Mitä nyt vattua, mun varpaat on alkaneet mennä kippuraan!!
Kattelin varpaitani samalla kun lössötin sohvalla tv:n ääressä. Mitä merkillistä mun ennen näteille varpaille on tapahtumassa? Ihan selvästi ovat jotenkin menneet kippuraan! Onko tämä jälleen yksi auvoisa vanhuuden merkki, ikää minulla 53?
Täytyy kai hankkia apteekista niitä suorennusjuttuja. Voi luoja tätä elämää :-D
Kommentit (34)
Liian pienet kengät tai väärä lesti kengissä.
Ei ole normaalia.
No kaikenlaista sitä kehoihin tulee nuoremmillekin. Voit yrittää vetreyttää niitä varpaitasi, tehdä jotakin jumppaa jaloilla. Kannattaa tarkastaa oma seisonta-asento ja kiinnittää huomiota myös kävelyyn. Jos jalat kipeytyvät niin se saattaa tuntua ikävältä ja vaikeuttaa jo arkea.
Liikaa piikkejä, alkaa käyristyä varpaat ja hiukset. No ehkei. Onko netissä mitään kuvauksia kippuraistumisesta varpaissa. Korkkarit pannaan.
OK, no mulla on yhden lempparisaappaat jotka on liian löysät, ehkä sitten johtuu tuosta. Liian pieniä kenkiä olen varonut koko ikäni, koska suvussa sekä miehillä että naisilla vahva alttius vaivaisenluille. Huh, nyt täytyy laittaa kaikki kengät syyniin että ovat varmasti sopivat. AP
Liian pienet kengät ja sellaisten käyttäminen on yllättävänkin yleistä. Toinen ongelma voi olla vääränkokoiset sukat, jotka vetää niitä varpaita kipparalle
Ahtaassa menee tietysti kippuralle mutta jos tuntuu ettei syy ole vaatetuksessa tai muussakaan ulkoisessa niin käytä hetki pohtimalla sisimpiä asioitasi ja elämääsi muutenkin. Pakko ei ole mutta senkin kautta voi oppia. Googleta myös asioita ja pohdi sopisiko ne itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaassa menee tietysti kippuralle mutta jos tuntuu ettei syy ole vaatetuksessa tai muussakaan ulkoisessa niin käytä hetki pohtimalla sisimpiä asioitasi ja elämääsi muutenkin. Pakko ei ole mutta senkin kautta voi oppia. Googleta myös asioita ja pohdi sopisiko ne itseesi.
Usko pois, itsereflektio on täällä liiassakin käytössä! Varpaille sentään voi jotain tehdä. Ajatuksen voimalla tuskin suoristuvat. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, itsereflektio on täällä liiassakin käytössä! Varpaille sentään voi jotain tehdä. Ajatuksen voimalla tuskin suoristuvat. AP
Miksi sinä kyselet neuvoja kun et ymmärrä ottaa niitä vastaan? Eikä tässä puhuttu ajatuksen voimalla suoristamisesta.
Lisään vielä että kehoon voi tulla kireyttä joka siis kiristää kehoa, voi myös ihan vetää kieroon tai kippurallekin.
Ikäsi puolesta olettaisin sinun ymmärtävän tälläisiäkin asioita.
Tuo on yksi aika yleinen liiallisen masturboinnin sivuvaikutuksista. Pidä taukoa niin saattavat vielä jonkin verran palautua.
Diabeteksen yksi komplikaatio on vasaravarpaat. Silloin varpaat menevät kippuralle.
Tuo on yksi oire peräsuolen laskeumasta
Täh! Minulla on aina ollut varpaat kippurassa. Tai ei kaikki, isovarvas ja toinen on ainakin suunnilleen suoria. Pitäisikö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yksi aika yleinen liiallisen masturboinnin sivuvaikutuksista. Pidä taukoa niin saattavat vielä jonkin verran palautua.
Epäloogista, kehon tulisi rentoutua. Miksi se kiristyisi?
Vierailija kirjoitti:
Diabeteksen yksi komplikaatio on vasaravarpaat. Silloin varpaat menevät kippuralle.
Ei voi olla varma koska aika yleistä on tämäkin vaiva. Diabeetikoiden kaikki kehovaivat eivät johdu diabeteksesta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis kireä ihminen 🤣
Heh, käyttäisin mieluummin termiä "takakireä". AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis kireä ihminen 🤣
Heh, käyttäisin mieluummin termiä "takakireä". AP
Tämäkin kävi mielessä.
Jalkateriä ja varpaita pitää jumpata ihan samalla tavalla kuin muitakin ruumiinosia, jotta ne pysyy kunnossa.
Joko liian pienet kengät tai sukat tai liian suuret kengät.