Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta teidän 2 ja 4v t rauhottuvat iltatoimiin ja menevät nukkumaan?

Vierailija
02.12.2024 |

Ev

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäiset itsekseen rauhoitu ja käy nukkumaan.  Vanhempien apua tarvitaan kyllä.

Vierailija
2/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 19 iltapala ja sen jälkeen iltatoimet ja satu. Peitellään sänkyyn viimeistään klo 19.46.

Iltasirkus on pidetty aina minimaalisena, ei esim. tarvitse nukuttaa erikseen, sadun jälkeen valot pois ja hyvät yöt, jäävät mielellään odottamaan unta itsekseen ja nukahtavat äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt kuin olettaisit, ja odottaisit omiltasi, itsenäisyyttä asiassa?

Vierailija
4/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla siinä 21-23, joskus oli hereillä vielä puoli 2.

Vierailija
5/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat pitävät lapsen päivärytmin yllä ei lapsi itse. Jos tähän aikaan lapset vielä valvoo, niin soita aamulla neuvolaan, sieltä saa kotiin asti apua, teillä todella ois syytä laittaa rutiinit kuntoon, ne ovat lapsen elämässä peruspilareita.

Vierailija
6/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:00 peitellään sänkyyn ja hyvää yötä.

Vierailija
7/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapala on 19.30, sen jälkeen on pesut ja pisut ja nukkumaan menevät, kun siltä tuntuu. Yleensä ovat unessa klo 21.

Itse istun olohuoneessa, luen, katselen televisiota tms. ja siellä saavat olla, mutta mitään riehuntaleikkiä ei aloiteta. Naapurissa oli aikoinaan 3 tunnin nukutussessio ja päätin, että itse en tuohon rupea. Menevät nukkumaan, kun nukuttaa. Illalla on joka tapauksessa tylsää!

Vierailija
8/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.30 sänkyyn ja siitä yleensä 4v nukahtaa vartissa. Jos hän olisi ainokainen, varmaan nukkumaanmeno olisi aikaisemmin, mutta isommat sisarukset menevät samaan aikaan nukkumaan ja tämä toimii koko perheelle hyvin.

Vierailija
9/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö meni 2v nukkumaan klo 21 iltasadun jälkeen ja heräsi aamulla 09 + päiväunet 1,5h. Poika oli vähäunisempi ja meni nukkumaan tuon ikäisenä klo 22 ja ja heräsi 08 ja ei nukkunut enää päiväunia. Iltapala, pesut ja pisut ja iltasatu ja ihan oli rauhallista iltaisin. Tyytyväisiä ja helppoja tapauksia. Tytön vieressä piti pötköttää hetki iltadadun jälkeen. Poika nukahti itsekseen iltasadun ja halien jälkeen.

Vierailija
10/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kun naapurin hirviöiden hulabaloo vasta kiihtyy puol 9 jälkeen. Et eikö niitten pitäis jo melkein nukkua

Vierailija
11/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat pitävät lapsen päivärytmin yllä ei lapsi itse. Jos tähän aikaan lapset vielä valvoo, niin soita aamulla neuvolaan, sieltä saa kotiin asti apua, teillä todella ois syytä laittaa rutiinit kuntoon, ne ovat lapsen elämässä peruspilareita.

Eli soitanko naapurin puolesta neuvolaan? Tai teen lasun?

Vierailija
12/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kun naapurin hirviöiden hulabaloo vasta kiihtyy puol 9 jälkeen. Et eikö niitten pitäis jo melkein nukkua

Osanottoni. Mulla myös kokemusta naapureista joiden lapset nukahti siinä 23-24, joskus myöhemminkin... klo 21 alkoi mekkala, huutoa, ovien pauluttelua, juoksemista, kiljumista. Omat lapset valitti kun ei meinaa saada unta kun se meteli kuului seinäntakaa nii kovaa. Heillä oli vielä 5 lasta....  Ja en mä myöskään ymmärrä kuka haluaa elää noin, että ne omat lapset ovat niin kierroksilla että voivat pahoin ja äidin voimavarat ovat loppu, mä oon ollut aina sitä mieltä että toimiva arki auttaa itseäni jaksamaa ja lapset voivat hyvin, ovat virkeitä ja kykenevät keskittymään päivän tapahtumiin ja oppimaan uusia taitoja sen ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi