Kenen julkkiksen uskot olevan täysin uskollinen puolisolleen?
Tarkoitus ei ole alkaa vääntämään siitä ovatko vai eivätkö ole uskollisia, vaan kenen uskot olevan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selänne
Outo suhde heillä. Miehen yleisesti huhutaan panevan muitakin naisia mutta tällä rouvalla ei saisi olla miespuolisia ystäviä? Onkohan niillä oikeasti avoimen suhteen sopimus mutta eivät halua sitä julkisesti myöntää?
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö
Ai Dubain salaisilla hummustelulomilla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korpi, Laura Lepistö, Vappu Pimiä, Marja Hintikka
Mikä saa sinut uskomaan sen näistä henkilöistä?
Heillä vaikuttaa olevan hyvä itsetunto, eivät ole helposti vietävissä. Miehillä on minusta enemmän kyse puhtaasta vaihtelun halusta, naisilla pitää olla sitten oikeita syviä tunteita johonkuhun.
Mistä alapeukut, olenko väärässä? Itse ainakin perin itsetunto-ongelmien takia.
Itse petin vaihtelun ja jännityksen vuoksi ilman tunteita. Niitä on vain puolisoa kohtaan. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selänne
Outo suhde heillä. Miehen yleisesti huhutaan panevan muitakin naisia mutta tällä rouvalla ei saisi olla miespuolisia ystäviä? Onkohan niillä oikeasti avoimen suhteen sopimus mutta eivät halua sitä julkisesti myöntää?
Luulen että niillä on ihan vanhan ajan perinteinen suhde, jossa miehen panemisia katsotaan läpi sormien ja naisen ei.
Halla-aho...siis Hilla, Jussihan tunnetuin seurauksin ei ole ollut.
Jason Momoa. Puhuu aina vaimostaan kauniisti, ihaillen, rakastaen. Miten katsoo vaimoaan ja kohtelee häntä.
Samaa pitää sanoa Ryan Reynoldsista, kun hänet ykkössivulla mainittiin. Blake Livelyn kanssa aivan upee pari. Heidän välinen kunnioitus, rakkaus ja huumori näkyy.
Ensimmäisenä tulevat mieleen :
-Salomo
-Faarao Ramses II
-Keisari Caligula
-Tšingis-kaani
-Mao Zedong
Teemu Selänne Simon Elo ja Halla-aho
Samu Haber. Sillä on niin nuoria ja tasokkaita naikkosia, että tuskin on tarvetta pettää.
Tää oli varmaan vitsi miesten osalta. Kalinaisen exä ja prostituoitujen vakkariasiakas olisivat nykyään uskollisia puolisoita? :D