Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?

Vierailija
10.05.2019 |

Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän ketkä ovat top 5 %-miehiä miesten omissa luokituksissa.

Luuleen saaneeni yhdeltä sellaiselta. Hän on hyvä tuttuni, paljon naisia, hyvä supliikki ja komea.  Hirveän huono suutelija ja muutenkin kuin puupökkelö ja heittää sängyssä epävarmaa läppää mutta naiset tykkäävät koska on niin mukava seuramies ja kaunis katsella. Juttua riittää aina kun nähdään. Sänkyhommat eivät enää kiinnosta.

Olen kyllä ollut sillai ihan kokemattomien neitsytpoikienkin kanssa joskus nuorempana joten mikäköhän heidän luokituksensa on. Tämä sotii palstaätmien perusoletuksia vastaan.

Vierailija
222/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temppari-Iiro on bottom 5% miehistä ja saa kuitenkin naisia miten paljon tahtoo. Miksi?

No kun Temppari I ja Temppari Misut on ohjelmassa joka perustuu siihen että valitaan ääliöitä asumaan eristetyissä olosuhteissa keskenään ilman muita virikkeitä kuin viina ja ilman muita motiiveja kuin se, että tulllaan kuuluisaksi, ja kun ei ole muuta talenttia, niin käyttäydytään mahdollisimman idioottimaisesti, ja panemalla saa parhaiten ruutuaikaa tuossa shöyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin tyttö kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että naapurintyttö herttaisella luonteella ja hyvällä vartalolla iskee miehiin. Minulla ei ole ollut ikinä vaikeuksia saada sitä miestä kenet haluan. En ole jumalaisen kaunis, mutta söpö olen hymykuoppineni. Vartalo on tiimalasi, kiinteä peppu ja isohkot rinnat. Suuret siniset silmäni ja pitkät, vaaleat sekä laineikkaat kutrit ovat myös plussaa.

Pitkään itsekin naksahdin aina porukan komeimpaan kundiin, mutta jotain jäi uupumaan. Töissä tutustuin mukavaan, tavallisen kivan näköiseen mieheen, tutustuttiin ja höpistiin. Huomasin, etten saa häntä mielestä. Viime kesänä seisoin alttarilla ja sanoin hänelle tahdon. Mieheni huokailee päivittäin onneansa, kun on saanut kaltaiseni täydellisyyden vaimoksensa. Ja minä samoin ajattelen miehestäni.

Tää on totta. Ihan helvetin hyvännäköiset daamit ei nappaa. Söpöt on niitä, jolle mä sytyn. Oon ite sairaan komee ja saan paljon huomiota

Ja vietät lauantaipäivää mammapalstalla, koska...?

Vierailija
224/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos menette sinne ulilaudalle jauhamaan tästä, äijät?

Meitä normaaleja ei kiinnosta.

Viikonloppu alkamassa; ul.ien pitää vakuutella itselleen että ei kuitenkaan kannattaisi lähteä minnekään, missä voisi tavata naisia. Kun jo perjantaina vakuuttelee itselleen ja muille, että naisille ei kelpaa kuin 5 % miehistä, niin sitten sunnuntaina voikin taas ahdistuneena hakata näppistä ja suoltaa na.isv.ihaa. Tuttu draamankaari jokaiselle, joka on ollut tällä palstalla pitempään kuin kaksi viikkoa ;-D

Ja naisille kerrotaan, että ne on vanhoja ja että vain 16-18-vuotiaat kelpaa. Provoilisivat edes uskottavasti.

Tokihan u lilaiudan pikkujonnelle jo 18-vuotias on ihan sairaan vanha.

Vierailija
225/226 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka naiset mollaisi pikkukakkosta niin oikeassahan se on.

Naiset katsoo tätä vain omasta näkökulmastaan. Koska se pano komean miehen kanssa ei ollut kummoinen kokemus niin naiset ajattelee että eipä seksin saamiseen kummoisia vaadita. Mutta jos katsoo miehen näkökulmasta niin on helevetisti helpompaa päätyä jossain vaiheessa avioliittoon kuin OLLA sellainen komea ja hauska mies joka saa irtoseksiä.

Ehkä se on sit niin ettei naiset vain pysty ajattelemaan mitään kuin omasta näkövinkkelistä.

Kun taas miehet empaattisina ja sensitiivisinä ihmisinä ajattelevat näitä asioita aina myös naisten näkökulmasta ja tajuavat, että jankutus irtoseksistä on ihan hirveän typerää ja ärsyttävää, koska valtaosa naisista ja iso osa miehistäkään ei sitä arvosta eikä halua. Eikö totta?

Vierailija
226/226 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä kuukausi sitten tapasin erään, jonka arvioisin monen vuoden Tinderkokemuksella kuuluvan siihen n.5% vähemmistöön. Komea mies, pieni muna. Ei jatkoon. Ihastui muhun ihan tosissaan vaikka väitti, ettei halua mitään vakavaa. Kun kehtaisikin kysyä miehiltä suoraan, onko varustus kunnossa, niin välttyisi ikäviltä kokemuksilta. Nytkin olin ollut ilman jo pitkään, niin olisin kaivannut kunnollista seksiä.

Yllättävää että myönnät haluavasi isoa. Aivan järkeensä naiset väittää täällä ettei koko muka merkitse mitään.

Ei kai kukaan sano, ettei koko merkitse MITÄÄN. Tottakai se on yksi pala paketissa. Aivan kuten merkitystä on monella muullakin asialla, kuten onko mies töissä, onko ulkonäkö itselle mieluisa, mukava luonne, mielenkiintoinen elämä ja se kuinka hyvin hänen kanssaan tulee juttuun.

Koko menettää merkityksen joissakin tapauksissa, ts silloin koolla ei ole väliä niin paljoa. Esim jos mies on muuten täydellinen, niin pienen koon voi katsoa sormien läpi. Ja jos mies on viallinen, elämäntapatyötön, käytös huono, katkera sielu jne niin koko ei pelasta mitään vaikka olis millainen halko.

Ei se ole yksi pala paketissa. Pienimunaisen kanssa en alkaisi parisuhteeseen. Piste. Ei tyydytä ja seksi on mulle tärkeä osa-alue suhteessa. Ei sen vehkeen tarvitse olla mikään halko, mutta edes keskiverto ja mielellään paksu eikä mikään ohut luiru.