opetustuntien lisäksi mahdollisuus esiintymiseen kurssikaverien kanssa. Eli tutustumismahdollisuudet näissä vaativat hienovaraista taktikointia tai tuuria eli myöhempi törmääminen tunnin jälkeen tms.
Paritanssi on siinä mielessä vaativampaa, että siinä mies on vastuussa myös naisen mielialasta ainakin osittain yrittämällä johtaa tanssia, kun taas yksilötunneilla jokainen vain seuraa opettajaa ja keskittyy omaan tekemiseensä. Toisaalta taas urheilullisissa yksilötansseissa yli 30 vuotiaat naiset ovat harvinaisempia.
Kaupungista riippuen kielikurssit ovat eläkeläisvetoisia ja 30-40v on siellä nuoriso-osastoa. Tilanne voi olla erilainen kaupungissa, jossa on kielikoulutusta yliopistossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvännäköisiä, vapaita, fiksuja ja lapsettomia naisia pääasiassa haluaisin. Paljon täällä onkin tullut hyviä vinkkejä.
Mistäköhän saisin itse tarvittavaa energiaa taistellakseni painovoimaa vastaan? Tyhjiössä voisin leijailla naisten luokse. Tai he minun...
Ap
Ikäluokassa 30-40 lapsettomat naiset (ja miehet) taitaa olla aikalailla vähemmistöä, etenkin jos sinkkuja mielit. Suurin osa tuossa iässä on jo lisääntynyt. Ei tule mieleen oikein nyt harrastusta, johon erityisesti lapsettomat tuon ikäiset hakeutuisi. Facebookin vela-ryhmä?
30-vuotiaista miehistä selvä enemmistö on vielä lapsettomia. Ja osuus kasvaa vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi sitä yliopistoa rajannut pois, olisin voinut auttaa.
Siellä on paikkoja, joista jokainen halukas mies löytää itselleen puolison.
Ei nyt yliopistossa kovin paljon enää tuonikäisiä naisia ole. Tosin niillä aloilla voi olla vähän enemmän, mihin on kaikkein vaikeinta päästä sisään. Mutta useimmilla naisilla on tuossa iässä opinnot jo takana. Lisäksi niistäkin, jotka vielä tuolla iällä opiskelevat, on valtaosa varattuja ja ainakin osa perheellisiäkin.
Jos aloittajan ikähaarukka olisi nuorempi, sitten voisi suositella yliopistoa.
Vierailija kirjoitti:
Salsatanssikurssit, varsinkin paritanssisalsa.
Kävin yhdellä paritanssisalsakurssilla poikaystäväni kanssa. Osallistujista vain kaksi oli miehiä, kaikki muut naisia, suurin osa selvästi siellä toivoen tapaavansa miehiä. Ja kun tanssit vaativat parin kanssa tanssimista, niin niillä kahdella miehellä oli kova kysyntä! Kurssi oli siis ihan aloittelijoille, joten voi mennä ilman mitään aikaisempaa taustaa. Suosittelen!
Minä ole hitsari. Käyn raskaissa töissä, kuuntelen deathmetallia ja en tykkää tanssimisesta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Dick pickejäsi kaupan ilmoitustaululle viet.
Kiitos ideasta, Yoda. Voinko minä viedä puhelinnumerolla varustetun pillunkuvan?
Vierailija kirjoitti:
Jooga on huono jos seuraa etsit. Ei siellä juuri voi jutella niille muille. Tanssikursseilla on tapana jutella.
Kaverini ylistää jatkuvasti, että miehenä on mahtavaa kun suurin osa ryhmäläisistä on hyvännäköisiä nuoria naisia. Silmänruokaa kuulemma riittää miehille
Ap, mihin tarvitset paljon naisia? meinaatko perustaa haaremin? naisten jalkapallojoukkueen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dick pickejäsi kaupan ilmoitustaululle viet.
Kiitos ideasta, Yoda. Voinko minä viedä puhelinnumerolla varustetun pillunkuvan?
Osta dildo, tai luokseni tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Mua jäi vaivaamaan, että ethän sä oikeasti luule ettei painovoima toimi tyhjiössä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mihin tarvitset paljon naisia? meinaatko perustaa haaremin? naisten jalkapallojoukkueen?
Naiset on hiljakseen kranttuja eikä se yksi ainoa välttämättä ole juttutuulella.
t.eri
Ai saadakseen pim#ppiä, pitäisi mennä yliopistoon. Aika kyseenalaiset motiivit kyllä.