Metoo-liikkeen ”perustaja” kehottaa naisia seksilakkoon
Kommentit (43)
” Suojelkaa vaginoitanne, naiset. Miehet korkeissa valta-asemissa yrittävät laillistaa ne, Milano kirjoittaa Twitterissä.”
Vierailija kirjoitti:
Alyssa Milano ei aloittanut metoota, vaan Tarana Burke.
Mie sen alotin.
Ultraäänilaitteilla voidaan sikiön suhteellisen kehittyneistä kasvoista saada kuvaa. Milano voisi ensin katsella kuvia niistä tulevista ihmisistä ennen kuin alkaa puolustella aborttia.
Suomessa on mielestäni hyvä aborttilaki, joten en katso tarpeelliseksi alkaa seksilakkoon.
Erikoista koska Alyssa Milano sai TV-rooleja koska seksikäs nainen ja varmaan lähinnä miehiltä.
No, sellaista se joskus on.
Just. Eli koko homma oli jonkun äärifeministin agiaatiota. Tunnistaa, siitä kun jatkaa agitaatiota äärimmäisyyksiin.
Mulla on jo seksilakko. Mies tottelee paremmin, kun osaa vetää oikeista naruista.
Valta taitaa olla aika huumaannuttavaa, tälläkin naisella kilahtanut nuppiin kun huomannut että voi käskeä naisväkeä tekemään kaikenlaista. Ja seksillähän niitä miehiä tosiaan kiristetään, eihän naiset itse seksistä varmaan sitten nauti yhtään kun seksilakkoon aletaan tostavaan.
Hah! Ettäkö naiset sanoisivat alfoille ei!? Ei tule mitään.
Alyssa Milanon pesä on soudettu puhki? Aika hot oli ainakin aikoinaan.
Tuohan ois loistava asia. Loppuis se yhteiskunnan degeneraatio, kun ympäriinsä paneskelu vähenisi
Vierailija kirjoitti:
Tehän olette jo seksi lakossa
AV-mammat ovat kaikessa edelläkävijöitä.
Metoo on iso vitsi. Parodiahorisontti on ylitetty ja maailma on sekaisin.
Metoon saavutukset Suomessa oli pääagitaattorin osoittautuminen valehtelijaksi ja Metsäketo-casen tuomiot.
Mie voin kanssa ruveta seksilakkoon. Tosin se on jatkunut jo 41 vuotta
M41
Hyvällä asialla hän on. Muotoili väärin mutta kohulla sai näkyvyyttä asialle josta on hyvä puhua ja pitää meteliä.
Vierailija kirjoitti:
” Suojelkaa vaginoitanne, naiset. Miehet korkeissa valta-asemissa yrittävät laillistaa ne, Milano kirjoittaa Twitterissä.”
Haaste: Suojelkaa vaginoitanne jännämiehiltä.
Jos asuisin Georgiassa niin ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin seksilakko. Ei naisille muita vaihtoehtoja anneta jos haluavat itse päättää vartaloistaan.
Alyssa Milano ei aloittanut metoota, vaan Tarana Burke.