Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, jokos on äitien aamut menneet pieleen? Makaako ukko krapulassa, vai unohtiko tuoda aamiaisen sänkyyn?

Vierailija
12.05.2019 |

Murjotatko rööki suussa parvekkeella ja päätä särkee kun tenavat tappelee?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ideaa on krapulaisissa "ukoissa"? Tekeekö se alkoholi miehestä Miehen ? Huhheijjaa että mä vihaan ryyppääviä ukkoja ja akkoja !

M32

Samoin, mitään en vihaa yhtäpaljon kuin kännisiä ihmisiä.

Vierailija
42/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo lössi oli kyllä herännyt tekemään aamupalaa mutta kun tulivat herättämään niin yksi lapsista hyppäsi sänkyyn päälleni sillä seurauksella että minulta on ainakin yksi kylkiluu murtunut ja saan viettää äitienpäivä-aamun Jorvissa. Mies saa ravata sukulaiset lasten kanssa yksin. 

Ehkä kun pääsen tästä kivusta niin voin nauraa asialle.

Ou nou... paranemisia. Mutta mieti kuinka paha mieli lapsellasi nyt on kun antoi tuollaisen ”lahjan” äidilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin miehelle illalla päättäneeni vihdoin että erotaan, joten siihen nähden menee oikein hyvin.

Lapsi heräsi klo 7, annoin pelata tabletilla ja lojuin vielä hetken. Sain jo pe lapsen tekemät ihanat kortit ja lahjat. Mies osti eilen kakun ja kukan. Söin lapsen kanssa normi aamiaisen ja mies nousi klo 9 niin syötiin sitä kakkua.

Nyt on vielä varma olo erosta (ollaan muuttamassa mutta en halua miestä uuteen kotiini), mutta tiedän että alan vielä kyseenalaistaa. Lapsi ei vielä tiedä.

Vierailija
44/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti sujuu. Mies töissä, minä lasten kanssa mummolassa käymässä.

Vierailija
45/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrassa mies ja lapset kuuluvat hommailevan tällä hetkellä. Teinityttö oli aikonut tehdä kakun ja mies aamupalaa. Varastossa huomasin eilen ruukkuruusun. Jos nyt entiseen malliin menee niin kohta tulevat syötävien, ruusun ja kortin kanssa onnittelemaan. Joskus on vielä jokin pikku lahja tai suklaata lisäksi. Itse nukuin pitkään ja heräsin tuossa puolisen tuntia sitten. Isänpäivät meillä menee samoin. Silloin vaan tietysti mies pääsee nauttimaan.

Vierailija
46/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa äitee/vaimo istuu nojatuolissa hymy huulilla jännästi ilmeillen ja odottaa ateriaa, minä itse teen ruuat.

Jotain jännittävää hänellä on mielessä.😜

M57

Äitee/vaimo. En halua edes tietää...

Vierailija
47/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntä on näemmä sammunut lasten leikkimökkiin ja kussut nukenvaunuihin,

😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
48/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo näkynyt ukkoa. Lähetän kohta lapset hakemaan naapurin Pirjolta.

Mitä lapset hakee naapurin Pirjolta? Pïllua? Aamupalaa? Äitihahmon itselleen että edes joku välittää?

Vierailija
49/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aamulla yövuorosta kotiin, nukkuu nyt. Kävin itse kaupasta ostamassa kukan ja kakun. Ajattelin herättää sen puolen päivän aikaan kakkukahville. On se sen ansainnut. Jaksaa painaa pitkää päivää, olla hyvä isä , vaari ja aviomies. Tehnyt musta onnellisen äidin ja mummin.

Vierailija
50/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa haudassa. Tytär toi eilen ruusun, toinen tänä aamuna piirtämänsä kortin. 

Vierailija
51/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aamupalan, valkovuokkoja ja koulussa ja pkssa askarrellut kortit ja lahjat. Just laitoin kakkupohjan uuniin ja täytetään se tänään yhdessä lasten kanssa. Kiva äitienpäivä! Lähdetään tänään koko perheen voimin leffaan kattoon Risto räppääjää :)

Vierailija
52/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli aamulla yövuorosta kotiin, nukkuu nyt. Kävin itse kaupasta ostamassa kukan ja kakun. Ajattelin herättää sen puolen päivän aikaan kakkukahville. On se sen ansainnut. Jaksaa painaa pitkää päivää, olla hyvä isä , vaari ja aviomies. Tehnyt musta onnellisen äidin ja mummin.

Ei kai se susta mummia tehnyt vai oliko kyseessä sukurutsaus?

Vierailija
53/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuulemma rahaa ostaa mitään. Annoin 20e rahaa niin kävivät juuri taaperon kanssa hakemassa kakkua ja lahjaksi kukan.

Vierailija
54/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä pitää muistaa vaimoaan äitienpäivänä?

No ei tarvitsekaan, jos se vaimo ei ole äiti hänen lapsilleen.

Mutta eihän vaimo ole miehen äiti? Tai jos on, niin aika sairasta kyllä.

Lasten ollessa pieniä nämä juhlapäivät ovat lähinnä lapsia varten. Lapsille tekee hyvää nähdä sekin, että välillä juhlitaan muitakin eikä vain heitä.

Vierailija
55/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heiluttelemaan vehjettään ja sanoi että tässä on sitä äitienpäivälahjaa...

Vierailija
56/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, mies lähti vauvan kanssa kauppaan. Veikkaan, että tulevat takaisin kukkakimpun kanssa. Se olikin mun ainoa toive, että saan ison kukkakimpun :)

Vierailija
57/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli heiluttelemaan vehjettään ja sanoi että tässä on sitä äitienpäivälahjaa...

Ihanks totta? Voiherramunjeeguli kun teillä on vänkää!

Vierailija
58/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli humalassa aamuyöllä baarista kotiin, hakkasi lapset, rais-ka-si minut ja ajoi meidät sitten puukon kanssa ulos, jolloin tulimme siskoni luo turvaan ja menemme kotiin huomenna tai tiistaina, ellei mies ole hakenut meitä jo takaisin ennen sitä. Yhtään ei tekisi mieli palata takaisin, mutta pakko on, koska mies löytää meidät mistä tahansa ja tappaa lapsemme, jos en suostu palaamaan takaisin.

Saatko jotain sairasta tyydytystä noista miesvihaviesteistäsi?

Vierailija
59/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä, mutta oli ladannut kahvinkeittimen valmiiksi lapsille ja jemmannut keksejä ja lempisuklaatani kaappiin. Oli kirjoittanut lapsille lapulle ohjeistuksen. Ja mukavat koulussa tehdyt lahjat+kortit sain. Ihan olen tyytyväinen ja hieman tippa linssissä kuten aina äitienpäivänä.

Vierailija
60/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne päinkään! Juuri lopettelimme shampanja-aamiaisen, jonka mieheni oli laittanut valmiiksi.