Mistä opiskelupaikoista tai harrastuksista ym. löytyisi paljon 30-40v naisia?
Siinä se kysymys olikin, ei tässä varmaan mitään sen kummempaa taustietoa tai motiiveja tarvitse antaa. En jaksaisi mennä yliopistoon kuitenkaan. No, kerrotaan nyt sen verran että vaikka minustakin löytyy monia vikoja olen kuitenkin ihan fiksu ja hyväkäytöksinen mieheksi.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Naisten kuntoklubit, MLL perhekahvilat, lastenvaatekirppikset.
Olisi varmaan pitänyt tehdä sittenkin pari tarkennusta aloitukseeni.
Ap
Tanssi, jooga, kansalais-tai työväenopiston käsityö tai kielipiirit. Vaellus ym. Luontoharrastajat. Mikä tahansa urheiluseura, jossa lapsille toimintaa. Maa-ja kotitalousnaiset, Martat. Eri sairauksien tukijärjestöt. Onhan näitä.
Mikä tahansa ryhmäliikuntatunti käy.
Paljon löytyy myös futiskenttien laidoilta.
Salsatanssikurssit, varsinkin paritanssisalsa.
Kävin yhdellä paritanssisalsakurssilla poikaystäväni kanssa. Osallistujista vain kaksi oli miehiä, kaikki muut naisia, suurin osa selvästi siellä toivoen tapaavansa miehiä. Ja kun tanssit vaativat parin kanssa tanssimista, niin niillä kahdella miehellä oli kova kysyntä! Kurssi oli siis ihan aloittelijoille, joten voi mennä ilman mitään aikaisempaa taustaa. Suosittelen!
Itse oon kaupan alalla opiskelemassa, aikamoisia kissoja löytynee meidänkin ryhmästä...
senyt on taas tietysti että mistä kukin tykkää, saa tykkää myös muhkummasta, eiole minulta poies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No kerro ne tarkennukset, niin me autetaan vinkeillä.
Siis jos MLL perhekahvilaan tai lastenvaatekirppikselle et uskalla mennä, vaikka niissä on paljon juuri 30-40 -vuotiaita naisia, niin sanoisin että paritanssikurssi. Ihan sellainen perus tanssikurssi siis, jossa opetetaan valssit ja tangot. Niissä on paljon sinkkunaisia ilman paria ja kursseille todella kaivattaisiin miehiä ilman paria pariksi näille naisille. Aiempaa tanssitaitoa ei vaadita, jos menee ihan alkeiskurssille.
Dick pickejäsi kaupan ilmoitustaululle viet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvännäköisiä, vapaita, fiksuja ja lapsettomia naisia pääasiassa haluaisin. Paljon täällä onkin tullut hyviä vinkkejä.
Mistäköhän saisin itse tarvittavaa energiaa taistellakseni painovoimaa vastaan? Tyhjiössä voisin leijailla naisten luokse. Tai he minun...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvännäköisiä, vapaita, fiksuja ja lapsettomia naisia pääasiassa haluaisin. Paljon täällä onkin tullut hyviä vinkkejä.
Mistäköhän saisin itse tarvittavaa energiaa taistellakseni painovoimaa vastaan? Tyhjiössä voisin leijailla naisten luokse. Tai he minun...
Ap
Ikäluokassa 30-40 lapsettomat naiset (ja miehet) taitaa olla aikalailla vähemmistöä, etenkin jos sinkkuja mielit. Suurin osa tuossa iässä on jo lisääntynyt. Ei tule mieleen oikein nyt harrastusta, johon erityisesti lapsettomat tuon ikäiset hakeutuisi. Facebookin vela-ryhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nettideittailu. Se on kätevää sekä täysin normaalia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ikäluokassa 30-40 lapsettomat naiset (ja miehet) taitaa olla aikalailla vähemmistöä, etenkin jos sinkkuja mielit. Suurin osa tuossa iässä on jo lisääntynyt. Ei tule mieleen oikein nyt harrastusta, johon erityisesti lapsettomat tuon ikäiset hakeutuisi. Facebookin vela-ryhmä?
Riippuu paikkakunnasta. Ainakaan Helsingissä ei ole mitenkään vaikeaa, paljon lapsettomia sinkkuja tuossa ikäryhmässä.
Omasta kokemuksesta sanon jooga. On kyllä muunkin ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tää voisi olla aika hyvä. Pitäisi ensin jotenkin innostua tuosta. Olen myös hieman ujo, eli tuommoinen ryhmävenyttely pelottaa ajatuksena jostain syystä.
Ap
Jos et olisi sitä yliopistoa rajannut pois, olisin voinut auttaa.
Siellä on paikkoja, joista jokainen halukas mies löytää itselleen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se kysymys olikin, ei tässä varmaan mitään sen kummempaa taustietoa tai motiiveja tarvitse antaa. En jaksaisi mennä yliopistoon kuitenkaan. No, kerrotaan nyt sen verran että vaikka minustakin löytyy monia vikoja olen kuitenkin ihan fiksu ja hyväkäytöksinen mieheksi.
Mutta enkeliksi tai jumalaksi ei niin fiksu tai hyväkäytöksinen?
Kansalaisopiston kursseilta löytyy paljon naisia ja eri harrastuksia valokuvauksesta kalastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää voisi olla aika hyvä. Pitäisi ensin jotenkin innostua tuosta. Olen myös hieman ujo, eli tuommoinen ryhmävenyttely pelottaa ajatuksena jostain syystä.
Ap
Nuo paritanssikurssit voisi silloin toimia. On helpompi puhua ihmisille kun se kuuluu harrastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nettideittailu. Se on kätevää sekä täysin normaalia nykyään.
Nykyään kaikesta epänormaalista on yritetty tekemällä tehdä "normaalia"