Aika monta Curly Girl -ihmistä tuli vastaan markettireissulla...
Ei ole kaunistus sellainen kampaamaton tukka lainkaan. En ymmärrä tätä hullutusta.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä villitystä ja aineiden määrää minkä laittavat päähänsä. Saman tuloksen saa niin helposti kun tukan märkänä letittää pienille leteille ja nukkuu yön niin. Tai kierretään pitkä tukka vähän kosteana nutturalle tai kahdelle ja on sitten ihana aamulla kun avataan. Näitä konsteja olen käyttänyt aina ja toimii eikä tarvitse mitään ihmeaineita ostaa.
Pääsen paljon helpommalla kun käytän oikeita pesuaineita. Kiharat hiukseni näyttäisivät hassuilta levityksen jälkeen. Tästä ketjusta voi hyvin päätellä CG ei ole kaikille tuttu.
CG on menetelmä jolla kihara hiuksiset hoitavat hiuksia. Suorat hiukset eivät muutu kihariksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäisille tämä juttu on? En tiedä enkä ole kuullut aiheesta mistään muualta kuin täältä palstalta, eli en sanoisi villitykseksi ;)
Et sitten kovin paljon muuta mediaa seuraa, jos av on ainoa paikka missä olet tähön ilmiöön törmännyt.
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006095508.html
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/kauneus/testasimme-hehkutet…
https://www.kaksplus.fi/blogit/mutsison/2019/04/21/curly-girl-method-no…
https://m.facebook.com/groups/948421631973000/
https://www.lily.fi/blogit/nude/curly-girl-method-kiehtova-hoitorutiini…
Jne.
Nyt on kiharat taas muodissa ja trendiporukka änkeää päähänsä vaikka mälliä, jos sillä saa kiharat. Itse käytän kiharrinta tai papiljotteja, joskus foliota.
En ymmärrä massaihmisiä
Tehdään se mikä muka ’in’ vaikka pitäisi vain löytää oma tyyli ja olla oma itsensä.
Näin minulla ja hyvin menee;)
En seuraa mitään muotia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä villitystä ja aineiden määrää minkä laittavat päähänsä. Saman tuloksen saa niin helposti kun tukan märkänä letittää pienille leteille ja nukkuu yön niin. Tai kierretään pitkä tukka vähän kosteana nutturalle tai kahdelle ja on sitten ihana aamulla kun avataan. Näitä konsteja olen käyttänyt aina ja toimii eikä tarvitse mitään ihmeaineita ostaa.
Hei ihan mahtavaa että toimii sun hiuksissa! Ja niin, tämähän on niin perusjuttu että kaikki tietävätkin jo tämän kukkasia muutenkin. Vaan kun on hiuslaatuja jotka tarvitsevat enemmän. Siksi CG. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kiharat taas muodissa ja trendiporukka änkeää päähänsä vaikka mälliä, jos sillä saa kiharat. Itse käytän kiharrinta tai papiljotteja, joskus foliota.
Foliohattu on kyllä joskus tarpeellinen👽
Mulla on luonnonkihara tukka. Inhoan tuollaisia "kiiltäviä korkkiruuveja" ja kaikenlaistan tököttien käyttöä. Päänahkani ärtyy aineista. Itse tykkään juurikin harjata ne esim. lettikiharat auki, sillä hiukseen tulee volyymia moninkertaisesti. Varmaan korkkiruuvit on ihan jees hyvin paksuissa hiuksissa, itse en tykkää ja olen mieluimmin "rölli".
Minäkin laitan tukan yöksi letille/nutturalle ja olen hyvin laiska muuhun hoitoon liittyen. CO-pesua olen kyllä harrastanut joskus.
Minulle sanoi jo vuosia sitten kampaaja, että taipuisaa/luonnonlaineista hiusta saa kiharammaksi oikeilla tuotteilla.
Lapsena minulla oli vain niskassa kiharaa, teini-iästä lähtien ja nyt kolmevitosena tuntuu vuosi vuodelta kihartuvan entisestään, ja käytän ihan vaan Redkenin kosteuttavia/korjaavia, en mitään erityisia cg-tuotteita. Muotoilutuotteita en käytä juuri lainkaan, lakkaa joskus juhlissa.
Ja todellakin kampaan hiukseni, tosin aina vain harvalla kammalla. Kostealla kelillä kihartuvat ulkona itsestään. Koskaan ei tarkalleen tiedä millainen kampaus tänään on :D
Ihmiset varmaan pitää muakin tämmöisenä curly girlinä. Oikeasti mulla on aivan poikki suora tukka, enkä usko että nuo metodit sitä juuri auttaisi. Oon vaan hurahtanu kokeilemaan erilaisia yökiharoita ja välillä tulee aivan pelle afro... (Eikä auta että väri on kirkkaan punainen)
Kävin tänään ihmisten ilmoilla, en ollut cg vaan tukkani oli vaan paskanen.685
Jumpe. Joitakuita kismittää kun jotkut toiset on löytäneet itelleen sopivan hiustenhoito tavan?
Ette voi olla tosissanne täällä...
Vierailija kirjoitti:
Jumpe. Joitakuita kismittää kun jotkut toiset on löytäneet itelleen sopivan hiustenhoito tavan?
Ette voi olla tosissanne täällä...
Naureskelen samaa. Jollakin on raskas elämä kun pitää vetää herneen nenään toisen hiustenhoidosta.
Jättääkö ne oikeasti paksut hoitoaineet hiuksiin? Nehän kuuluu huuhtoa suihkussa. Hyi hele. Muutenkin ihan järkyttävää tuhlausta, jos menee monta purkkia viikossa.
Niin, miksi se on parempi jos kihartaa, suoristaa, muotoilee, käyttää whatever aineita, mutta auta armias, jos ihmiset haluavat kokeilla cg-oppien mukaan hiusten hoitamista?
Onko vaikka hiusten jatkuva suoristaminen villitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen paljon helpommalla kun käytän oikeita pesuaineita. Kiharat hiukseni näyttäisivät hassuilta levityksen jälkeen. Tästä ketjusta voi hyvin päätellä CG ei ole kaikille tuttu.
CG on menetelmä jolla kihara hiuksiset hoitavat hiuksia. Suorat hiukset eivät muutu kihariksi.
En tiedä onko tämä taas vaan joku suomalaisten omituisuus, kun tuota metodia näyttää täällä suosivan nimenomaan ei-kiharapäät ja siksipä ne hiukset onkin kaukana luonnollisesta kiharapilvestä ja muistuttavat lähinnä rasvassa uitettua takkuuntunutta rastaa.
Ja just nämä rastapäät möyhyää fanaattisimmin uusista ihanista luonnonkiharista hiuksistaan.
vai mo valitettavasti kaikkeen muotihömppään ekana menossa
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäisille tämä juttu on? En tiedä enkä ole kuullut aiheesta mistään muualta kuin täältä palstalta, eli en sanoisi villitykseksi ;)
Keski-ikäisillä näkyy eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CG on menetelmä jolla kihara hiuksiset hoitavat hiuksia. Suorat hiukset eivät muutu kihariksi.En tiedä onko tämä taas vaan joku suomalaisten omituisuus, kun tuota metodia näyttää täällä suosivan nimenomaan ei-kiharapäät ja siksipä ne hiukset onkin kaukana luonnollisesta kiharapilvestä ja muistuttavat lähinnä rasvassa uitettua takkuuntunutta rastaa.
Ja just nämä rastapäät möyhyää fanaattisimmin uusista ihanista luonnonkiharista hiuksistaan.
Bloggarit tekevät nykyään mitä tahansa saadakseen juttuja ja lukijoita. Eräskin rouva bloggasi CG ja yhtäkkiä hiukset olivat kiharat. Aikaisemmin piikki suora tukia muuttui kiharaksi kuin kihartimella tehdyksi. Lisäksi suositellaan tuotteita jotka eivät oikeasti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisillä näkyy eniten.
Tai luulet vaan, koska heillä on se aito luonnonkihara, jota eivät (enää) viitsi suoristaa.