Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTILOT vko 30-32

22.07.2008 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiskuttimelle paljon onnea!

JB:lläkin viikot vaan kasvaa :)

Käytin Nean maanantaina taas korvakontrollissa ja lääkäri määräsi neljännen kuurin perään!!! Toisessa korvassa edelleen tulehdus. Laittoi kylläkin nyt lähetteen sitten keskussairaalaan. Toivottavasti tulee nopeasti aika tuolta.

Nea siirrettiin nyt jatkettavaan sänkyyn, että kerkiää rauhassa tottua ennen vauvan tuloa. Kyllä oli neiti niin ylpee kun sai isojen tyttöjen sängyn :) Ja aamulla pissasi niin reippaasti pottaan. Äidin sydän oli pakahtua ylpeydestä :)

Tänään oli neuvolalääkärikin ja masussa kaikki hyvin. Kolottaa ja supistaa, mutta se auttaa jaksamaan kun tietää masuasukin voivan hyvin.

Syksy tulee kovaa vauhtia. Täällä satanut vettä taas 2 päivää. Taitaa olla poikkeus jos paistaisi aurinko. Että sellaista.

AIHA ja tytöt + masu rv 26+4

Vierailija
22/24 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakuumetta pukkaa. Huomenna mennään apteekkiin ostamaan matka-apteekkiin vähän lisää lääkkeitä ja maitohappobakteereita sekä siitä sitten ostamaan uusi matkalaukku. Tajuttiin, että eihän meidän porukan kamat mahdu enää yhteen =)

Oltiin eilen 2-v pojan synttäreillä ja siellä huomasin, että kuinka kivaa on että Peppi kakkaa pääasiassa pottaan! Siellä pestiin urakalla 1-3v lasten pyllyjä... Pepiltä jouduin eilen pesemään kakat, mutta muuten on varmaan jo kuukauden kakannut pottaan. Se on kyllä mahtavaa. Täytyy ottaa potta mukaan reissuunkin että on neidille tutunmallinen potta mukana =)

Meillä on sitten meneillään eka yrityskierto, kääk. Nyt mennään ekaa kertaa tjot meiningillä kun ennen ollaan laskettu yrityspäivät tarkalleen. Mies on kyllä niin innoissaan yrityksestä, että hän saattaa kyllä niitä päiviä laskeakin ;o)

Aihan ja JB72:n viikot ne kasvaa silmissä, hui. Toivottavasti mä tulen kohta perässä! Tärppipäivät kyllä ovat sopivasti siellä lämpimässä =) =)

T:Anttuli yk1 kp5/26-29 *pakko oli laittaa noi =)*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttulin perheelle hyvää reissua jo etukäteen! Saas nähdä onko sulla sitten tuliaisia matkasta. ;0)

Mulla itselläni on jotenkin sekä mieliala että vauvakuume taas pakkasella, vaihteeksi. On niin kamalan vetämätön olo, että ei tosikaan. On vähän terveyshuoliakin mitkä pyörii koko ajan päässä. Lääkäriin olen loppukuusta menossa kun en aikaa aikaisemmaksi saanut. No, toivotaan ettei mitään ihmeellistä kuitenkaan löydy. Sitä vaan pyörittelee kaikkea päässä kun "alan ihmisenä" tietää vähän liikaa tietyistä jutuista ja heti tulee aina se pahin vaihtoehto mieleen.

Mun pitäisi varmaan vähän aktiivisemmin tuota pottailua alkaa "vauvakaisen", joka muuten kävelee jo sujuvasti joten pitänee alkaa kutsua taaperoiseksi ;0), kanssa harrastamaan. Kakat tekee kyllä pääsääntöisesti pottaan, mutta pisu on harvinaisuus. Tykkää kyllä istuskella potalla, mutta ei hoksaa sitä pissaa sinne tehdä. Pusailee aikansa, päästää hörönaurun kun tulee paukku, ja haluaa sitten pois. No eipä tässä vielä kiirettä ole.

adalat+ tytöt

Vierailija
24/24 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalatille voimia,mene ihmeessä lääkäriin ettet turhaan huolehdi=/

Meillä on kolme kipeetä lasta,kakkosella kuuri menossa korviin..kerkesi olla 2päivää eskarissa ja sit sairastui=(

Mä olin eilen 11h töissä ja nytkin oon menossa muutamaksi tunniksi,meillä on lähinnä tämä talous ihan miinuksella ja laskuja tulee tasaseen tahtiin=(

Antulle oon kateellinen lomasta ja yrityksestä=)On niin ankee ilma että joku aurinkoluma ois ihan luxusta mutta ei ole ainakaan vuoteen mahdollista lähteä mihinkään..tai meillä häämatka keväällä=)

Mulla on vielä vuoden pilleriresepti jäljellä ja sitten katsotaan mikä tilanne..nytkun oon jumittanut kolmen kipeän ja kiukuttelevan lapsen kanssa kotona niin olo on että ei meille enää koskaan näitä pirulaisia lisää=)Mutta mielialat vaihtelee..jotenkin tuntuu että olipa noita kolme,neljä tai viisi ei se elämä siitä kummene kun lasten ehdoilla joka tapauksessa mennään=)

Huiskutin