Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika monta Curly Girl -ihmistä tuli vastaan markettireissulla...

Vierailija
12.05.2019 |

Ei ole kaunistus sellainen kampaamaton tukka lainkaan. En ymmärrä tätä hullutusta.

Kommentit (201)

Vierailija
61/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ohuet ja harvat hiukset ja niitä irtoaa runsaasti pestessä. Sopiiko tuo curlygirl minulle?

62/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suoratukkaiset kirjoittelee Face-ryhmiin miten ovat ''saamassa korkkiruuvit takaisin'' :D Saamassa takaisin? Missä ne ovat olleet? Kihara hius ei suoristu ihan itsekseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ohuet ja harvat hiukset ja niitä irtoaa runsaasti pestessä. Sopiiko tuo curlygirl minulle?

Suflaatittomaan shampooseen vaihtaminen voi auttaa, koska sulfaatti aiheuttaa kaljuuntumista.

Vierailija
64/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekkavalas kirjoitti:

Ja suoratukkaiset kirjoittelee Face-ryhmiin miten ovat ''saamassa korkkiruuvit takaisin'' :D Saamassa takaisin? Missä ne ovat olleet? Kihara hius ei suoristu ihan itsekseen. 

Omani olivat paksun silikoonikerroksen alla.

Vierailija
65/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä luonnonkiharaa, joka kuitenkin suoristuu, koska paksut ja pitkät hiukset. Lyhyenä on tosi vahva kihara.

Olen jo 20 vuotta kosteana puristellut hiuksia ylöspäin muotovaahdon avulla, jos haluan näkyvämmän kiharan, joka pysyy. Silikonit ja sulfaatit eivät kuulu hiustenhoitotuotteisiini. Eivät nämä opit mitään uutta ole, nyt vaan noussut ilmiöksi, kun aiheesta on kirjoiteltu. Kiva jos ihmiset saavat oivalluksia tästä.

Muotovaahto kuivattaa ja ahieuttaa kaljuuntumista.

Päivän paras :DD Juu, ja hiuslakka aiheuttaa suonikohuja.

Kaljuunnu ihan rauhassa, ei ole minun ongelmani :)

Okei, yritän kovasti. Vasta 25 vuotta käyttänyt muotovaahtoa lähes päivittäin ja vieläkin hiukseni ovat todella paksut ja luonnonkiharatkin vielä :( Hitsin hitsi. Väärä merkki varmaan tai jotain?

Kaljuuntumista aiheuttavat myös muu hiustenkäsittely, kemikaalit, hiustenpidennykset jne. Kyllä se sinullakin kohta alkaa, ole huoleti :)

Tällä nerokkaalla perustelulla n. 90% suomalaisista naisista kaljuuntuisi jossain kohtaa elämäänsä. Jännä kun kaljuja naisia harvemmin näkee... Kunhan nyt sanon.

Näen usein keski-ikäisiä naisia, joilla on kaljun alku.

Vierailija
66/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla kuin Vauvalla en ole nähnyt että metodia väitettäisiin suorien hiusten kihartajaksi. täällä sitä jaksetaan jankuttaa. Eikö muuten synny riittävää väittelyä vai?

https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/kauneus/nyt-jopa-suorahiuks…

67/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miekkavalas kirjoitti:

Sittenhän kiharapäät, jotka haluavat suoran tukan, pääsevät siihen käyttämällä vaan silikonimömmöjä. Suoristusraudat lienee täysin turhia? 

Vierailija
68/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on luonnonkiharaa, niin näyttää monesti kovin kauniilta. Ne taas, jotka eivät hyväksy suoria hiuksiaan... eih.

Vierailija
69/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekkavalas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miekkavalas kirjoitti:

Sittenhän kiharapäät, jotka haluavat suoran tukan, pääsevät siihen käyttämällä vaan silikonimömmöjä. Suoristusraudat lienee täysin turhia? 

Omat kiharani suoristuvat kun käytän silikoonipitoista shampoota ja harjaan hiukset märkinä suoriksi. Hiuslaatu vaikuttaa kiharuuteen. Afrot tarvitsevat suoritusraudan mutta ohuempi hiuslaadun saa suoraksi helpommin.

Vierailija
70/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös luonnonkiharat ja en käytä tuota metodia, koska tulee melko kalliiksi myös. Mietin vaan, että kuinkahan moni tuolla ajattelee että "tuokin varmaan käyttää sitä cg-metodia".

Minä taas vähän pelkään sitä, että joku uudelleensyntynyt tulee neuvomaan minua hiustenhoidossa. Hiukseni ovat erittäin hyvässä kunnossa, mutta pienelläkin provokaatiolla niistä saa hattaran. Pellavalimaa en suostu edes kokeilemaan.

Vierailija
71/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta sanoa. Riippuu mm.siitä onko hiuslaatu kihartuva, taipuva ja huokoinen.

Vierailija
72/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yks taipuisien ja kihartuvien hiusten hoitometodi jaksaa ärsyttää näin paljon? että täytyy oikein "vastustaa kaiken maailman villityksiä"?

Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
73/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yks taipuisien ja kihartuvien hiusten hoitometodi jaksaa ärsyttää näin paljon? että täytyy oikein "vastustaa kaiken maailman villityksiä"?

Mikä teitä vaivaa?

Älä muuta viserrä. Joko kiharahiuksiset haluavat olla ainutlaatuisia tai suorahiuksiset ovat kateellisia.. Todennäköisemmin itseään vihaava trolli joka saa kiksejä kiusaamisesta ja muiden arvostelemisesta.

Vierailija
74/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö kaikki tätä metodia käyttävät suihkussa aamuisin? Vai menettekö tosiaan ne geelit ja mömmöt päässä nukkumaan yön yli 😳

Vierailija
75/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla kuin Vauvalla en ole nähnyt että metodia väitettäisiin suorien hiusten kihartajaksi. täällä sitä jaksetaan jankuttaa. Eikö muuten synny riittävää väittelyä vai?

Ei muuten väitetä tässäkään, usko tai älä. Sisälukutaitoa.

Vierailija
76/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä luonnonkiharaa, joka kuitenkin suoristuu, koska paksut ja pitkät hiukset. Lyhyenä on tosi vahva kihara.

Olen jo 20 vuotta kosteana puristellut hiuksia ylöspäin muotovaahdon avulla, jos haluan näkyvämmän kiharan, joka pysyy. Silikonit ja sulfaatit eivät kuulu hiustenhoitotuotteisiini. Eivät nämä opit mitään uutta ole, nyt vaan noussut ilmiöksi, kun aiheesta on kirjoiteltu. Kiva jos ihmiset saavat oivalluksia tästä.

Muotovaahto kuivattaa ja ahieuttaa kaljuuntumista.

Päivän paras :DD Juu, ja hiuslakka aiheuttaa suonikohuja.

Kaljuunnu ihan rauhassa, ei ole minun ongelmani :)

No herranen aika. Siis varmaan mikä tahansa tuote voi aiheuttaa hiustenlähtöä jos sitä kerrostaa päänahkaan tolkuttomasti, oli se sitten muotovaahto tai kuivashampoo tms, ja ei pese päänahkaa koskaan kunnolla. Mutta normaalissa käytössä ei tosiaan aiheuta kaljuuntumista. Turhaan levität tuollaista tietoa.

Vierailija
77/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten väitetä tässäkään, usko tai älä. Sisälukutaitoa.

Tuossa on oikein kuvien kanssa pari selvästi suorahiuksista ihmistä. Sekä ennen että jälkeen -kuvissa. Kuinka monen muuten luulet osaavan hahmottaa otsikosta ja alaotsikosta sen, että hiusten pitää olla huonosti hoidetut kiharat hiukset, jotta niistä saa aikaan kiharaa?

Vierailija
78/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä typerin ketju mihin oon itse ollut osallisena. Kiitos, anteeksi, mukavat äitienpäivänjatkot ja hyviä ploppauksia vaan kaikille. Hyvää jatkoa myös kaikille työttömille suoristusraudoille ja toimettomille sulfaattishampoille siellä kampaamojen hyllyillä.

Vierailija
79/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa?

No onhan se vähän erikoista, että aikuiset ihmiset lähtevät, ilmeisen kritiikittömästi, mukaan kaikenlaisiin hullutuksiin mitä iltapäivälehdissä ja somessa milloinkin keksitään. Tällä viikolla kuljetaan liimalettinä ”kiharapilven” kanssa ja ensi viikolla joku keksii, että hiusten pitääkin olla tikkusuorat. Ihan sama mulle mitä kukankin touhuaa, mutta kieltämättä pidän aika lapsellisina lampaina ihmisiä, jotka juoksee tällaisten villitysten pillin tahtiin.

Vierailija
80/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva varmaan itsekin "leimautua" cg-hurahtaneeksi vain siksi, että sattuu olemaan laineikas ja pörröinen tukka... No, olen toki itsekin hurahtanut sen verran, että vaihdoin sulfaatittomaan shampooseen ja jätin silikonit pois. Pari kertaa kokeilin geeliä tai muotovaahtoa, tulos oli järkyttävä lähmäpää. Pelkkä hoitoainepesukaan ei mielestäni sovi taipuisalle hiukselle, varmaan kunnon kiharalle sopii paremmin.

Taipuisan, ohuehkon tukan hoitaminen on ärsyttävää enkä ainakaan itse ole löytänyt sopivaa metodia. Cg-shampoot ja hoitoaineet tuntuvat vähän auttavan, mutta ei tätä tukkaa voi harjaamatta jättää tai se näyttää epäsiistiltä ja takkuiselta. Sitten kun harjaa, tukka on kamalan pörröinen ja menee osittain pitkin päätä ja osittain leijailee ties missä. Suihkutettava hoitoaine pelastaa hiukan, mutta ei tarpeeksi. Kaikki muotovaahdot ym vetävät tukan ohuille taipuisille soiroille = näyttää karmealta.

Suoristusrauta on toki toimiva ja saa hiukset vähän siistimmän näköisiksi, kun suoristamisen jälkeen suihkii hoitoainetta ja lakkaa. Jatkuva lämpökäsittely vaan ei tee kovin hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi