Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?

Vierailija
10.05.2019 |

Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Hassua kuinka naiset aina kiistävät teesini siitä kuinka seksisuhteissa mieheltä vaaditaan kovempaa tasoa kuin parisuhteessa.

Kuitenkin kun naiset pääsevät kertomaan itse, he eivät vain myönnä asiaa, vaan suorastaan korostavat sitä.

ps. ketjuun on taas ilmestynyt legioona 40v naisia jotka ovat menestyneitä, varakkaita, kauniimpia kuin parikymppisinä ja saisivat kenet tahansa jos haluaisivat. Mikähän tässä palstassa vetää näitä harvinaisuuksia puoleensa?

Keskustelu on sitä tasoa, että ilmiannoin sen jo muutaman viestin luettuani, mutta edelleenkään seksisuhteeseen mieheltä ei vaadita muuta kuin haluttavaa ulkonäköä ja hauskaa, mukavaa luonnetta (+ sitä, että hän on ylipäänsä markkinoilla eli siellä missä naisetkin, ja kaikilla palstamiehillä jotka lukevat tätä kommenttia perjantai-iltana betonikuutioissaan homma kosahtaa tähän). Parisuhteeseen vaaditaan tuon lisäksi paljon enemmän.

SINÄ ja opetuslapsesi olette määritelleet, että panomiehen kaksi ominaisuutta ovat tärkeämpiä kuin parisuhdemiehen 20 ominaisuutta, emme me naiset.

Olette itse painottaneet että 80% miehistä saa parisuhteen.

Jos seksisuhteeseen vaadittaisiin kymmenen kertaa vähemmän, jokaiselle miehelle tulvisi seksiä ovista ja ikkunoista sen verran ettei edes tarvitsisi poistua betonikuutiosta.

Tosiasiassa kuitenkin huomattavasti pienempi osa miehistä pärjää halutessaan seksimarkkinoilla.

Hyvä vertaus on taksikuski vs formulakuljettaja. Taksikuskille on pidempi vaatimuslista mutta formulakuljettajan on oltava muutamassa asiassa huipputasoa, eikä heikkouksia juuri niissä tietyissä asioissa voi kompensoida. Siksi formulakuljettajaksi on vaikeampaa päästä = formulakuljettajalta vaaditaan enemmän.

🤣🤣😂😂😁

Kakkonelisykköviitonen on taas vauhdissa.Viikonloppu ja vapaata ja ei elämää.

Keksisi jotain uutta ja fressiä -nämä sinun formulakuskitaxxxxximies-argumenttisi on kuultu niin moneen kertaan, että hohhoijaa, ei provoa enää ketään.

Vierailija
122/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskakkoselle voisin muistuttaa, että on myös meitä miehiä, jotka saavat halutessaan seksisuhteen kohtuullisella vaivalla, mutta useimmiten sellaisen naisen kanssa, joka ei kuitenkaan ole sitä omaa tyyppiä. Eli seksisuhde ei itsessään ole miehillekään arvokas, vaan sen suhteen pitää olla sellaisen naisen kanssa, jota todella haluaa, ja sen löytyminen onkin taas vaikeaa (paitsi niille 10% miehistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tämän keskustelun vasta nyt.Eli siis Tinderiin kannattaa siis mennä, jos haluaa löytää pitkän, komen, älykkään ja fiksun miehen-kiitos vinkistä!

Vierailija
124/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykskakkoselle voisin muistuttaa, että on myös meitä miehiä, jotka saavat halutessaan seksisuhteen kohtuullisella vaivalla, mutta useimmiten sellaisen naisen kanssa, joka ei kuitenkaan ole sitä omaa tyyppiä. Eli seksisuhde ei itsessään ole miehillekään arvokas, vaan sen suhteen pitää olla sellaisen naisen kanssa, jota todella haluaa, ja sen löytyminen onkin taas vaikeaa (paitsi niille 10% miehistä).

Tietysti.

Jos naiset harrastavat seksisuhteita itseään tasokkaampien miesten kanssa, niin tokihan miehille tilanne on päinvastainen.

Vierailija
125/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereita miettimässä jotakin outoja prosentteja. Mitä väliä miten on keskimäärin, väliä on onko nyt siinä vierellä sellainen suhde kun haluaa, vai ei.

Ja vinkki: vauvalta ette sitä suhdetta saa, koskaan.

Vierailija
126/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Jos naiset harrastavat seksisuhteita itseään tasokkaampien miesten kanssa, niin tokihan miehille tilanne on päinvastainen.

Paitsi jos ne miehet ei haluakaan sitä seksisuhdetta, niin homma vaikeutuu naisillakin.

Vierailija
127/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 122/124, 129 ja 130 kiukuttelevat?

Te naisethan olette tässä sivukaupalla kertoneet kuinka totta kai jos mies tarjoaa pelkkää panoa niin sen pitää olla todella komea ja hyvä seksissä sitten.

Toisissa ketjuissa on kerrottu tuhanteen kertaan Prismatestistä ja siitä kuinka tavalliset/rumat miehet saavat parisuhteen.

Minä en ole osallistunut keskusteluun, paitsi nyt.

Onhan se mukavaa että kerrankin naiset itse kertovat miten asia on.

Vierailija
128/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereita miettimässä jotakin outoja prosentteja. Mitä väliä miten on keskimäärin, väliä on onko nyt siinä vierellä sellainen suhde kun haluaa, vai ei.

Ja vinkki: vauvalta ette sitä suhdetta saa, koskaan.

Luuseri hiljaa.

Vierailija
129/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35+ nainen ei ikinä ole naisten top5%

Vierailija
130/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Uliuliviuviu -kun asian pitäisi sinun mielestäsi olla toisinpäin.

Tässä reaalimaailmassa se on nyt niin, että sinä et täällä asiasta ulisemalla pääse p* sitä kaunista nuorta naista. Eikä se v* kiinnosta ketään muuta kuin sinua.

Vierailija
131/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä +35 mies. Rupsahtanut ukkeli, takamus alkaa roikkua, hiukset harvenemasn ja harmaantumaan.Menee seksihalut

Vierailija
132/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Miksi 122/124, 129 ja 130 kiukuttelevat?

Te naisethan olette tässä sivukaupalla kertoneet kuinka totta kai jos mies tarjoaa pelkkää panoa niin sen pitää olla todella komea ja hyvä seksissä sitten.

Toisissa ketjuissa on kerrottu tuhanteen kertaan Prismatestistä ja siitä kuinka tavalliset/rumat miehet saavat parisuhteen.

Minä en ole osallistunut keskusteluun, paitsi nyt.

Onhan se mukavaa että kerrankin naiset itse kertovat miten asia on.

EheHeHeHeee. Huhhuuu, hAaaa. Älkää polttamaan ja sekös se ketuttaa.Ja kyllä se tiedetään milloin sinä olet ja et ole täällä, ja sun Alter-Egosi myös.

Hyvää viihdettä, olikin niin tylsää😂😂😂😂😂

Vierailija
133/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten top 5 EI ole:

- vinkuja ja ulisija

-hengailee AV-mammojen palstoilla provoilemassa

Vierailija
134/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että naapurintyttö herttaisella luonteella ja hyvällä vartalolla iskee miehiin. Minulla ei ole ollut ikinä vaikeuksia saada sitä miestä kenet haluan. En ole jumalaisen kaunis, mutta söpö olen hymykuoppineni. Vartalo on tiimalasi, kiinteä peppu ja isohkot rinnat. Suuret siniset silmäni ja pitkät, vaaleat sekä laineikkaat kutrit ovat myös plussaa.

Pitkään itsekin naksahdin aina porukan komeimpaan kundiin, mutta jotain jäi uupumaan. Töissä tutustuin mukavaan, tavallisen kivan näköiseen mieheen, tutustuttiin ja höpistiin. Huomasin, etten saa häntä mielestä. Viime kesänä seisoin alttarilla ja sanoin hänelle tahdon. Mieheni huokailee päivittäin onneansa, kun on saanut kaltaiseni täydellisyyden vaimoksensa. Ja minä samoin ajattelen miehestäni.

Vierailija
135/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä +35 mies. Rupsahtanut ukkeli, takamus alkaa roikkua, hiukset harvenemasn ja harmaantumaan.Menee seksihalut

Jostain syystä saan enemmän huomiota naisilta kuin koskaan aikaisemmi., vaikka ikää on jo 46v. Ihan tavallisen näköinen olen, joskin tukka tallella ja ei-harmaa, eikä ns kaljamahaa.

Flirttailijoina/jopa ns iskijöinä 30-50v naiset, enkä tiedä yhtään miksi. Olen vain ystävällinen ja keskusteleva, en sen kummempaa. Teininä olisin ollut onnessani tällaisesta huomiosta.

Vierailija
136/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun kommentti oli poistunut. Ei vissiin miellyttänyt palstapappoja.

Eli mun kaveri kuuluu tähän top 5% miehistä. Kerran sitten kauheassa puutteessa menin sänkyyn hänen kanssaan ja seksi oli toivottoman tylsää. 5/5 kroppa, kasvot ja iso muna ei auta, jos on surkea sängyssä.

Vierailija
137/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä saan enemmän huomiota naisilta kuin koskaan aikaisemmi., vaikka ikää on jo 46v. Ihan tavallisen näköinen olen, joskin tukka tallella ja ei-harmaa, eikä ns kaljamahaa.

Flirttailijoina/jopa ns iskijöinä 30-50v naiset, enkä tiedä yhtään miksi. Olen vain ystävällinen ja keskusteleva, en sen kummempaa. Teininä olisin ollut onnessani tällaisesta huomiosta.

Pitäiskö ihan uskoa tämä Provo.

Vierailija
138/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi h*, vanha ukki.Kaikki +30 miehet on liian vanhoja

Vierailija
139/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mun kommentti oli poistunut. Ei vissiin miellyttänyt palstapappoja.

Eli mun kaveri kuuluu tähän top 5% miehistä. Kerran sitten kauheassa puutteessa menin sänkyyn hänen kanssaan ja seksi oli toivottoman tylsää. 5/5 kroppa, kasvot ja iso muna ei auta, jos on surkea sängyssä.

Ei onnistu, PIKKUkakkonen, ei ole uskottava

Vierailija
140/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei päde minuun. Ehkä ajattelit jotain 65v+ miestä.

t. M42