Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?
Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä kuukausi sitten tapasin erään, jonka arvioisin monen vuoden Tinderkokemuksella kuuluvan siihen n.5% vähemmistöön. Komea mies, pieni muna. Ei jatkoon. Ihastui muhun ihan tosissaan vaikka väitti, ettei halua mitään vakavaa. Kun kehtaisikin kysyä miehiltä suoraan, onko varustus kunnossa, niin välttyisi ikäviltä kokemuksilta. Nytkin olin ollut ilman jo pitkään, niin olisin kaivannut kunnollista seksiä.
Alapeukut yllättää. Tottakai, jos lähdetään seksimielellä liikkeelle, pitäisi pystyä varmistumaan siitä että saa mitä haluaa. Sehän on koko homman juju. Samalla tavoin, kun vaikkapa joku mies ei halua seksiä lihavan naisen kanssa niin minä en halua käyttää aikaani pieniin muniin.
Sama täällä. Voi kun sen koon tietäisi jotenkin ennen kun menee sänkyyn. Jopa 195 pitkällä oli pieni. Ja täytyy muistaa, että ne lyhenevät paljon, kun miehille tulee ikää.
Voi kun miehen sexitaidot ja sen pituuden pystyy tietämään tietyistä asioista ennakolta.
Naiset tietää tämän.
Eli Tämä on kateellinen miehen kirjoitus.Sori, ei mene läpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä kuukausi sitten tapasin erään, jonka arvioisin monen vuoden Tinderkokemuksella kuuluvan siihen n.5% vähemmistöön. Komea mies, pieni muna. Ei jatkoon. Ihastui muhun ihan tosissaan vaikka väitti, ettei halua mitään vakavaa. Kun kehtaisikin kysyä miehiltä suoraan, onko varustus kunnossa, niin välttyisi ikäviltä kokemuksilta. Nytkin olin ollut ilman jo pitkään, niin olisin kaivannut kunnollista seksiä.
Alapeukut yllättää. Tottakai, jos lähdetään seksimielellä liikkeelle, pitäisi pystyä varmistumaan siitä että saa mitä haluaa. Sehän on koko homman juju. Samalla tavoin, kun vaikkapa joku mies ei halua seksiä lihavan naisen kanssa niin minä en halua käyttää aikaani pieniin muniin.
Sama täällä. Voi kun sen koon tietäisi jotenkin ennen kun menee sänkyyn. Jopa 195 pitkällä oli pieni. Ja täytyy muistaa, että ne lyhenevät paljon, kun miehille tulee ikää.
Osassa tutkimuksista ei tätä lyhenemistä ole havaittu.
Tietysti erittäin pitkällä ihan normaalikokoinen näyttää pienemmältä, joten on hölmöläisen hommaa suosia pitkiä miehiä peniksen koon takia, koska vaikutelma on päinvastainen.
Perustietosi ovat vähän huteralla pohjalla, mutta jos sinulle jokin on pientä, huono tai muuta ikävää, niin järkipuhe ei välttämättä muuta negatiivista tunnetta miksikään. Voi vain elää asian kanssa ja hyväksyä sen, että vastakappaleesi on sellainen, minkä ansaitset.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti erittäin pitkällä ihan normaalikokoinen näyttää pienemmältä, joten on hölmöläisen hommaa suosia pitkiä miehiä peniksen koon takia, koska vaikutelma on päinvastainen.
Perustietosi ovat vähän huteralla pohjalla, mutta jos sinulle jokin on pientä, huono tai muuta ikävää, niin järkipuhe ei välttämättä muuta negatiivista tunnetta miksikään. Voi vain elää asian kanssa ja hyväksyä sen, että vastakappaleesi on sellainen, minkä ansaitset.
Ei kiitos enää lyhyttä miestä, järjestään kaikilla ollut normaalia pienempi....ehkä olen pinnallinen, mutta kun seksi on minulle parisuhteessa tärkeää.Oli pakko valehdella, että syy oli "erilleen kasvaminen", " luonteiden sopimattomuus", "erilaiset arvot"- en halunnut loukata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menette sinne ulilaudalle jauhamaan tästä, äijät?
Meitä normaaleja ei kiinnosta.Viikonloppu alkamassa; ul.ien pitää vakuutella itselleen että ei kuitenkaan kannattaisi lähteä minnekään, missä voisi tavata naisia. Kun jo perjantaina vakuuttelee itselleen ja muille, että naisille ei kelpaa kuin 5 % miehistä, niin sitten sunnuntaina voikin taas ahdistuneena hakata näppistä ja suoltaa na.isv.ihaa. Tuttu draamankaari jokaiselle, joka on ollut tällä palstalla pitempään kuin kaksi viikkoa ;-D
Ja naisille kerrotaan, että ne on vanhoja ja että vain 16-18-vuotiaat kelpaa. Provoilisivat edes uskottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun miehen sexitaidot ja sen pituuden pystyy tietämään tietyistä asioista ennakolta.
Naiset tietää tämän.Eli Tämä on kateellinen miehen kirjoitus.Sori, ei mene läpi!
Hei, olen nainen. Kerro pliis minulle, mistä sen tietää. Minä en tiedä, on tullut huteja.
Juu varattu pano on päivän sana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuule ihan oma havainto, että vanhoilla miehillä pienet vehkeet. En ole niitä ottanut, vaan sen, minkä ansaitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään 30v plus nainen ei kuulu halutuimpien 5% joukkoon. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima on kyllä suuri tällä foorumilla🤣
Itse olen kai joku ysin 42v mies. Saan n 5 mätchiä pvä ja pari superlikeä viikossa.
Todellakin vedän puolet oikealle. Mutta se ikähaarukka onkin 18-28v. Sen vanhempia en edes harkitse.
Viimeinen tyttöystävä oli 18v instamisu. Paremman näköinen kuin miss suomet, belörfit siepit sun muut "kaunottaret".
No, sinunlaisellasi miehellä ei olisikaan mitään annettavaa aikuiselle naiselle, joten kaikille parempi, että pysyttelet tyttösissä. Oletko muuten koskaan pohtinut sitä, että mikä kehitysvaihe sinulla on jäänyt välistä?
Ps. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima toden totta on suuri.
Hahaha et kai tosissasi luulee etten pystyisi 30-40v naisia saamaan? Joka pvä saan viestejä tuon ikäisiltä mutta eipä kiinnosta pelata peliä super easy modella.
Kerroppa nyt sitten mikä kehitysvaihe multa on jäänyt paitsi?
Hirveesti yrittää vakuuttaa.Ensi oli Max 25 Vee, nyt raja on noussut jo 40v.Kohta varmaan 70.Ja siiten riittää kun on edes nainen...tai vaan on😅
Näköjään kirjoitukseni ottaa mammoja päähän kun noin sekopäistä tekstiä pitää laittaa. Se että hakurajani on max 28v tinderissä ei tarkoita etteivät 30v+ akat voisi kirjoitella mulle yhdessä treffisivustossa johon olen myös liittynyt.
Kerran erehdyin siellä antamaan whatsappin yhdelle yli 30v naiselle. Taisi olla jopa yli 40v. Aluksi se kyllä oli niin kohtelias ja aktiivinen kun se kirjoitteli minulle. Sitten kun en kovin innokkaasti kirjoitellut sille niin se uhosi että "sulla oli sun mahis mutta se meni nyttt!!1!!" ja blokkasi mut. Todellinen kilttinainen joo.
Otan kyllä teinien ja parikymppisten epäkypsän käytöksen tuon sijaan ihan koska tahansa.
Hassua kuinka naiset aina kiistävät teesini siitä kuinka seksisuhteissa mieheltä vaaditaan kovempaa tasoa kuin parisuhteessa.
Kuitenkin kun naiset pääsevät kertomaan itse, he eivät vain myönnä asiaa, vaan suorastaan korostavat sitä.
ps. ketjuun on taas ilmestynyt legioona 40v naisia jotka ovat menestyneitä, varakkaita, kauniimpia kuin parikymppisinä ja saisivat kenet tahansa jos haluaisivat. Mikähän tässä palstassa vetää näitä harvinaisuuksia puoleensa?
En ole pettynyt! Oli uskomatonta saada komeaa top5-miestä, kun itse olen bottom5-nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin yksi monista? Olen vähintään top 5% nainen.
Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.
Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.
Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;
Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä.
Jos tuolla olisi vaatteet päällä niin hän olisi aika normaali nuori nainen.
Mitäköhän sinä sekoilet? On jo pelkästään painonsa puolesta hyvin poikkeava suomalaisista naisista. Ja kyllä, tiedän myös miesten olevan lihavia, vaikka se ei tähän mitenkään liitykään.
121212 kirjoitti:
Hassua kuinka naiset aina kiistävät teesini siitä kuinka seksisuhteissa mieheltä vaaditaan kovempaa tasoa kuin parisuhteessa.
Kuitenkin kun naiset pääsevät kertomaan itse, he eivät vain myönnä asiaa, vaan suorastaan korostavat sitä.
ps. ketjuun on taas ilmestynyt legioona 40v naisia jotka ovat menestyneitä, varakkaita, kauniimpia kuin parikymppisinä ja saisivat kenet tahansa jos haluaisivat. Mikähän tässä palstassa vetää näitä harvinaisuuksia puoleensa?
Keskustelu on sitä tasoa, että ilmiannoin sen jo muutaman viestin luettuani, mutta edelleenkään seksisuhteeseen mieheltä ei vaadita muuta kuin haluttavaa ulkonäköä ja hauskaa, mukavaa luonnetta (+ sitä, että hän on ylipäänsä markkinoilla eli siellä missä naisetkin, ja kaikilla palstamiehillä jotka lukevat tätä kommenttia perjantai-iltana betonikuutioissaan homma kosahtaa tähän). Parisuhteeseen vaaditaan tuon lisäksi paljon enemmän.
SINÄ ja opetuslapsesi olette määritelleet, että panomiehen kaksi ominaisuutta ovat tärkeämpiä kuin parisuhdemiehen 20 ominaisuutta, emme me naiset.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
ps. ketjuun on taas ilmestynyt legioona 40v naisia jotka ovat menestyneitä, varakkaita, kauniimpia kuin parikymppisinä ja saisivat kenet tahansa jos haluaisivat. Mikähän tässä palstassa vetää näitä harvinaisuuksia puoleensa?Keskustelu on sitä tasoa, että ilmiannoin sen jo muutaman viestin luettuani, mutta edelleenkään seksisuhteeseen mieheltä ei vaadita muuta kuin haluttavaa ulkonäköä ja hauskaa, mukavaa luonnetta (+ sitä, että hän on ylipäänsä markkinoilla eli siellä missä naisetkin, ja kaikilla palstamiehillä jotka lukevat tätä kommenttia perjantai-iltana betonikuutioissaan homma kosahtaa tähän). Parisuhteeseen vaaditaan tuon lisäksi paljon enemmän.
SINÄ ja opetuslapsesi olette määritelleet, että panomiehen kaksi ominaisuutta ovat tärkeämpiä kuin parisuhdemiehen 20 ominaisuutta, emme me naiset.
Olette itse painottaneet että 80% miehistä saa parisuhteen.
Jos seksisuhteeseen vaadittaisiin kymmenen kertaa vähemmän, jokaiselle miehelle tulvisi seksiä ovista ja ikkunoista sen verran ettei edes tarvitsisi poistua betonikuutiosta.
Tosiasiassa kuitenkin huomattavasti pienempi osa miehistä pärjää halutessaan seksimarkkinoilla.
Hyvä vertaus on taksikuski vs formulakuljettaja. Taksikuskille on pidempi vaatimuslista mutta formulakuljettajan on oltava muutamassa asiassa huipputasoa, eikä heikkouksia juuri niissä tietyissä asioissa voi kompensoida. Siksi formulakuljettajaksi on vaikeampaa päästä = formulakuljettajalta vaaditaan enemmän.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
ps. ketjuun on taas ilmestynyt legioona 40v naisia jotka ovat menestyneitä, varakkaita, kauniimpia kuin parikymppisinä ja saisivat kenet tahansa jos haluaisivat. Mikähän tässä palstassa vetää näitä harvinaisuuksia puoleensa?Keskustelu on sitä tasoa, että ilmiannoin sen jo muutaman viestin luettuani, mutta edelleenkään seksisuhteeseen mieheltä ei vaadita muuta kuin haluttavaa ulkonäköä ja hauskaa, mukavaa luonnetta (+ sitä, että hän on ylipäänsä markkinoilla eli siellä missä naisetkin, ja kaikilla palstamiehillä jotka lukevat tätä kommenttia perjantai-iltana betonikuutioissaan homma kosahtaa tähän). Parisuhteeseen vaaditaan tuon lisäksi paljon enemmän.
SINÄ ja opetuslapsesi olette määritelleet, että panomiehen kaksi ominaisuutta ovat tärkeämpiä kuin parisuhdemiehen 20 ominaisuutta, emme me naiset.Olette itse painottaneet että 80% miehistä saa parisuhteen.
Jos seksisuhteeseen vaadittaisiin kymmenen kertaa vähemmän, jokaiselle miehelle tulvisi seksiä ovista ja ikkunoista sen verran ettei edes tarvitsisi poistua betonikuutiosta.
Tosiasiassa kuitenkin huomattavasti pienempi osa miehistä pärjää halutessaan seksimarkkinoilla.
Hyvä vertaus on taksikuski vs formulakuljettaja. Taksikuskille on pidempi vaatimuslista mutta formulakuljettajan on oltava muutamassa asiassa huipputasoa, eikä heikkouksia juuri niissä tietyissä asioissa voi kompensoida. Siksi formulakuljettajaksi on vaikeampaa päästä = formulakuljettajalta vaaditaan enemmän.
100 % naisista saa seksiä halutessaan - eikö totta? Seksin saamiseksi ei siis vaadita paljon.
Mikään ei muuta sitä faktaa, että parisuhdemielessä mieheltä vaaditaan enemmän. Hänen pitää saada sukat pyörimään jalassa ja perhoset vatsassa, jotta syntyy ensi-ihastuminen ja alkaa se seksi. Naisesta riippuen jo ensikohtaamisella (t. nimimerkillä Yhdenyön jutusta aviopuolisoksi) tai jos nainen ei harrasta yhden yön juttuja niin myöhemmin, mutta jo ensitreffeillä hän tietää haluavansa. Sen jälkeen miehen pitää vielä olla sellainen, jonka kanssa kohtaavat myös muut kuin ne fyysiset kemiat: hänen pitää olla muutakin kuin hauska ja mukava; tarvitaan yhteisiä arvoja, elämänkokemuksia, tulevaisuuden suunnitelmia, kommunikaatiokykyä, samanlaista huumorintajua, luottamusta ja sitoutumista jne jne. Ja sen seksin täytyy todella toimia, ei riitä että toinen esittää p.anom.iestä. Hänen pitää myös olla hyvä ja huomaavainen rakastaja. Sellainen, joka ymmärtää myös kk-kierron ja etenkin sen, että loppuraskauden ja synnytyksen jälkeen nainen ei ole tyydytyskone.
Sinä ja opetuslapsesi arvostatte miehiä, jotka täytätte vain kaksi ensimmäistä kohtaa. Me naiset emme. Ja jos haluatte olla niitä miehiä, jotka kelpuutetaan yhden yön hoidoksi niin älkää nyt hyvät ihmiset tuhlatko viikonloppuanne vauvalehden palstalla vaan menkää sinne, missä ne hoitoja hakevat naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
SINÄ ja opetuslapsesi olette määritelleet, että panomiehen kaksi ominaisuutta ovat tärkeämpiä kuin parisuhdemiehen 20 ominaisuutta, emme me naiset.Olette itse painottaneet että 80% miehistä saa parisuhteen.
Hyvä vertaus on taksikuski vs formulakuljettaja. Taksikuskille on pidempi vaatimuslista mutta formulakuljettajan on oltava muutamassa asiassa huipputasoa, eikä heikkouksia juuri niissä tietyissä asioissa voi kompensoida. Siksi formulakuljettajaksi on vaikeampaa päästä = formulakuljettajalta vaaditaan enemmän.100 % naisista saa seksiä halutessaan - eikö totta? Seksin saamiseksi ei siis vaadita paljon.
Mikään ei muuta sitä faktaa, että parisuhdemielessä mieheltä vaaditaan enemmän. Hänen pitää saada sukat pyörimään jalassa ja perhoset vatsassa, jotta syntyy ensi-ihastuminen ja alkaa se seksi. Naisesta riippuen jo ensikohtaamisella (t. nimimerkillä Yhdenyön jutusta aviopuolisoksi) tai jos nainen ei harrasta yhden yön juttuja niin myöhemmin, mutta jo ensitreffeillä hän tietää haluavansa. Sen jälkeen miehen pitää vielä olla sellainen, jonka kanssa kohtaavat myös muut kuin ne fyysiset kemiat: hänen pitää olla muutakin kuin hauska ja mukava; tarvitaan yhteisiä arvoja, elämänkokemuksia, tulevaisuuden suunnitelmia, kommunikaatiokykyä, samanlaista huumorintajua, luottamusta ja sitoutumista jne jne. Ja sen seksin täytyy todella toimia, ei riitä että toinen esittää p.anom.iestä. Hänen pitää myös olla hyvä ja huomaavainen rakastaja. Sellainen, joka ymmärtää myös kk-kierron ja etenkin sen, että loppuraskauden ja synnytyksen jälkeen nainen ei ole tyydytyskone.
Sinä ja opetuslapsesi arvostatte miehiä, jotka täytätte vain kaksi ensimmäistä kohtaa. Me naiset emme. Ja jos haluatte olla niitä miehiä, jotka kelpuutetaan yhden yön hoidoksi niin älkää nyt hyvät ihmiset tuhlatko viikonloppuanne vauvalehden palstalla vaan menkää sinne, missä ne hoitoja hakevat naiset ovat.
"100 % naisista saa seksiä halutessaan - eikö totta? Seksin saamiseksi ei siis vaadita paljon."
Olennainen kohta lihavoitu.
Kun on 1%-mies, niin naisia riittää ilman tinderiäkin.
Toistakaamme faktat:
80% miehistä saa parisuhteen. Huomattavasti pienempi osa miehistä saa halutessaan seksisuhteita.
Ei ole olemassa miehiä jotka saavat seksisuhteita mutta ei parisuhdetta. Miehet jotka saavat seksisuhteita, saavat myös parisuhteita.
Tuo sinun kuvauksesi oli kuin taksikuskista ja formulakuljettajaksi. Taksikuskin pitää osata palvella asiakasta, tuntea juuri se tietty kaupunki, olla huomaavainen ja ystävällinen, sen lisäksi että on riittävän nopea. Formulakuljettajan pitää vain olla nopea. Tämänkin saa helposti kuulostamaan siltä että taksikuskilta vaaditaan enemmän, vaikka tosiasiassa formulakuljettajaksi on vaikeampaa päästä ja harvempi pääsee.
Naiset ovat tottuneet ajattelemaan mitä he saavat, ja vain sitä. Naiselle parisuhteen saaminen on vaikeampaa kuin seksin saaminen. Miehen näkökulmasta, jota nainen ei osaa ajatella, tilanne on päinvastainen. Pelimies tarjoaa naiselle lähtökohtaisesti jotain vähemmän arvokasta, siksi pelimiehen on kompensoitava olemalla parisuhdemiestä tasokkaampi sytyttävyyden osalta.
voi tätä kakeruuden määrää, puolin ja toisin
121212 kirjoitti:
No kuulepoa PIKKUkakkonen se on niin, että jos minä naisena etsisin VAIN panoa, niin tottakai silloin mieluummin Panisin pitkän, komean, sporttinen, älykkään, isom* miehen kanssa kuin lyhyen, hintelän, oakstaulin kanssa.
Mutta kun sulle ei mene kaaliin se, että 99pros naisista ei etsi vaan panoseuraa, vaan ihan vakisuhdetta.
Tämä ei mene sulle jakeluun
Sun lempiaihehan on se, että sä olet katkera, kun et pääse panemaan niitä megainstabeibejä kun ne vaan panee latikkopäänetsästäjäsilmäalfaurosässälentäjäfilmitährikirurgien kanssa.
No kuule, hanki v*tusti rahaa, mainetta ja kunniaa, niin eiköhän pääse sinäkin megabeibiturbohuulisilikonitissiinstabeibin pukille
Ykköskakkos-pikkuKAKKONEN alkaa päästä vauhtiin.Wrum, wrum! Nyt on tilastot, kohta alkaa viittaamaan johonkin OK Stupid kyselyyn jossa kerrotaan miten taviskilttimiehet ei pääse pukille kun kauniiden naisten sexxxuaslipreferensdot on ylemmissä potensseissa.
Monen mutkan kautta päästään Numberin lempiaiheesern, eli:en pääse panemaan fitnessmalliprinsessaalusvaatemallitissiä, ja se on väääääääääääääärin
Nyt PopCornit esiin, esitys alkaa.