Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Tinder on karkkikauppa Top5% miehille niin kertokaa nyt oletteko naiset pettyneet kun saitte seksiä top5% mieheltä ?

Vierailija
10.05.2019 |

Ja mitä tapahtui treffeillä ja treffien jälkeen ? Ghostasiko mies ? Vai tajusitte itse että olet yksi monista ?

Kommentit (226)

Vierailija
21/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä! Tinderiin kertyy juurikin se 5% tietyn tyyppisistä naisista ja miehistä ja täällä sitten muka kerrotaan millaisia miehet ja naiset on tämän perusteella.

Tinderin julkaisemat tilastot kävijöitä on muuten kaupallisista syistä täyttä potaskaa. Profiilit vaihtuu koko ajan vaikka henkilöt pysyvät samana. Jokainen uusi profiili kuitenkin lasketaan kuin uudeksi ihmiseksi.

Some on täyttä huijausta

Vierailija
22/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen tällä hetkellä yhden ulkonäöllisesti taatusti tuohon viiteen prosenttiin kuuluvan miehen kanssa. Olen kuitenkin laittamassa miestä kiertoon miehen elämänhallintaan liittyvien ongelmien takia. Mies on hyvä sängyssä ja kiva katsella, siihen se sitten jääkin.

Minulla on lisäksi pitkäaikainen pano, jonka olen hänetkin löytänyt jo viitisen vuotta sitten Tinderistä. Tämäkin mies on todella hyvännäköinen ja saan häneltä loistavaa seksiä. Seksin lisäksi olemme ystäviä ja oikeastaan minulle riittää tämänkaltainen "suhde". Lapsia kun en halua enkä leikkiä kotia.

Yhdenkään Tinderistä valkkaamani hyvännäköisen miehen kanssa tapailu ei ole jäänyt siihen, että mies hylkäisi minut. Minä olen se, joka valitsee. Ja todella harva niistä Tinderistä tykkäämistäni miehistä ovat silti sellaisia, että haluaisin kertakahvilakäyntiä enempää. Ehkä 1/20 on ollut sellaisia, että on kiinnostanut tehdä lähempää tuttavuutta. Monella kivalla ja hyvännäköisellä miehellä on esim. liian pieni muna tai sitten jotakin muuta "vikaa". Rehellisesti myönnän siis etsiväni isomunaista, erittäin älykästä, mukavaa ja hyvännäköistä miestä. Pituutta pitää olla vähintään 185 cm.

Vaatimukseni ovat kovat mutta taidan onnekseni kuulua siihen naisten haluttavimpaan joukkoon ja lisäksi olen ihan fiksu. Palikkani ovat ns. kasassa. Ja ikää 38.

Sinulla ei palikat aida todellakaan olla kohdallaan ja voisit vielä miettiä mikä se sinun sukupuolesikaan tässä palikkaleikissä oikein on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tinder on karkkikauppa  top5 % miehille, se tarkoittaa sitä että he pääsevät valitsemaan naisista parhaat päältä. Keskitason ja alemmantason naiset jäävät ilman.

Vierailija
24/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Tinder on karkkikauppa  top5 % miehille, se tarkoittaa sitä että he pääsevät valitsemaan naisista parhaat päältä. Keskitason ja alemmantason naiset jäävät ilman.

Tämä on aivan varmasti myös totta. Itse deittailen tätä ”5% miehistä”, koska olen itse vastaavasti hyvännäköinen ja fiksu nainen. En ole koskaan kuullut deittieni sanovan, että painavat sydäntä monille naisille. Samaan tapaan ne hyvännäköiset miehet valikoivat hyvännäköisiä naisia, tietenkin.

Jotkut tavikset varmasti tykkäävät suunnilleen kaikista naisista, että saisivat edes joltain.

Vierailija
25/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen tällä hetkellä yhden ulkonäöllisesti taatusti tuohon viiteen prosenttiin kuuluvan miehen kanssa. Olen kuitenkin laittamassa miestä kiertoon miehen elämänhallintaan liittyvien ongelmien takia. Mies on hyvä sängyssä ja kiva katsella, siihen se sitten jääkin.

Minulla on lisäksi pitkäaikainen pano, jonka olen hänetkin löytänyt jo viitisen vuotta sitten Tinderistä. Tämäkin mies on todella hyvännäköinen ja saan häneltä loistavaa seksiä. Seksin lisäksi olemme ystäviä ja oikeastaan minulle riittää tämänkaltainen "suhde". Lapsia kun en halua enkä leikkiä kotia.

Yhdenkään Tinderistä valkkaamani hyvännäköisen miehen kanssa tapailu ei ole jäänyt siihen, että mies hylkäisi minut. Minä olen se, joka valitsee. Ja todella harva niistä Tinderistä tykkäämistäni miehistä ovat silti sellaisia, että haluaisin kertakahvilakäyntiä enempää. Ehkä 1/20 on ollut sellaisia, että on kiinnostanut tehdä lähempää tuttavuutta. Monella kivalla ja hyvännäköisellä miehellä on esim. liian pieni muna tai sitten jotakin muuta "vikaa". Rehellisesti myönnän siis etsiväni isomunaista, erittäin älykästä, mukavaa ja hyvännäköistä miestä. Pituutta pitää olla vähintään 185 cm.

Vaatimukseni ovat kovat mutta taidan onnekseni kuulua siihen naisten haluttavimpaan joukkoon ja lisäksi olen ihan fiksu. Palikkani ovat ns. kasassa. Ja ikää 38.

Sinulla ei palikat aida todellakaan olla kohdallaan ja voisit vielä miettiä mikä se sinun sukupuolesikaan tässä palikkaleikissä oikein on.

Ole mitä mieltä tahansa, se ei minua haittaa. Yleensä se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
26/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan varmasti myös totta. Itse deittailen tätä ”5% miehistä”, koska olen itse vastaavasti hyvännäköinen ja fiksu nainen. En ole koskaan kuullut deittieni sanovan, että painavat sydäntä monille naisille. Samaan tapaan ne hyvännäköiset miehet valikoivat hyvännäköisiä naisia, tietenkin.

Jotkut tavikset varmasti tykkäävät suunnilleen kaikista naisista, että saisivat edes joltain.

Totta! Ne oikeasti hyvännäköiset miehet eivät todellakaan paina sydäntä puolelle naisvalikoimasta ja siksi on kiva löytää nirso, hyvännäköinen mies. Mitä fiksumpi ja mitä paremman näköisempi mies, sitä harvemmalle naiselle he sydäntä painavat.

Superlikeja tulee minulle päivittäin useita siitä huolimatta, että olen jo lähempänä neljääkymmentä. Nämä superliket tulevat vääjäämättä miehiltä, joihin päin en ikinä edes katsoisi.

Epätoivoisen miehen tunnistaa siitä, että he ovat lähes pelkän sukupuolen perusteella painamassa sydäntä.

Vierailija
27/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mikä tahansa areena ole karkkikauppa haluttavuudessa top viiteen prosenttiin kuuluville miehille  että naisille. 

Vierailija
28/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin yksi monista? Olen vähintään top 5% nainen.

Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.

Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.

Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;

Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä. 

Jos tuolla olisi vaatteet päällä niin hän olisi aika normaali nuori nainen. 

Vierailija
29/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voi olla kyse siitä, että et pysty saamaan niitä miehiä, jotka ovat 'hyvännäköisiä' ja joilla on lisäksi hyvä itseluottamus, joten pitää tyytyä miehiin, joilla on vahvuuksia, mutta sen verran huono itseluottamus, että ovat valmiita tyytymään keski-ikäiseen naiseen, joka saattaa olla tasokas ikäisekseen. 

Ne miehet, joilla on itseluottamus ja kaikki kunnossa, tuskin hakevat keski-ikäistä naista, joka ei todennäköisesti edes harrasta fitnesstä.

Sen lisäksi hyvin harva meistä ihmisistä on erittäin älykäs, joten miten oikeastaan pystymme arvioimaan toisten älykkyyttä? Joko ehkä siten, että teetämme kokeita psykologina, pystymme itse erinomaisen älykkyyden takia arvioimaan eri ihmisten tasoja TAI sitten tajuamme, kun erittäin älykkään ihmisen jutut menevät niin pahasti yli hilseen, että emme pysy kärryillä tai näemme heidän oppivan päivässä asioita, joihin meillä muilla menee kuukausi. Jos kuulut siihen enemmistöön, joka häikäistyy huippuälykkäiden miesten ylivertaisesta älystä, olet siis itse tavis, joka tavoittelee itseään paljon fiksumpaa ja ehkä sitten turhautuu, kun mies ei toimi kuten haluat ja rationalisoit asiat itsellesi parhain päin ja suhde raukeaa. 

Vierailija
30/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Ensin pelkkää seksiä, sitten aviomiehen.

Kätevä sovellus, vaikka kieltämättä miesten taso on huono ja selvästi suurin osa heistä etsii hyvin nopeasti vakavoituvaa parisuhdetta.

Eli olet siis vähintään yhtä katseenkestävä kuin esim.tämän (alaston)kuvan nainen? https://www.kindgirls.com/photo/eternaldesire/niemira_26_38459/9716/12/…;

Tuollakin naisella voisi olla 'parempi' vyötärö-lantiosuhde, enemmän rintavarustusta suhteessa alavartaloon yms. mutta hän voisi varmaan olla top 10% nainen (toki kuva on käsitelty) niillä kriteereillä, jotka ovat miehille merkityksellisiä. 

En ole tuo, jota lainasit mutta vastaan silti koska koen kuuluvani naisten parhaimmistoon. Olen ensinnäkin paremman näköinen kuin tuo linkkaamasi kuva, minusta tuo tyttö oli ihan kuin naapurin hoikkana pysytellyt Reetta. Tähän minua on useampikin mies verrannut (toisiaan tuntematta): https://www.coroflot.com/sami_korhonen/Special-Collection ja samojen, (hyvännäköisten) miesten mielestä olen kuulemma "täydellinen".

Vierailija
31/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin. Kuitenkin olen törmännyt useampaankin galleriaan tuosta samasta naisesta, joten jonkinsortin malli hän sitten kai on ja sellaiseksi ei kai pääse kuka tahansa? 

Jos keskiverto kadulta repäisty nuori nainen näyttää tuolta eli kelpaa malliksi, nuorten naisten ulkonäköpaineet ovat sitten myytti. 

Vierailija
32/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jota lainasit mutta vastaan silti koska koen kuuluvani naisten parhaimmistoon. Olen ensinnäkin paremman näköinen kuin tuo linkkaamasi kuva, minusta tuo tyttö oli ihan kuin naapurin hoikkana pysytellyt Reetta. Tähän minua on useampikin mies verrannut (toisiaan tuntematta): https://www.coroflot.com/sami_korhonen/Special-Collection ja samojen, (hyvännäköisten) miesten mielestä olen kuulemma "täydellinen".

Oikea kuva sinusta itsestäsi riittää ainoastaan todisteeksi. 

Vierailija
33/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menette sinne ulilaudalle jauhamaan tästä, äijät?

Meitä normaaleja ei kiinnosta.

Vierailija
34/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voi olla kyse siitä, että et pysty saamaan niitä miehiä, jotka ovat 'hyvännäköisiä' ja joilla on lisäksi hyvä itseluottamus, joten pitää tyytyä miehiin, joilla on vahvuuksia, mutta sen verran huono itseluottamus, että ovat valmiita tyytymään keski-ikäiseen naiseen, joka saattaa olla tasokas ikäisekseen. 

Ne miehet, joilla on itseluottamus ja kaikki kunnossa, tuskin hakevat keski-ikäistä naista, joka ei todennäköisesti edes harrasta fitnesstä.

Sen lisäksi hyvin harva meistä ihmisistä on erittäin älykäs, joten miten oikeastaan pystymme arvioimaan toisten älykkyyttä? Joko ehkä siten, että teetämme kokeita psykologina, pystymme itse erinomaisen älykkyyden takia arvioimaan eri ihmisten tasoja TAI sitten tajuamme, kun erittäin älykkään ihmisen jutut menevät niin pahasti yli hilseen, että emme pysy kärryillä tai näemme heidän oppivan päivässä asioita, joihin meillä muilla menee kuukausi. Jos kuulut siihen enemmistöön, joka häikäistyy huippuälykkäiden miesten ylivertaisesta älystä, olet siis itse tavis, joka tavoittelee itseään paljon fiksumpaa ja ehkä sitten turhautuu, kun mies ei toimi kuten haluat ja rationalisoit asiat itsellesi parhain päin ja suhde raukeaa. 

Itse et vaikuta älykkäältä. Ensinnäkin, moni aidosti älykäs mies arvostaa samalla henkisellä tasollaan kanssaan olevaa kumppania.

Toiseksi, harva älykköämies etsii fitnesskissaa. Fitness on minusta muuten aika rahvaanomainen laji jos sallit minun sanoa.

Kolmanneksi, minulla ei ole mitään ongelmaa ymmärtää miehiä, joita tapailen. Olen seurustellut aivotutkijan kanssa ja meillä oli oikeasti todella kivaa yhdessä. Minä vain en halunnut lapsia ja vapautin miehen.

Toisaalta, mitäpä turhaan perustelen. Kukin ajatelkoon tavallaan! Minä olen omaan tilanteeseeni tyytyväinen, toivottavasti sinäkin omaasi!

Vierailija
35/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse VÄHINTÄÄN siihen parhaaseen 1%:iin miehistä.

Olen 186 cm pitkä, minulla on tummat, kiharat, hiukset ja tummat silmät ja kasvoiltani olen komea. Urheilen aktiivisesti ja olen koulutukseltani lääkäri, eli olen vielä todella älykäskin, ainakin oman arvioni perusteella, kun olen kaikessa hyvä ja minulla on hyvä muistikin.

Maratoonit menee heittämällä alle 2.50 ja väitöskirjakin on kohta tuloillaan tuolta neurokirurgian puolelta. Se käsittelee C9ORF72- geenin vaikuttavuutta NPHn ilmenemisajankohtaan ;))). Kaikki naiset vaan koko ajan antelevat minulle numeroitaan ja kyselevät jatkuvasti minua treffeille, enkä saa heiltä rauhaa oikein missään, kun olen niin komea. Tinderikin vaan tarvitsee laittaa päälle ja kahden minuutin jälkeen löytyy halukas nainen nussimaan jättimäistä magnum dongiani ;)

Veikkaan, että täältäkin löytyisi halukkaita ( mielellään top 5% +35 v kypsiä ja herkullisia rouvia) hyppimään jättimäisen munani päällä. Voin heittäää vähän rahaakin jättimäisestä 16 000€/kk palkastani ;D

Vierailija
36/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin. Kuitenkin olen törmännyt useampaankin galleriaan tuosta samasta naisesta, joten jonkinsortin malli hän sitten kai on ja sellaiseksi ei kai pääse kuka tahansa? 

Jos keskiverto kadulta repäisty nuori nainen näyttää tuolta eli kelpaa malliksi, nuorten naisten ulkonäköpaineet ovat sitten myytti. 

Instagram-malliksi pääsee kuka tahansa, joka vähän näyttää reittä/takapuolta. Linkkaamasi nainen ei ollut erityisen kaunis mutta hänellä on kova halu esitellä itseään. Hyvännäköinen alykkömies kiertää kaukaa linssiluteet.

Vierailija
37/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoppas Pikkukakkonen on täällä taas vänisemässä sitä, kun ei pääse Megasuperluxusmimmejä panemaan, vaan joutuu tyytymään taviksiin

Byhyy,yhyy, voi voi

Vierailija
38/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kuva sinusta itsestäsi riittää ainoastaan todisteeksi. 

Ehkäpä täällä ei tarvitse todistella mitään kenellekään. Totuus on, että on hyvännäköisiä naisia, jotka ovat vielä fiksujakin. Minun menestys miesmarkkinoilla ei perustu mihinkään lollojen tai takapuolen esittelyyn, eikä myöskään fitnekseen. Harrastan liikuntaa omaksi ilokseni. Ja tästä on kaikki tapaamani miehet olleet erittäin iloisia. Tähän kun lisätään mukava luonne, huumorintaju ja kauniit kasvot, niin tulijoita riittää ovista ja ikkunoista. -ohis

Vierailija
39/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vaan se 0,1 pros eli Creme de La Creme, joten en osaa vastata, kun ei ole vielä Tinkusta löytynyt

Vierailija
40/226 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt.Erittäin tyytyväinen.On jatkunut jo viisi vuotta ja jatkuu edelleen. Nyt vaan virallisesti

T.Vaimo