Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?

Vierailija
10.05.2019 |

Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?

Kommentit (226)

Vierailija
81/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään 30v plus nainen ei kuulu halutuimpien 5% joukkoon. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima on kyllä suuri tällä foorumilla🤣

Itse olen kai joku ysin 42v mies. Saan n 5 mätchiä pvä ja pari superlikeä viikossa.

Todellakin vedän puolet oikealle. Mutta se ikähaarukka onkin 18-28v. Sen vanhempia en edes harkitse.

Viimeinen tyttöystävä oli 18v instamisu. Paremman näköinen kuin miss suomet, belörfit siepit sun muut "kaunottaret".

No, sinunlaisellasi miehellä ei olisikaan mitään annettavaa aikuiselle naiselle, joten kaikille parempi, että pysyttelet tyttösissä. Oletko muuten koskaan pohtinut sitä, että mikä kehitysvaihe sinulla on jäänyt välistä?

Ps. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima toden totta on suuri.

Vierailija
82/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan vaan seksiseuraa etsisin, niin varmasti mieluummin sekstaisin komean ja älykkään ja urheilullisen ja 190cm pitkän miehen kanssa kuin jonkun "taviksen"

Monissa urheilulajeissa jo 180cm pitkä mies on vaikeuksissa kehonhallinnan kanssa. 

Monesta asiasta en ole kanssasi samaa mieltä, mutta tässä olet oikeassa. Nyt kun käydään 40 -ikävuotta, niin jo 60-70 näiden 185+ miesten ryhti on järkyttävä. Ja jokaisella on jotain vaivaa.

Niin se vaan on, että liika pituus on geenivirhe ja taakka. Ei ehkä nuorena, mutta vanhempana kostautuu.

Ehehhheeeehhhheeeeeee, kateellisten panettelua. Sanalla tavalla se lyhyisiin(alle 180cm) miehiin iskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ihan vaan seksiseuraa etsisin, niin varmasti mieluummin sekstaisin komean ja älykkään ja urheilullisen ja 190cm pitkän miehen kanssa kuin jonkun "taviksen"

Monissa urheilulajeissa jo 180cm pitkä mies on vaikeuksissa kehonhallinnan kanssa. 

Monesta asiasta en ole kanssasi samaa mieltä, mutta tässä olet oikeassa. Nyt kun käydään 40 -ikävuotta, niin jo 60-70 näiden 185+ miesten ryhti on järkyttävä. Ja jokaisella on jotain vaivaa.

Niin se vaan on, että liika pituus on geenivirhe ja taakka. Ei ehkä nuorena, mutta vanhempana kostautuu.

Ohohoijakkaa- joku lyhyt mies täällä tarinoi.Sukuni miehet kaikki yli 185 cm pitkiä.Ryhti säilynyt kaikilla vanhoiksi miehiksi asti ja eipä ole sen enempää vaivoja kuin muillakaan.Elämäntavat on se ratkaiseva asia.

Vierailija
84/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään 30v plus nainen ei kuulu halutuimpien 5% joukkoon. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima on kyllä suuri tällä foorumilla🤣

Itse olen kai joku ysin 42v mies. Saan n 5 mätchiä pvä ja pari superlikeä viikossa.

Todellakin vedän puolet oikealle. Mutta se ikähaarukka onkin 18-28v. Sen vanhempia en edes harkitse.

Viimeinen tyttöystävä oli 18v instamisu. Paremman näköinen kuin miss suomet, belörfit siepit sun muut "kaunottaret".

Näen mielessäni miten huudat hiekkalaatikon reunalla kurapöksyt jalassa ja hiekkalapio kädessä "Minäpä saankii  5 mätsii päivässä ja pari superlaikkii viikossa, lällälää!!!!"  

Gsus

Vierailija
85/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarimiehet-pitkiä ja raamikkaita, ja TAATUSTI kehonhaalinta kunnossa...

Nuorena seurustelin uimarin kanssa.Oli kyllä komea katsella:pitkä ja harteikas urheilija, ja upea oli katsella sitä uimista myös. Muutenkin oli mukava ja fiksu. Meidän suhde muuttui ystävyydeksi, mutta kaiholla muistelen

Vierailija
86/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis-muija olen, mutta monta mätsiä tuli tosi komeilta miehiltä Tinderissä.Monta treffasin, yhden kanssa p*, mutta vasta sen jälkeen kun oltiin oltu yhdessä jo 3kk.En kadu.Tuossa istuu tietsikan ääressä väitöskirjaansa kirjoittamassa. Eli ilmeisesti kuuluu tähän aloittajan mainitsemaan 5 prosenttiin, siis hänen kriteerien mukaan

Mulle on 1miljoonasta, ei sen takia, että on komea ja urallaan menestynyt ja älykäs, vaan ihan muista syistä

Vierailija
87/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos menette sinne ulilaudalle jauhamaan tästä, äijät?

Meitä normaaleja ei kiinnosta.

Viikonloppu alkamassa; ul.ien pitää vakuutella itselleen että ei kuitenkaan kannattaisi lähteä minnekään, missä voisi tavata naisia. Kun jo perjantaina vakuuttelee itselleen ja muille, että naisille ei kelpaa kuin 5 % miehistä, niin sitten sunnuntaina voikin taas ahdistuneena hakata näppistä ja suoltaa na.isv.ihaa. Tuttu draamankaari jokaiselle, joka on ollut tällä palstalla pitempään kuin kaksi viikkoa ;-D

Vierailija
88/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olisi juuri sopivan ikäinen 60v naiselle, eli minun äidille!

TN25

Ei kiinnosta mummelit. Sunkin iällä se on jo vähän niin ja näin. Yleensä kyllä oon nuorempiin tottunut.

Semmoset papparaisen päiväunet :D montako hunttia maksat illasta?

N28

Oon kuulemma sun ikäisen näköinen. Eli enpä mitään maksa.

Tosin varakas olen ja se epäsuorasti vaikuttaa kun minulla on varaa satsata ulkonäköön ja instakin on sellainen että muijat näkee että vietän kunnon elämää. Eli samantyylisiä kuvia kuin mitä siepillä chafakilla ym.

Vierailija
89/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että olet vitosen mies, ainakin äidinkielen arvosanan puolesta. Jatka fantasiakirjoittelun harjoittelemista ja joku päivä joku muukin lukee niitä, ehkä joku 65-vuotias setä.

Vierailija
90/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen mielessäni miten huudat hiekkalaatikon reunalla kurapöksyt jalassa ja hiekkalapio kädessä "Minäpä saankii  5 mätsii päivässä ja pari superlaikkii viikossa, lällälää!!!!"  

Gsus

Ja tuo eroaa mammojen "kuulun noihin top 5% naisiin ja minulla on kilometrin verran 190cm lihaksikkaita komistuksia jonossa" teksteistä miten?

Mutta vain jos mies kirjoittelee yhtä omahyväistä paskaa se kuulostaa mielestänne typerältä.

Ei tsiisus näitten mammojen kaa...

Vierailija
91/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis-muija olen, mutta monta mätsiä tuli tosi komeilta miehiltä Tinderissä.Monta treffasin, yhden kanssa p*, mutta vasta sen jälkeen kun oltiin oltu yhdessä jo 3kk.En kadu.Tuossa istuu tietsikan ääressä väitöskirjaansa kirjoittamassa. Eli ilmeisesti kuuluu tähän aloittajan mainitsemaan 5 prosenttiin, siis hänen kriteerien mukaan

Mulle on 1miljoonasta, ei sen takia, että on komea ja urallaan menestynyt ja älykäs, vaan ihan muista syistä

En usko, että tavis osaa arvioida miehiä samoin kuin viehättävä nainen. Sori. Todennäköisesti se sun kultsipuppeli on sen näköinen, etten ikinä koskisi pitkällä tikullakaan sydän-nappulaan Tinderissä.

Vierailija
92/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sinunlaisellasi miehellä ei olisikaan mitään annettavaa aikuiselle naiselle, joten kaikille parempi, että pysyttelet tyttösissä. Oletko muuten koskaan pohtinut sitä, että mikä kehitysvaihe sinulla on jäänyt välistä?

Hahaha et kai tosissasi luulee etten pystyisi 30-40v naisia saamaan? Joka pvä saan viestejä tuon ikäisiltä mutta eipä kiinnosta pelata peliä super easy modella.

Kerroppa nyt sitten mikä kehitysvaihe multa on jäänyt paitsi?

Vierailija
93/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kiva, kun voi vallata parhaat miehet päältä.Niin paljon tarjokkaita, että huhhu.

Niin. On tuokin mammoille niin vaikeata myöntää. Elämä on kyllä miljoona kertaa parempaa naisena.

Olisin kyllä ikionnellinen jos saisin lukuisilta ysin ja kympin naisilta mätchejä. Ja he aloittaisivat keskustelun. Ja he ilmestyisivät treffeille. Ja saisin rajattomasti seksiä tuollaisilta naisilta.

Jep. Se seksuaalinen ylivalta.

Vierailija
94/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha et kai tosissasi luulee etten pystyisi 30-40v naisia saamaan? Joka pvä saan viestejä tuon ikäisiltä mutta eipä kiinnosta pelata peliä super easy modella.

Olet kyllä herttaisen yksinkertainen. Se, että pystyisi saamaan ei tarkoita sitä, että olisi jotain annettavaa. Ne 18-vuotiaat misut on se super easy. Mitä muuta ne sulta tahtoo, kuin sitä rahalla ylläpitämääsi elämäntapaa.

Onni onnettomuudessa lienee se, että itse tuskin kärsit elämäsi onttoudesta yhtään. Jatka siis valitsemallasi linjalla. Muuhun sinusta ei todennäköisesti olisikaan.

Vierailija
95/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysi tyhjäpää ja vielä 42-vuotias? Juttujen perusteella 12-vuotias, joten siihen nähden sulle varmasti sopiikin alle 20-vuotiaat seuralaiset. Mahtaa olla mahtava ja henkisesti antoisa keski-ikä tiedossa.

Vierailija
96/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tavis osaa arvioida miehiä samoin kuin viehättävä nainen. Sori. Todennäköisesti se sun kultsipuppeli on sen näköinen, etten ikinä koskisi pitkällä tikullakaan sydän-nappulaan Tinderissä.

😂🤣😂🤣😂

Ilmiselvästi palstaulimiehen kommentti.Heheeehe.Osuuu ja upposiiiih!

Vierailija
97/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarimiehet-pitkiä ja raamikkaita, ja TAATUSTI kehonhaalinta kunnossa...

Vastauksellani halusin vain vähän murentaa sitä oletusta, että suurempi pituus on jotenkin automaattisesti plussaa. 

Tietysti fiksuus, urheilullisuus jne. on plussaa, mutta pituus on vaihtokauppaa. Esim.jotkut menestyneet koripalloilijat ovat olleet aika lyhyitä, mutta telinevoimistelijaksi jo 175cm pitkä mies alkaa olla liian iso ja taitoluistelijat ovat alle 180cm, joskus miehetkin alle 160cm. Uimahyppääjissä on muutama harva yli 180cm. 

Pituus on statussymboli samalla tavalla kuin vaikka joku puku, mutta apinallekin voi laittaa puvun päälle ja apinakin osaa virnistellä ylimielisesti ja käyttäytyä uhkaavasti kuten yli-itsevarma pitkä mies. Todellinen substanssi tulee muualta ja silloin pöksyt alkavat vaatetelineillä tutista, kun ihmiset eivät alistukaan hierarkioihin, jotka perustuvat kosmeettisiin symboleihin. 

Vierailija
98/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kiva, kun voi vallata parhaat miehet päältä.Niin paljon tarjokkaita, että huhhu.

Niin. On tuokin mammoille niin vaikeata myöntää. Elämä on kyllä miljoona kertaa parempaa naisena.

Olisin kyllä ikionnellinen jos saisin lukuisilta ysin ja kympin naisilta mätchejä. Ja he aloittaisivat keskustelun. Ja he ilmestyisivät treffeille. Ja saisin rajattomasti seksiä tuollaisilta naisilta.

Jep. Se seksuaalinen ylivalta.

Ja älyllinen ja henkinen.Palstavinkujamiehet ei kestä.Auuu

Vierailija
99/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä kuukausi sitten tapasin erään, jonka arvioisin monen vuoden Tinderkokemuksella kuuluvan siihen n.5% vähemmistöön. Komea mies, pieni muna. Ei jatkoon. Ihastui muhun ihan tosissaan vaikka väitti, ettei halua mitään vakavaa. Kun kehtaisikin kysyä miehiltä suoraan, onko varustus kunnossa, niin välttyisi ikäviltä kokemuksilta. Nytkin olin ollut ilman jo pitkään, niin olisin kaivannut kunnollista seksiä.

Alapeukut yllättää. Tottakai, jos lähdetään seksimielellä liikkeelle, pitäisi pystyä varmistumaan siitä että saa mitä haluaa. Sehän on koko homman juju. Samalla tavoin, kun vaikkapa joku mies ei halua seksiä lihavan naisen kanssa niin minä en halua käyttää aikaani pieniin muniin.

Sama täällä. Voi kun sen koon tietäisi jotenkin ennen kun menee sänkyyn. Jopa 195 pitkällä oli pieni. Ja täytyy muistaa, että ne lyhenevät paljon, kun miehille tulee ikää.

Vierailija
100/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti yrittää vakuuttaa.Ensi oli Max 25 Vee, nyt raja on noussut jo 40v.Kohta varmaan 70.Ja siiten riittää kun on edes nainen...tai vaan on😅