Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän möläytys 'exä meni paremmin asentoihin koska hän oli sirompi'

Vierailija
09.05.2019 |

Mitäpä tuohon voi sanoa, rehellinen kommentti ja totta varmaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä asentoja kun käyttää mielikuvitusta: lahna pannulla, lahna avattuna, lahna jääkaapissa...

Vierailija
2/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinä jaksat näitä aloituksiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aikalailla notkeudesta et mihin asentoihin menee 😂

Vierailija
4/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei ole kuin tasan yksi vastaus, ja sinä tiedät sen jo, ap.

Vierailija
5/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo niin varmaan... Jos on tosi, niin varmasti on myös isompia ongelmia suhteessa, kuin se millaisiin asentoihin exä pääsi, mutta sinä et...

Vierailija
6/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastauskommentti on, että: "menetpä sitten jatkamaan exsän kanssa solmuilua"

Tai sitten, että "mun exällä oli niin iso, ettei tarvinnut olla mutkalla. Sen vehje yltti joka kulmasta."

No oikeasti hyvä nainen, mies on törppö. Ja sano se hänelle. Jos vielä vertailee, niin saa etsiä toisen vertailu kohteen.

Vierailija
7/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi eksiin vertaamista. Tai ehkä mäkin sanoisin, että eksällä oli isompi, niin ei tarvinnut väännellä asentoja koko ajan. Riitti, kun vaan pani takaa.

Vierailija
8/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että "e vain viitsi nähdä vaivaa kun pituusrajoitteinen munasi ei kuitenkaan tunnu miltään, oi kuinka kaiholla muistelen niitä kyytejä oman eksäni kanssa"

Ja siirtyisin seuraavaan.

Vierailija
9/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ”no nyt sulla on kaksi exää.” Ja ei muuta kuin parempaa etsimään.

Vierailija
10/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta?

Vierailija
11/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän on ne asennot?

Kun kaltaiseni jäykkä läskikin pystyy suorittamaan monia asentoja, ei tule mieleen mitään, mihin en taipuisi.

Vierailija
12/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentoihin?

Vierailija
13/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavaa. En keksi yhtään asentoa, jossa munasi tuntuisi edes joltain. Ei ollut exän kanssa tätä ongelmaa niin en tiedä mitä keksis.

Vierailija
14/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän on ne asennot?

Kun kaltaiseni jäykkä läskikin pystyy suorittamaan monia asentoja, ei tule mieleen mitään, mihin en taipuisi.

Tuota mäkin ihmettelen, kyllä niihin muutamiin parhaisiin perusasentoihin taipuu pullukkakin ihan hyvin. Ylipäätään kaikki vaikeammat asennot on minusta ihan turhaa akrobatiaa eikä ainakaan lisää nautintoa jos pitää vääntäytyä mutkille.

Vierailija
15/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.. Ite oon esim siro ja sitä aattelin et täs haetaa😂mut puhuttiin täs painosta?? Siis on sirous lihaviipaleet ja iso lihaviipaleet. Mä oon pieni ja notkea esim. Notkeempi ku moni hoikka😂nyt en oo tosin venytellyt paljoo mut oon luonnostani Notkeempi ja taipuisa

Vierailija
16/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis.. Ite oon esim siro ja sitä aattelin et täs haetaa😂mut puhuttiin täs painosta?? Siis on sirous lihaviipaleet ja iso lihaviipaleet. Mä oon pieni ja notkea esim. Notkeempi ku moni hoikka😂nyt en oo tosin venytellyt paljoo mut oon luonnostani Notkeempi ja taipuisa

Niin siis mitä jotta?

Vierailija
17/17 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Monta sanaa peräkkäin mutta ei saa mitään selvää ajatuksesta jos siinä sellainen oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme