Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika monta Curly Girl -ihmistä tuli vastaan markettireissulla...

Vierailija
12.05.2019 |

Ei ole kaunistus sellainen kampaamaton tukka lainkaan. En ymmärrä tätä hullutusta.

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset saavat minut aina tuntemaan myötähäpeää. Jos ymmärrystä kaipaat, opiskele mistä CG:ssa on kyse, älä nillitä netissä kuinka et ymmärrä. Jos taas ihmettelet miksi ihmiset haluavat sitä kokeilla ja osalle se jääkin rutiiniksi, no sama neuvo pätee siihenkin.

Jos taas haluat vain taivastella ja kauhistella, kertoo sinusta enemmän kuin kiharatukkaisista.

Olen lukenut metodista ja tiedän mistä siinä on kyse. Se mitä kyseenalaistan on hiusten ulkonäkö tätä metodia käytettäessä, minun silmiini ei näytä kauniilta. Jos sinulla on eri mielipide, niin ok, mutta älä sinäkään ala nillittämään.

Eli olet nähnyt marketissa jokusen ei-niin-onnistuneen tapauksen, joita et kuitenkaan ole nähnyt ilman CG-muotoilua ja leimaat koko homman? No, ihan miten vaan..

Vierailija
22/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minulla on ollut luonnonkihara marketissa jo 30 vuotta. Ei se luonnonkihara kampaamalla suoristu, eikä sen ole tarkoituskaan suoristua. Luonnonkihara on luonnonlahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ihmiset hurahtaa käsittämättömiin asioihin. Takana on yleensä onnistunut markkinointi tai viraaliksi noussut kuva, video yms, jolla sitten luodaan ostotarve. En minäkään ymmärrä tätä kulmakarvavillitystä, jossa itselle piirretään toukkamaiset kulmat kehystämään kasvoja. Mutta niinvaan myydään kulmakarvakyniä, puutereita ja harjoja. Sitten tämä fitnessbuumi. Taas myydään treeniohjelmia, ruokaohjelmia, proteiini-sitä sun tätä tuotteita, ja ihmiset rientävät ostamaan. Tai pyllybuumi (myydään kaikenmaailman pakaratreenejä). Nyt sitten myydään hiustuotteita, joilla saat luonnonkiharat, vaikka hiukset ovat piikkisuorat.

Aivan ihmeellistä huuhaata. Suosittelen kaikkia katsomaan peiliin, ja löytämään ne itsestä hyvät puolet, joita korostaa. Hyvässä lykyssä löydät sopivan markkinaraon, ja rikastut myymällä tuotteita, joilla muutkin saavuttavat saman. Koska tuotteillahan tuo hyvä piirre saatiin aikaan, ei sillä, että baby you were born this way.

Muuten ehkä tekstisi on asiaa, mutta ei tässä ole kyse siitä, että piikkisuorasta tehdään kiharaa. Vaikka joku valopää sen niin käsittäisikin.

Vierailija
24/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää "vaikee" aihe. Montako aloitusta tarvitaan että ne joitten on aina ihmeteltävä "villityksiä" saavat tarpeekseen.

Kyse nyt on kuitenkin ihan vain hiustenhoidosta.

Vierailija
25/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ihmiset hurahtaa käsittämättömiin asioihin. Takana on yleensä onnistunut markkinointi tai viraaliksi noussut kuva, video yms, jolla sitten luodaan ostotarve. En minäkään ymmärrä tätä kulmakarvavillitystä, jossa itselle piirretään toukkamaiset kulmat kehystämään kasvoja. Mutta niinvaan myydään kulmakarvakyniä, puutereita ja harjoja. Sitten tämä fitnessbuumi. Taas myydään treeniohjelmia, ruokaohjelmia, proteiini-sitä sun tätä tuotteita, ja ihmiset rientävät ostamaan. Tai pyllybuumi (myydään kaikenmaailman pakaratreenejä). Nyt sitten myydään hiustuotteita, joilla saat luonnonkiharat, vaikka hiukset ovat piikkisuorat.

Aivan ihmeellistä huuhaata. Suosittelen kaikkia katsomaan peiliin, ja löytämään ne itsestä hyvät puolet, joita korostaa. Hyvässä lykyssä löydät sopivan markkinaraon, ja rikastut myymällä tuotteita, joilla muutkin saavuttavat saman. Koska tuotteillahan tuo hyvä piirre saatiin aikaan, ei sillä, että baby you were born this way.

Näin pitkän jaksoit kirjoittaa tietämättä mistä CC:ssä on kyse.

Vierailija
26/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin pitkän jaksoit kirjoittaa tietämättä mistä CC:ssä on kyse.

Tiedän ainakin sen, että se on CG (Curly Girl), eikä CC (Curly Cirl?).

Vierailija
27/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viikonloppuna ole sen kummempaa ohjelmaa kuin Prismassa käyminen, en minäkään tee hiuksille mitään. Laitosta riippumatta laineikkaat hiukseni ovat kaikkea mahdollista upean ja karmean väliltä ilmankosteudesta ja tähtien asennosta riippuen.

Saatan kokeille curly girliä joskus jos ylimääräistä energiaa on hiusten ajatteluun tai sitten en. En pidä hiuksissa olevista ylimääräistä tuotteista olivatpa ne silikonia tai geeliä.

Vierailija
28/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tarviin tauon täältä Vauvalta...

*Häipyy horisonttiin kiharat pehmeästi ja joustavasti pomppien*

Vierailija
29/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä luonnonkiharaa, joka kuitenkin suoristuu, koska paksut ja pitkät hiukset. Lyhyenä on tosi vahva kihara.

Olen jo 20 vuotta kosteana puristellut hiuksia ylöspäin muotovaahdon avulla, jos haluan näkyvämmän kiharan, joka pysyy. Silikonit ja sulfaatit eivät kuulu hiustenhoitotuotteisiini. Eivät nämä opit mitään uutta ole, nyt vaan noussut ilmiöksi, kun aiheesta on kirjoiteltu. Kiva jos ihmiset saavat oivalluksia tästä.

Vierailija
30/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjattuna se kihartuva vasta hirveältä pörröltä näyttääkin. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi luonnollinen on aina olevinaan niin hirveän näköistä. Tai että kuka jaksaa kiinnittää muiden ihmisten hiuksiin niin paljon huomiota?

Vierailija
31/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo metodi vain sitä ettei harjata pesun jälkeen vaan puristellaan muotoilutuotetta kosteisiin hiuksiin ja purisrellaan? Tuotahan tehtiin jo vuonna - 86 kuumimpaan Bon Jovi aikaan 😄

Vierailija
32/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo metodi vain sitä ettei harjata pesun jälkeen vaan puristellaan muotoilutuotetta kosteisiin hiuksiin ja purisrellaan? Tuotahan tehtiin jo vuonna - 86 kuumimpaan Bon Jovi aikaan 😄

Ei.

Vierailija
33/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
34/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä luonnonkiharaa, joka kuitenkin suoristuu, koska paksut ja pitkät hiukset. Lyhyenä on tosi vahva kihara.

Olen jo 20 vuotta kosteana puristellut hiuksia ylöspäin muotovaahdon avulla, jos haluan näkyvämmän kiharan, joka pysyy. Silikonit ja sulfaatit eivät kuulu hiustenhoitotuotteisiini. Eivät nämä opit mitään uutta ole, nyt vaan noussut ilmiöksi, kun aiheesta on kirjoiteltu. Kiva jos ihmiset saavat oivalluksia tästä.

Muotovaahto kuivattaa ja ahieuttaa kaljuuntumista.

Vierailija
35/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotovaahto kuivattaa ja ahieuttaa kaljuuntumista.

Ei jumalauta😆

Vierailija
36/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Niin pesu muovittomalla aineella on vielä? Eli vaikka Linna tuotteilla?

Vierailija
37/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että ne oli nimenomaan "curly girl -ihmisiä"? Saattoivathan ne olla ihan vain ihmisiä, jotka ovat laittaneet äitienpäivän kunniaksi vähän tiukempaa paplaria tai sormikiharaa yöksi.

Vierailija
38/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, mikä omalle tukalle sopii. Minulla on tyypillinen suomalainen ohuehko hiuslaatu, ja curly girlin innoittamana selvitin juuri äsken takkutukkani hoitoaineen kanssa suihkussa, enkä tavalliseen tapaani selvitellyt pyyhekuivaa tukkaa, mikä tietenkin suoristaa tukan. Aika kiharalla on, vaikken laittanut hiuksiin kuin kevyehköä muotovaahtoa. Geeli on tällaiselle tukalle aivan liian raskasta. 

Niin, ja olen juuri lähdössä markettiin uusine kiharoineni. :)

Vierailija
39/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Älkää nyt kivittäkö, mutta sulfaatittomien/silikonittomien(/alkoholittomien?) shampoiden ja hoito/muotoiluaineiden käytön lisäksi, eikö se ole just noin? Mä olen taas ihan pihalla kun luulin päässeeni perille tuon ideasta?

Eri, sivusta seurannut ja varovaisen kiinnostunut asiasta.

Vierailija
40/201 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa noi lopputulokset siksi että itselläni on luonnonkiharat hiukset ja ne näyttävät tuolta jos pesen hiukset illalla ja menen tukka märkänä nukkumaan. Aamulla BOOM; kunnon pörröpää, ihan kamalan ja epäsiistin näköistä, mutta siis vain mun mielestäni. Kukin tehköön miten haluaa. Itse saan hiuksistani kauniit metodein, jotka sopivat mulle. Silloin kiharani pääsevät oikeuksiinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme