Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?

Vierailija
10.05.2019 |

Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?

Kommentit (226)

Vierailija
41/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin yksi monista? Olen vähintään top 5% nainen.

Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.

Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.

Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;

Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä. 

En ole tuo, jota lainasit mutta vastaan silti koska koen kuuluvani naisten parhaimmistoon. Olen ensinnäkin paremman näköinen kuin tuo linkkaamasi kuva, minusta tuo tyttö oli ihan kuin naapurin hoikkana pysytellyt Reetta. Tähän minua on useampikin mies verrannut (toisiaan tuntematta): https://www.coroflot.com/sami_korhonen/Special-Collection ja samojen, (hyvännäköisten) miesten mielestä olen kuulemma "täydellinen".

Oikea kuva sinusta itsestäsi riittää ainoastaan todisteeksi. 

Ehkäpä täällä ei tarvitse todistella mitään kenellekään. Totuus on, että on hyvännäköisiä naisia, jotka ovat vielä fiksujakin. Minun menestys miesmarkkinoilla ei perustu mihinkään lollojen tai takapuolen esittelyyn, eikä myöskään fitnekseen. Harrastan liikuntaa omaksi ilokseni. Ja tästä on kaikki tapaamani miehet olleet erittäin iloisia. Tähän kun lisätään mukava luonne, huumorintaju ja kauniit kasvot, niin tulijoita riittää ovista ja ikkunoista. -ohis

Mukava luonne????

Tosikoltakin vaikutat.

Vierailija
42/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amadeus kirjoitti:

Kuulun itse VÄHINTÄÄN siihen parhaaseen 1%:iin miehistä.

Olen 186 cm pitkä, minulla on tummat, kiharat, hiukset ja tummat silmät ja kasvoiltani olen komea. Urheilen aktiivisesti ja olen koulutukseltani lääkäri, eli olen vielä todella älykäskin, ainakin oman arvioni perusteella, kun olen kaikessa hyvä ja minulla on hyvä muistikin.

Maratoonit menee heittämällä alle 2.50 ja väitöskirjakin on kohta tuloillaan tuolta neurokirurgian puolelta. Se käsittelee C9ORF72- geenin vaikuttavuutta NPHn ilmenemisajankohtaan ;))). Kaikki naiset vaan koko ajan antelevat minulle numeroitaan ja kyselevät jatkuvasti minua treffeille, enkä saa heiltä rauhaa oikein missään, kun olen niin komea. Tinderikin vaan tarvitsee laittaa päälle ja kahden minuutin jälkeen löytyy halukas nainen nussimaan jättimäistä magnum dongiani ;)

Veikkaan, että täältäkin löytyisi halukkaita ( mielellään top 5% +35 v kypsiä ja herkullisia rouvia) hyppimään jättimäisen munani päällä. Voin heittäää vähän rahaakin jättimäisestä 16 000€/kk palkastani ;D

Oletko narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt baarista hakemassa. Usein olen ollut aloitteellisempi ja mennyt juttelemaan pienessä nousuhumalassa.

Usein juttu on jatkunut hiukan pitempään. Joihinkin olen ihastunut.

En enää tee tuollaista, mutta ihan hauskaahan se oli. Tavallaan olisi toivonut jotain pysyvää, mutta ei tuolla taktiikalla.

Vierailija
44/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt.Vakipano kuuluu 5 prosenttiin,ja on pitkä, komea sporttinen ja iso* , ja hyvä , ihan huippu, juuri sopiva em. tarkoitukseen.

Vierailija
45/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.

Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.

Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;

Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä. 

En ole tuo, jota lainasit mutta vastaan silti koska koen kuuluvani naisten parhaimmistoon. Olen ensinnäkin paremman näköinen kuin tuo linkkaamasi kuva, minusta tuo tyttö oli ihan kuin naapurin hoikkana pysytellyt Reetta. Tähän minua on useampikin mies verrannut (toisiaan tuntematta): https://www.coroflot.com/sami_korhonen/Special-Collection ja samojen, (hyvännäköisten) miesten mielestä olen kuulemma "täydellinen".

Ehkäpä täällä ei tarvitse todistella mitään kenellekään. Totuus on, että on hyvännäköisiä naisia, jotka ovat vielä fiksujakin. Minun menestys miesmarkkinoilla ei perustu mihinkään lollojen tai takapuolen esittelyyn, eikä myöskään fitnekseen. Harrastan liikuntaa omaksi ilokseni. Ja tästä on kaikki tapaamani miehet olleet erittäin iloisia. Tähän kun lisätään mukava luonne, huumorintaju ja kauniit kasvot, niin tulijoita riittää ovista ja ikkunoista. -ohis

Ei tarvitse todistella, mutta aiempien väitteittesi painoarvo on mitätön ilman minkäänlaisia todisteita eli silloin anti keskusteluun on lukijan kannalta nolla. Jos olisit kirjoittanut pohdiskelevammin ja nöyremmin yleismaailmalliselta kannalta, ei olisi ongelmaa. 

Kirjoitat moniin naisiin vetoavaa hamsterisointi/hubba-bubbaa, jota lukijat haluavat kuulla (ja kirjoittaja itse haluaa uskoa), joten tietysti on luontevaa haastaa kirjoittaja. 

Vierailija
46/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on paljon helpompaa kun on keskimääräisen älykäs ja erinomaisella ulkonäöllä varustettu. Miksi se on joillekin ei-niin-hyvännäköisille miehille vaikeaa ymmärtää? Samaa vonkumista viikosta ja vuodesta toiseen.

Se mallintöitä tekevä, hymyilevä ja kaunis nainen haluaa monessa tapauksessa itsekin ilahtua sekä kiihottua nähdessään kumppaninsa. Siksi.

Vierailija
47/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos seksiseuraa olen hakenut, niin olen valkannut jäntevän ja urheilullisen miehen, älyäkin tietysti pitää olla.

Näillä kriteereillä ei ole tullut pettymyksiä. Näkeehän sen nyt ihmisen päältä, toimiiko.

Vierailija
48/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) se että saa kuuluu tinderin helpoimmin saavaan 5% EI tarkoita, että mies olisi MIEHENÄ haluttavuudeen top 5%.

Se tarkoittaa, että naama on ok ja helppo sekämutkaton saatavuus( ja lempattavuus) on taattu.

Vierailija
49/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse todistella, mutta aiempien väitteittesi painoarvo on mitätön ilman minkäänlaisia todisteita eli silloin anti keskusteluun on lukijan kannalta nolla. Jos olisit kirjoittanut pohdiskelevammin ja nöyremmin yleismaailmalliselta kannalta, ei olisi ongelmaa. 

Kirjoitat moniin naisiin vetoavaa hamsterisointi/hubba-bubbaa, jota lukijat haluavat kuulla (ja kirjoittaja itse haluaa uskoa), joten tietysti on luontevaa haastaa kirjoittaja. 

Kuvittelet vastanneesi saman naisen kommenttiin. Meitä samanmielisiä on paljon ja luulit tällä kertaa ilmeisesti kolmea yhdeksi.

Hamsterisointi/hubba-bubbasta en ole kuullutkaan enkä siksi ole kiinnostunut keskustelemaan siitä kanssasi. Suosittelen lämpimästi Ylilautaa foorumiksi ajatuksillesi.

Vierailija
50/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amadeus kirjoitti:

Kuulun itse VÄHINTÄÄN siihen parhaaseen 1%:iin miehistä.

Olen 186 cm pitkä, minulla on tummat, kiharat, hiukset ja tummat silmät ja kasvoiltani olen komea. Urheilen aktiivisesti ja olen koulutukseltani lääkäri, eli olen vielä todella älykäskin, ainakin oman arvioni perusteella, kun olen kaikessa hyvä ja minulla on hyvä muistikin.

Maratoonit menee heittämällä alle 2.50 ja väitöskirjakin on kohta tuloillaan tuolta neurokirurgian puolelta. Se käsittelee C9ORF72- geenin vaikuttavuutta NPHn ilmenemisajankohtaan ;))). Kaikki naiset vaan koko ajan antelevat minulle numeroitaan ja kyselevät jatkuvasti minua treffeille, enkä saa heiltä rauhaa oikein missään, kun olen niin komea. Tinderikin vaan tarvitsee laittaa päälle ja kahden minuutin jälkeen löytyy halukas nainen nussimaan jättimäistä magnum dongiani ;)

Veikkaan, että täältäkin löytyisi halukkaita ( mielellään top 5% +35 v kypsiä ja herkullisia rouvia) hyppimään jättimäisen munani päällä. Voin heittäää vähän rahaakin jättimäisestä 16 000€/kk palkastani ;D

Jos näin todellakin on, niin miksi et tarjonnut treffeillä naiselle juotavaa, vaikka itse ehdotit tapaamista? Eikö se kuulu jokaisen sivistyneen herrasmiehen käytöstapoihin. Treffeillä on kohteliasta esittää myös naiselle kysymyksiä ja edes esittää kiinnostunutta, eikä keskittyä vain oman itsensä kerskailuun. Ja joo, onhan se komeaa, kun hiusraja nousee ylöspäin ja vatsa roikkuu... Mutta nekin ovat vain pikku vikoja, jotka voisi antaa anteeksi, jos mies muuten olisi sellainen, jonka kanssa tuntee olonsa hyväksi. 

Vierailija
51/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko kysymyksenasettelu on ongelmallinen koska naiset pitävät top 5% miehiä tavallisina miehinä

Vierailija
52/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun exä oli top5% mies, niin aika paska taso kieltämättä Suomen miehillä. Eikä se seksikään mitään kovin kaksista ollut.

Top 5% miehet ei panosta seksiin kun sita saa kuitenkin.

Vierailija
53/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kuuluu tähän top 5% miehistä. Kerran menin hänen kanssaan sänkyyn, kun olin puutteessa ja pakko myöntää, että seksi oli toivottoman tylsää. Edelleen ollaan kyllä kavereita, mutta en kyllä toiste sänkyyni huoli.

Vierailija
54/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet vastanneesi saman naisen kommenttiin. Meitä samanmielisiä on paljon ja luulit tällä kertaa ilmeisesti kolmea yhdeksi.

Hamsterisointi/hubba-bubbasta en ole kuullutkaan enkä siksi ole kiinnostunut keskustelemaan siitä kanssasi. Suosittelen lämpimästi Ylilautaa foorumiksi ajatuksillesi.

Haasteeni koskee ihan hyvin kaikkia, joilla on kovat puheet itsestään, mutta eivät jostain syystä haluakaan jakaa erinomaisuuttaan ihmisten kanssa ja saada niitä kehuja. 

Sama kuin olisi todella hieno auto autotallissa, mutta suostuisi käyttämään vain kämäisimpiä julkisia tai ajaisi lunastuskunnossa olevassa romulla. Tai sitten sitä hienoa autoa ei ole olemassa. Tai olisit maailman paras tanssija tai laulaja, mutta et suinkaan halua koskaan esiintyä.

Vierailija
55/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset puhuvat puolestaan. Turha sitä on miehen mainostaa, että kuuluu top 5 %:iin.

Katsotaan naishistoriaa:)

Se otetaan, kenet saadaan. Eri ihmisiä olen tapaillut eri tarkoituksessa.

Vierailija
56/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ottanut / saanut sen, joka on ollut mahdollinen. Kiitollinen siitäkin pienestä.

Vierailija
57/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen geenit on mitä on, vähän niihin voi vaikuttaa. Eri asia on fiksuus ja miten pelaa omat korttinsa.

Vierailija
58/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, harvemmin sitä joidenkin prosenttilukujen mukaan arvottaa toista. Kyllä se toisen ihmisen tuoksu, huumori ja seksuaalinen jännite. Tietysti se, että mies on haluttu muidenkin naisten mielestä lisää haluttavuutta.

Vierailija
59/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään 30v plus nainen ei kuulu halutuimpien 5% joukkoon. Itsepetoksen ja narsistisuuden voima on kyllä suuri tällä foorumilla🤣

Itse olen kai joku ysin 42v mies. Saan n 5 mätchiä pvä ja pari superlikeä viikossa.

Todellakin vedän puolet oikealle. Mutta se ikähaarukka onkin 18-28v. Sen vanhempia en edes harkitse.

Viimeinen tyttöystävä oli 18v instamisu. Paremman näköinen kuin miss suomet, belörfit siepit sun muut "kaunottaret".

Vierailija
60/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos seksiseuraa olen hakenut, niin olen valkannut jäntevän ja urheilullisen miehen, älyäkin tietysti pitää olla.

Näillä kriteereillä ei ole tullut pettymyksiä. Näkeehän sen nyt ihmisen päältä, toimiiko.

Kaikki olen saanut, joita olen lähtenyt yrittämään.

Sitten on ollut myös jotain tähdenlentoja toisesta ulottuvuudesta. Tosin ne on valkannut minut.