Miesystävän möläytys 'exä meni paremmin asentoihin koska hän oli sirompi'
Mitäpä tuohon voi sanoa, rehellinen kommentti ja totta varmaan.
Kommentit (17)
Että sinä jaksat näitä aloituksiasi.
Riippuu aikalailla notkeudesta et mihin asentoihin menee 😂
Tähän ei ole kuin tasan yksi vastaus, ja sinä tiedät sen jo, ap.
Joo joo niin varmaan... Jos on tosi, niin varmasti on myös isompia ongelmia suhteessa, kuin se millaisiin asentoihin exä pääsi, mutta sinä et...
Oikea vastauskommentti on, että: "menetpä sitten jatkamaan exsän kanssa solmuilua"
Tai sitten, että "mun exällä oli niin iso, ettei tarvinnut olla mutkalla. Sen vehje yltti joka kulmasta."
No oikeasti hyvä nainen, mies on törppö. Ja sano se hänelle. Jos vielä vertailee, niin saa etsiä toisen vertailu kohteen.
En sietäisi eksiin vertaamista. Tai ehkä mäkin sanoisin, että eksällä oli isompi, niin ei tarvinnut väännellä asentoja koko ajan. Riitti, kun vaan pani takaa.
Sanoisin, että "e vain viitsi nähdä vaivaa kun pituusrajoitteinen munasi ei kuitenkaan tunnu miltään, oi kuinka kaiholla muistelen niitä kyytejä oman eksäni kanssa"
Ja siirtyisin seuraavaan.
Sanoisin, että ”no nyt sulla on kaksi exää.” Ja ei muuta kuin parempaa etsimään.
Mitähän on ne asennot?
Kun kaltaiseni jäykkä läskikin pystyy suorittamaan monia asentoja, ei tule mieleen mitään, mihin en taipuisi.
Harmittavaa. En keksi yhtään asentoa, jossa munasi tuntuisi edes joltain. Ei ollut exän kanssa tätä ongelmaa niin en tiedä mitä keksis.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän on ne asennot?
Kun kaltaiseni jäykkä läskikin pystyy suorittamaan monia asentoja, ei tule mieleen mitään, mihin en taipuisi.
Tuota mäkin ihmettelen, kyllä niihin muutamiin parhaisiin perusasentoihin taipuu pullukkakin ihan hyvin. Ylipäätään kaikki vaikeammat asennot on minusta ihan turhaa akrobatiaa eikä ainakaan lisää nautintoa jos pitää vääntäytyä mutkille.
Siis.. Ite oon esim siro ja sitä aattelin et täs haetaa😂mut puhuttiin täs painosta?? Siis on sirous lihaviipaleet ja iso lihaviipaleet. Mä oon pieni ja notkea esim. Notkeempi ku moni hoikka😂nyt en oo tosin venytellyt paljoo mut oon luonnostani Notkeempi ja taipuisa
Vierailija kirjoitti:
Siis.. Ite oon esim siro ja sitä aattelin et täs haetaa😂mut puhuttiin täs painosta?? Siis on sirous lihaviipaleet ja iso lihaviipaleet. Mä oon pieni ja notkea esim. Notkeempi ku moni hoikka😂nyt en oo tosin venytellyt paljoo mut oon luonnostani Notkeempi ja taipuisa
Niin siis mitä jotta?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Monta sanaa peräkkäin mutta ei saa mitään selvää ajatuksesta jos siinä sellainen oli.
Onhan niitä asentoja kun käyttää mielikuvitusta: lahna pannulla, lahna avattuna, lahna jääkaapissa...