Onko alapääni tiukka?
Kahden alatiesynnytyksen jälkeen olen pohtinut alapääni kuntoa. Lasten isä ei juuri kommentoinut alapäätäni mitenkään, ei siis erityisemmin kehunut, mutta ei moittinutkaan tuntumaa. Eron jälkeen olen ollut kerran uuden miehen kanssa sängyssä, joka totesi, että alapääni oli "sopivan puristava". En kehdannut kysyä, että mitä tuo kommentti tarkoitti ja nyt se on alkanut vaivaamaan. En siis ilmeisesti ole erityisen tiukka, mutta jotain tuntumaa on kuitenkin. Olen liikunnallinen ja käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti joogassa ja pilateksessa. Lantionpohjalihaksia treenailen, kun muistan ilman apuvälineitä joitain kertoja viikossa. Miten voisin itse testata jotenkin lantionpohjanlihasten kunnon?
Kommentit (24)
Vagina-painonnostossa kuulassa olevaan naruun lisätään painoa.
On täysin merkityksetöntä kuinka paljon itse kuula painaa kun vetoa on yli 10 kiloa kuten blogaajalla.
Ennätystulokset tietenkin tuota suuremmat.
Järjestetäänkö vaginapainonnostosta jossain päin kisoja, joita voi mennä seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Järjestetäänkö vaginapainonnostosta jossain päin kisoja, joita voi mennä seuraamaan.
Ei vielä - tästäkö Suomelle uusin vetonaula!
Jos miehesi kulli tuntuu hyvältä vaginassa,hän ja sinä saa orkun ni eipä taida ongelmaa olla.