Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?
Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että suurin osa täälläkin itseään kehuvista ja isompaa munaa vaativista naisista on itse löysämahaisia ja vetelätissisiä whitetrashmammoja, joiden itsetunto perustuu ihqun kaverilaumansa Facebookissa peukuttamaan ja sydänhymiöin kauniiksi kehumaan profiilikuvaan, jossa valuvat posket ja siiderisilmäpussit on överimeikillä peitetty. Porukassa ollaan niin koviksia, mutta valomerkin jälkeen itketään tavismiehen olkapäätä vasten kuinka kotiteini vittuilee ja menopaussi kolkuttaa nurkan takana.
Sitä minäkin epäilen. Tuttavapiirissä on monta tuollaisia peruspirkkoja jonka miesmenestys perustuu pelkkään helppouteen.
Ja sitten kun itsestään puhuvat niin suoltavat just samanlaista tekstiä kuin av mammat. Eli ovat olevinaan niin kaunottaria ja kelpaa vaan parhaimmat miehet. Aloitteitakaan eivät tee koska ovat "niin kauniita"...
Miehet sitten tietenkin ovat sikoja kun noi suhteet eivät koskaan kestä.
Jos kerta pitää kertapnna niin miksi en tekisi sitä pitkän, komean, lihaksikkaan, sporttinen ja kestävän miehen kanssa, joka huomioi myös naisen.Tyytyväinen olen
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin yksi monista? Olen vähintään top 5% nainen.
Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.
Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.
Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;
Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä.
Jos tuolla olisi vaatteet päällä niin hän olisi aika normaali nuori nainen.
Voi ollakin. Kuitenkin olen törmännyt useampaankin galleriaan tuosta samasta naisesta, joten jonkinsortin malli hän sitten kai on ja sellaiseksi ei kai pääse kuka tahansa?
Jos keskiverto kadulta repäisty nuori nainen näyttää tuolta eli kelpaa malliksi, nuorten naisten ulkonäköpaineet ovat sitten myytti.
Instagram-malliksi pääsee kuka tahansa, joka vähän näyttää reittä/takapuolta. Linkkaamasi nainen ei ollut erityisen kaunis mutta hänellä on kova halu esitellä itseään. Hyvännäköinen alykkömies kiertää kaukaa linssiluteet.
Onhan tuo mielestäni kauniimpi kuin ne seiskan "kaunottaret". Eikö ole muitten mielestä?
Tosin suomessa on surkea naistaso että tuo on joku top 5% muija täällä muttei kyllä useimmissa muissa maissa. Jossain lattareissa se olisi ihan perus.
Kiitos vinkistä, eli Tinderissä on näitä komeita, älykkäitä ja menestyneitä miehiä.....sinne siis!
Poikaystäväni löysin Tinderistä.On pitkä, älykäs, fiksu, ammatissaan pätevä ja menestynyt, sporttinen, ihana...Eli siis ilmeisesti tämän aloittajan "viiteen prossaa" kuuluvs
Vierailija kirjoitti:
:) se että saa kuuluu tinderin helpoimmin saavaan 5% EI tarkoita, että mies olisi MIEHENÄ haluttavuudeen top 5%.
Se tarkoittaa, että naama on ok ja helppo sekämutkaton saatavuus( ja lempattavuus) on taattu.
Kyllähän nuo ovat suurelta osin yhtä ja samaa ryhmää.
Ihan ihme tekstii taas mammoilta.
No jos ihan vaan seksiseuraa etsisin, niin varmasti mieluummin sekstaisin komean ja älykkään ja urheilullisen ja 190cm pitkän miehen kanssa kuin jonkun "taviksen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin yksi monista? Olen vähintään top 5% nainen.
Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.
Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.
Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;
Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä.
Tuollako muka jotenkin hyvä kroppa? Ihan kauniit kasvot joo mutta toi vartalo on kyllä tuollanen vähän pönäkkä. Minulla on ns. parempi vyötärö-lantiosuhde, paljonkin. Ja näennäisesti myös aika paljon alhasempi rasvaprosentti (mulla 13), ei siis pömpötä vatsa niinkuin hänellä. Ja en koe että olisin mitenkään erityisen hyväkroppainen niin enpä usko että tuon naisen tasoisia tai paremman näköisiä on vaan se top5%, enemminkin 15-20
Kuvasi ei jostain syystä näy tekstiin liitettynä.
Pikkukakkonen on ruma, sisäisesti ja ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
No jos ihan vaan seksiseuraa etsisin, niin varmasti mieluummin sekstaisin komean ja älykkään ja urheilullisen ja 190cm pitkän miehen kanssa kuin jonkun "taviksen"
Monissa urheilulajeissa jo 180cm pitkä mies on vaikeuksissa kehonhallinnan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään 30v plus nainen ei kuulu halutuimpien 5% joukkoon. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima on kyllä suuri tällä foorumilla🤣
Itse olen kai joku ysin 42v mies. Saan n 5 mätchiä pvä ja pari superlikeä viikossa.
Todellakin vedän puolet oikealle. Mutta se ikähaarukka onkin 18-28v. Sen vanhempia en edes harkitse.
Viimeinen tyttöystävä oli 18v instamisu. Paremman näköinen kuin miss suomet, belörfit siepit sun muut "kaunottaret".
Siis olisi juuri sopivan ikäinen 60v naiselle, eli minun äidille!
TN25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) se että saa kuuluu tinderin helpoimmin saavaan 5% EI tarkoita, että mies olisi MIEHENÄ haluttavuudeen top 5%.
Se tarkoittaa, että naama on ok ja helppo sekämutkaton saatavuus( ja lempattavuus) on taattu.
Kyllähän nuo ovat suurelta osin yhtä ja samaa ryhmää.
Ihan ihme tekstii taas mammoilta.
Ei. Ei. Some you fuck, very few you marry. ;)
En ole pettynyt eikä ghostannut. Herrasmies isolla Hoolla. Tiesin kyllä, että hänellä on ollut paljon naisia ennen minua, mutta kun itse olin hänen kanssaan, niin ymmärsin miksi hänellä niitä naisia pyörii. Komea kuin mikä ja kaikki elämässä kunnossa. Hän ei vaan halua kumppania sotkemaan elämäänsä. Hänellä on taito saada toisen luulemaan, että voisi olla muutakin. Lankesin itse ja en ole itsekään pettynyt ja se on hänen luonteen takia ja miten käsittelee toista ihmistä. Hieno mies ja hieno ihminen. Ei hän pidä ketään itsestään selvyytenä eikä ole päällekäyvä. Minä tein aloitteen ja luulen jälkikäteen ajatelleena, että niin muutkin on tehnyt ja tekee. Siinä vaan on sitä jotain, jota ajattelen useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään 30v plus nainen ei kuulu halutuimpien 5% joukkoon. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima on kyllä suuri tällä foorumilla🤣
Itse olen kai joku ysin 42v mies. Saan n 5 mätchiä pvä ja pari superlikeä viikossa.
Todellakin vedän puolet oikealle. Mutta se ikähaarukka onkin 18-28v. Sen vanhempia en edes harkitse.
Viimeinen tyttöystävä oli 18v instamisu. Paremman näköinen kuin miss suomet, belörfit siepit sun muut "kaunottaret".
TN25
Ei kiinnosta mummelit. Sunkin iällä se on jo vähän niin ja näin. Yleensä kyllä oon nuorempiin tottunut.
Tinderissä kiva, kun voi vallata parhaat miehet päältä.Niin paljon tarjokkaita, että huhhu.
Vierailija kirjoitti:
Monissa urheilulajeissa jo 180cm pitkä mies on vaikeuksissa kehonhallinnan kanssa.
Monesta asiasta en ole kanssasi samaa mieltä, mutta tässä olet oikeassa. Nyt kun käydään 40 -ikävuotta, niin jo 60-70 näiden 185+ miesten ryhti on järkyttävä. Ja jokaisella on jotain vaivaa.
Niin se vaan on, että liika pituus on geenivirhe ja taakka. Ei ehkä nuorena, mutta vanhempana kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kiva, kun voi vallata parhaat miehet päältä.Niin paljon tarjokkaita, että huhhu.
Niin. On tuokin mammoille niin vaikeata myöntää. Elämä on kyllä miljoona kertaa parempaa naisena.
Olisin kyllä ikionnellinen jos saisin lukuisilta ysin ja kympin naisilta mätchejä. Ja he aloittaisivat keskustelun. Ja he ilmestyisivät treffeille. Ja saisin rajattomasti seksiä tuollaisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TN25Ei kiinnosta mummelit. Sunkin iällä se on jo vähän niin ja näin. Yleensä kyllä oon nuorempiin tottunut.
Semmoset papparaisen päiväunet :D montako hunttia maksat illasta?
N28
Vierailija kirjoitti:
Uimarimiehet-pitkiä ja raamikkaita, ja TAATUSTI kehonhaalinta kunnossa...
Näin hopeakettukarkkina totean vain että kaikkeen tottuu.