Olen niin kateellinen kauniille ja menestyneille naisille
Itse olen liian katkeroitunut, vaikka olen vielä nuori ja nätti. Miten tästä muka pääsee yli?
Kommentit (46)
Oletko jo tutustunut Alexa Dagmariin! Hän on menestyvä liikenainen, kansainvälisen tason malli, pitää montaa rautaa tulessa samaan aikaan ja vaurastuu valtavasti omilla akateemisilla taidoilaan!
121212 kirjoitti:
Minun pitäisi laskuttaa tästä ohjeesta, mutta neuvon tällä kertaa ilmaiseksi:
Panosta ulkonäköön ja edustuskelpoisuuteen
Nai menestyvä mies.
Pyydä miestäsi sijoittamaan life coaching-yritykseesi.
Kerro kaikille olevasi menestynyt yrittäjä.
-> olet menestyvä, kunnianhimoinen, vahva ja itsenäinen nainen.
Minulla on hyvä mies. ap
Aloittaja kuulostaa masentuneelta. Koita parantaa itseäsi ennen kuin pohdit menestystä. Menestystä se on masennuksen kanssa pärjääminenkin.
kaikista ei tule menestyjiä eikä ainakaan ruikuttajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat tässä menestyneellä??
Itse oon kaunis nainen mutta en edes haaveile joidenki mittapuiden mukaan olevasta menestyksestä. :D En haaveile lentäjästä, en jatkuvista ihmissuhdeseikkailuista/sekoiluista, en asemasta missä mä määrään muita ja oon joku auktoriteetti (kamala ajatuskin :D), en haaveile olevani rikas enkä todellakaan kuuluisa. :DDDD
Esim. joskus ku treenasin kauheesti (itteni vuoks en muiden) niin mulle sanotii et aiotko ottaa jonku hiton lentäjän mieheks?????? - Se ajatus kiehto mua yhtä paljon ku kaupan maksalaatikko. :DDDDDDDDD
Tarkoitin kyllä ihan tutkijaa, asianajajaa, poliitikkoa, toimittajaa tai kirjailijaa. ap
Toimittaja? Eihän ne ole millään mittakaavalla menestyneitä. Palkka on huono ja työ ihan kusinen. Lisäksi arvostus muiden silmissä nolla. Poliitikko on ok, koska siihen on vaikea päästä ja vaatii älykkyyttä, kirjailija myös sama homma, mutta palkka voi olla mitätön. Menestys on näköjään subjektiivinen asia.
Minun pitäisi laskuttaa tästä ohjeesta, mutta neuvon tällä kertaa ilmaiseksi:
Panosta ulkonäköön ja edustuskelpoisuuteen
Nai menestyvä mies.
Pyydä miestäsi sijoittamaan life coaching-yritykseesi.
Kerro kaikille olevasi menestynyt yrittäjä.
-> olet menestyvä, kunnianhimoinen, vahva ja itsenäinen nainen.