Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, jokos on äitien aamut menneet pieleen? Makaako ukko krapulassa, vai unohtiko tuoda aamiaisen sänkyyn?

Vierailija
12.05.2019 |

Murjotatko rööki suussa parvekkeella ja päätä särkee kun tenavat tappelee?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole, lapsi on vasta parivuotias. Laitoin meille herkkuaamupalan, tein pienen kakun ja ostin kukkia eilen. Ei valittamista ❤️

Vierailija
22/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset riivinraudat ne lapsia saakin. Jollekin voisi olla äitienpäivälahjaa jo ihan tarpeeksi kun saisi edes yhdenkin lapsen.

Tiedätkö, vaikka sinä sen lapsen saisitkin, ei se silti tarkoita sitä, että muuttuisit täydelliseksi ihmiseksi sen jälkeen.

Tai vittumaiseksi riivinraudaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivä! Me pakataan, tänään avataan telttakausi. Muutaman yön reissu kaukana kotoa tekee hyvää. 18-v. tulee sillä aikaa kotiin, käydään syömässä kun nähdään. Ei tosin äitienpäivän vaan molempien synttäreiden vuoksi.

Vierailija
24/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein muijalle äitienpäivälahjaksi tiskit sänkyyn.

-Jorma, 44

Vierailija
25/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä pitää muistaa vaimoaan äitienpäivänä?

Mikä tahansa tekosyy kelpaa että saa vaatia prinsessailua lahjojen kera. Onneksi "koulutin" naiseni niin ettei odottele turhaan näinä pakkilahjontapäivinä.

Toivottavasti et myöskään odota vaimoltasi lahjoja! Tuollainen ei ansaitse edes suikkaria lahjaksi.

En ole koskaan odottanutkaan, esim lopetin joulun juhlimiset heti kun muutin omilleni. Siis aivan helvetin typerää repiä stressiä jonkun muun sanelemista pakkojuhlintapäivästä.

Sai hän kuitenkin eilen perinteisen keväisrnen kasvihuonevisiittinsä, osti erilaisia koriste- ja hyötyrehuja ison määrän, toki meikäläisen kustantamana. Se reissu nyt tuppaa ajoittumaan äippäpäivän tienoille vuosittain, mutta paremminkin kevätkylvön vuoksi.

Vierailija
26/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset riivinraudat ne lapsia saakin. Jollekin voisi olla äitienpäivälahjaa jo ihan tarpeeksi kun saisi edes yhdenkin lapsen.

Tiedätkö, vaikka sinä sen lapsen saisitkin, ei se silti tarkoita sitä, että muuttuisit täydelliseksi ihmiseksi sen jälkeen.

Tai vittumaiseksi riivinraudaksi.

Onko tarkoituksesi noilla kommenteilla esitellä sitä, miten mukava olet nyt vai sitä, että ajatuksissasi äitiys muuttaa sinut kivaksi?

Vierailija
27/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keittämää kahvia on juotu.

Eilen käytiin ostamalla anopille lahja.

Samalla mies kysyi mitä haluaisin.

Käveltiin Emotioniiin ja keräilin kempparikamaa ja mies maksoi ne.

Kysyi vielä, että pitääkö laittaa pakettiin.

Vierailija
28/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen pidäkään muistaa, muistan kuinka oikein etoi kun ensimmäisenä vuonna kun olimme menneet naimisiin mies kysyi mitä haluan äitiepäivälahjaksi, en ollut kenenkään äiti, en ainakaan itseäni vanhemman.

Mutta kun lapsi syntyy isänkin velvollisuus on osallistua lapsen kasvatukseen ja kasvatukseen kuuluu myös perinteiden ja juhlien opettaminen, mikä onkaan paras lahja kuin katsella lapsen kihisevää odotusta mitä mieltä äiti/isä tai kuka vaan lahjansaaja on minun lahjastani.

Maailmassa pitää olla arjen lisäksi juhlaa, jokainen voi tehdä juhlasta oman näköisen, riittää kun lauantaimakkarasta järsii rakkaan leivälle sydämen. Toki voi ostaa kylpylälomia troppiikkiin tai timanttisormuksia, mutta ei niin, että odottaa kiitollisuutta tai kysy tiedätkö miten kallis lahja on kyseessä, tuolla alun miehellä oli näin tapana ja onkin ex.

Vierailija
29/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa tekosyy kelpaa että saa vaatia prinsessailua lahjojen kera. Onneksi "koulutin" naiseni niin ettei odottele turhaan näinä pakkilahjontapäivinä.

Toivottavasti et myöskään odota vaimoltasi lahjoja! Tuollainen ei ansaitse edes suikkaria lahjaksi.

En ole koskaan odottanutkaan, esim lopetin joulun juhlimiset heti kun muutin omilleni. Siis aivan helvetin typerää repiä stressiä jonkun muun sanelemista pakkojuhlintapäivästä.

Sai hän kuitenkin eilen perinteisen keväisrnen kasvihuonevisiittinsä, osti erilaisia koriste- ja hyötyrehuja ison määrän, toki meikäläisen kustantamana. Se reissu nyt tuppaa ajoittumaan äippäpäivän tienoille vuosittain, mutta paremminkin kevätkylvön vuoksi.

Pitäiskö sun varmuuden vuoksi nyt vaihtaa se sinun kustantamasi kasvihuonevisiitti nyt viikkoa aiemmaksi, ettei akkasi vain kuvittelisi, että häntä nyt äitienpäivänä muistetaan? Minusta ei ole oikein hyvää kouluttamista tuollainen. Eikös teidän suhteessa nyt nimenomaan ollut se ajatus, että sinä koulutat ja sillä ei ole mitään väliä, mitä se akka ajattelee niistä merkkipäivistä ja muistamisista?

Vierailija
30/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 äitienpäivä 🌹

Sain eilen etukäteen kukkakimpun ja puolisolta uudet rintaliivit. Pienempi lapsi lahjoitti aiemmin tällä viikolla piirrustuksiaan ja koululainen teki koulussa omin kätösin kortin ja lahjan. Oli hienoja ☀️

Kakku pitää tosin itse väsätä 🤣 Meillä on ihan hyvässä hengessä mennyt aamu👍

Vierailija
31/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äidillä aamukahvilla, kyselin vedetäänkö omaksi kunniaksemme lippu salkoon ja todettiin, kyllä.

Leivälle laitoin lauantaimakkaraa, äiti voita pullalle.

Kohta aloitan ruuanlaiton, lapset ja lastenlapset tulevat iltapäivällä syömään. Äitinikin köpsöttelee omalta puoleltaan.

Vierailija
32/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei ole lasteni isä mutta asuu meillä, teki munakkaan, keitti kahvin ja väsäsi kakun. Yhdessä lasten kanssa herättivät minut, ja lapset antoivat kortit. Mukavan leppoisaa eikä pakkopullaa kenellekään. Joskus vihasin äitienpäiviä ja isienpäiviä, kun malli lapsuuskodista oli, että kaikki on pas kaa paitsi kus i. Lasten isäkin on epäluotettava renttu, jonka kanssa ahdistus ei ainakaan helpottanut. Nykyään mun elämä on siitä leppoisaa, ettei tarvii pelätä kaiken menevän pieleen. En mä edelleekään kaipaa palvontaa enkä palvelua, mutta tuo mies tekee sitä luonnostaan ja ilman, että se tuntuis kiusallista tai että odottaisi vastavuoroisuutta. Tosin kun saa itse hyvän kohtelun, sitä itsekin kohtelee toista niin ihan itsestään.

Lasten isä muisti tekstarilla. Kiitin.

Vierailija
33/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vetelee sikeitä, itse keitin kahvit ja tein aamupalan. Tosin lapsi niin pieni ettei tiedä mistään äitienpäivästä vielä muutenkaan :D

Vierailija
34/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun varmuuden vuoksi nyt vaihtaa se sinun kustantamasi kasvihuonevisiitti nyt viikkoa aiemmaksi, ettei akkasi vain kuvittelisi, että häntä nyt äitienpäivänä muistetaan? Minusta ei ole oikein hyvää kouluttamista tuollainen. Eikös teidän suhteessa nyt nimenomaan ollut se ajatus, että sinä koulutat ja sillä ei ole mitään väliä, mitä se akka ajattelee niistä merkkipäivistä ja muistamisista?

Jaa, minusta naisena tuo kasvihuonevisiitti olisi loistava äitienpäiväjuttu! En itse erityisesti perusta näistä "pakollisista" juhlapäivistä, puutarhanhoidosta paljon enemmän.

Vierailija
35/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toi itse askarrellun äitienpäiväkortin sänkyyn. Ihana poika mulla ❤

Miestä ei ole niin ei mee mitkään aamut pieleen.

Vierailija
36/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa on krapulaisissa "ukoissa"? Tekeekö se alkoholi miehestä Miehen ? Huhheijjaa että mä vihaan ryyppääviä ukkoja ja akkoja !

M32

Vierailija
37/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kahvit sänkyyn ja nyt päivystyksessä palovammojen vuoksi.

Vierailija
38/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitsekaan, jos se vaimo ei ole äiti hänen lapsilleen.

Mutta eihän vaimo ole miehen äiti? Tai jos on, niin aika sairasta kyllä.

Vierailija
39/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ideaa on krapulaisissa "ukoissa"? Tekeekö se alkoholi miehestä Miehen ? Huhheijjaa että mä vihaan ryyppääviä ukkoja ja akkoja !

M32

Internetin uljas valkoritari karautti paikalle uljaine valkoisine virtuaaliratsuineen.

Vierailija
40/106 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa äitee/vaimo istuu nojatuolissa hymy huulilla jännästi ilmeillen ja odottaa ateriaa, minä itse teen ruuat.

Jotain jännittävää hänellä on mielessä.😜

M57