No niin, jokos on äitien aamut menneet pieleen? Makaako ukko krapulassa, vai unohtiko tuoda aamiaisen sänkyyn?
Murjotatko rööki suussa parvekkeella ja päätä särkee kun tenavat tappelee?
Kommentit (106)
Mies vielä töissä. Pari tuntia käy päivällä kotona ja lähtee takas töihin.
Ei ole vielä tullut kotiinkaan. Lapsen kanssa tehtiin herkkuaamiainen ja katsotaan yhdessä mitä lapsesi tekisi, joka on hänen lempiohjelmansa. Yhdet jädetkin odottaa pakkasessa. Mikäs tässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli heiluttelemaan vehjettään ja sanoi että tässä on sitä äitienpäivälahjaa...
Oksensin just vähän suuhuni. Sori siitä.
Ihan itte jouduin päästämään kissan ulos aamulla. Ukko vaan kuorsasi sängyssä. Meillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa äitee/vaimo istuu nojatuolissa hymy huulilla jännästi ilmeillen ja odottaa ateriaa, minä itse teen ruuat.
Jotain jännittävää hänellä on mielessä.😜M57
Äitee/vaimo. En halua edes tietää...
No hän on meidän yhteisten lapsien äiti ja mun vaimoni.
M57
Olen rööki suussa parvekkeella mutten murjota, juon kahvia ja nautin auringosta joka pilkahtelee esiin. Mies on töissä, teinin kanssa joimme tuossa kääretorttu-kahvit ennen kuin lähti poikakaverilleen, illaksi teen tortilloja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehellä pitää muistaa vaimoaan äitienpäivänä?
Jos vaikka itsellä on potenssivaikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivasti tässä on mennyt. Sain aamupalan ja lahjat sänkyyn.
Saitko aamukikkeliä ? Onko tiedossa Iltapäivä- tai Ilta-kikkeliä ?
On mennyt. Aloin oksentaa yöllä, vissiin noro, ja jouduin aamulla soittamaan lapsille, että älkää tulko kylään ja omalle äidilleni, että ei haeta häntä tänne. Mieskin soitti omalleen, että hän ei tuu nyt käymään, ku mulla on noro eikä ota riskiä (äidillään on syöpähoidot ja hänen luokseen on asiaa vain terveenä ja silloinkin vain tällä ainoalla lapsellaan, ei muilla). Sovittiin, että katellaan ens viikonloppuna tai helatorstaina uusiksi jotakin pullakahveja. Että meni kolmen äidin äitienpäivä samalla. Mun lapset aikoivat onneksi käydä mun äitiä onnittelemassa porukalla iltapäivällä. Lähinnä säälittää se anoppi, kun ainoa lapsi ei voi nyt käydä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne päinkään! Juuri lopettelimme shampanja-aamiaisen, jonka mieheni oli laittanut valmiiksi.
Härligt! Du måste bor här i Helsingfors eller hur?
Solveig från Eira
Ei oo miestä, jätin sen 2 vuotta sitten, koska olin hänelle pelkkä kotitalouskone, johon sai tarpeen tullen purkaa raivonsa ja jonkun muunkin... Mutta aamulla keskimmäinen lapsemme, 6v poika, oli tehnyt itse leipiä valmiiksi ja odotti lahjojen ja kukkasen (minun isä oli eilen salaa ostanut) kanssa sängyn vierellä. Sen jälkeen vietettiin lasten kanssa aikaa ulkona ja käytiin syömässä. Nyt pötkötän sängyssä, lapset leikkii. Ihan hyvä päivä ❤️ Ei tarttee olla marttyyrinä eikä alkaa polttamaan tupakkaa.
Itse keitin kahvin aamulla. Tytär muisti kortilla ja lahjalla, poika ei muistanut millään. En viitsinyt leipoa kakkua, kun se ei kenellekään maistu. Miesystävä laittoi viestin: "Hyvää äitienpäivää, vaikka et mun äiti olekaan." Vaihdoin mullat kukkiin ja siivosin vessan. Ruoaksi teen omaa lempparia, burgundinpataa. Perjantaina ostin itse itselleni hajuveden.
Sain tunnin hyvää seksiä ja aamupalan. Hyvä aamu, ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo lössi oli kyllä herännyt tekemään aamupalaa mutta kun tulivat herättämään niin yksi lapsista hyppäsi sänkyyn päälleni sillä seurauksella että minulta on ainakin yksi kylkiluu murtunut ja saan viettää äitienpäivä-aamun Jorvissa. Mies saa ravata sukulaiset lasten kanssa yksin.
Ehkä kun pääsen tästä kivusta niin voin nauraa asialle.
Gettomasa-fani havaittu! Jee.
Vierailija kirjoitti:
Kävin äidillä aamukahvilla, kyselin vedetäänkö omaksi kunniaksemme lippu salkoon ja todettiin, kyllä.
Leivälle laitoin lauantaimakkaraa, äiti voita pullalle.
Kohta aloitan ruuanlaiton, lapset ja lastenlapset tulevat iltapäivällä syömään. Äitinikin köpsöttelee omalta puoleltaan.
❤️🌹 kuulostaapa ihanalta, oon vähän kateellinen sulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne päinkään! Juuri lopettelimme shampanja-aamiaisen, jonka mieheni oli laittanut valmiiksi.
Härligt! Du måste bor här i Helsingfors eller hur?
Solveig från Eira
Haloo, apuverbin kanssa pääverbin on oltava infinitiivissä (du måste bo).
Meillä näin lapsettomana pariskuntana aamu alkoi kiireettömällä rakastelulla, jonka jälkeen teimme yhdessä aamupalaa :) Kyllä mies oikein nautti kun sai tiukkaa pimppiå :)
Kun lukee näitä kuvauksia, alkaa miettiä miten moni on naimisissa vain koska muutkin ovat? Harva taitaa olla naimisissa siksi, että toisen läsnäolo tekisi onnelliseksi.
Miksi ei osata olla yksin onnellinen, vaan pitää olla monikossa onneton?
Sitten kun vauva on isompi niin varaan äitienpäiväksi brunssin johonkin kivaan paikkaan.
Tää vuosi meni pilalle kun koko perhe on mahataudissa. Pelkkä ajatuskin kahvista oksettaa. :X